• Al maanden heb ik een idee voor een verhaal in mijn hoofd, en aangezien ik bijna klaar ben met school heb ik besloten dat ik het nu eindelijk ga schrijven en op Quizlet ga zetten. Hoewel ik het normaal altijd leuk vind om rollen te bedenken voor anderen ben ik een beetje inspiratieloos voor mijn eigen personages. De hoofdpersonen heb ik volledig uitgewerkt, maar ik zoek bijrollen. Hier een hele korte samenvatting:

    Mijn vrouwelijke hoofdpersoon is geboren en getogen in New York. Ze is 21 jaar en komt uit een beroemde familie. Haar vader is een bekende zakenman, haar moeder was model en haar broer en zus worden allebei ook steeds bekender. Echter is mijn hoofdpersoon niet zo getalenteerd en vult ze haar dagen met uitslapen en rondhangen in de stad. Haar ouders zijn het hier niet mee eens en geven haar een keuze: of ze gaat terug naar de universiteit, of ze wordt de persoonlijke assistent van haar (gemene) zus, die de hoofdrol heeft gekregen in een musical. Ze kiest voor het laatste en maakt kennis met de wereld van Broadway waar het één en ander gebeurd, je niemand kunt vertrouwen en niets is wat het lijkt.

    Waar ik naar op zoek ben:
    -Vrienden en vriendinnen van de hoofdpersoon in de leeftijd van 18 tot 24. Zij wonen in New York. Wat ze verder met hun leven doen maakt helemaal niets uit. Wees creatief! Het kan niet gek genoeg.

    -Een aantal meiden die vriendinnen/collega's van de zus van de hoofdpersoon zijn. Zij spelen samen het ensemble in een bekende musical (waar de zus de hoofdrol in speelt). Het zijn bitches, daar komt het op neer. Leeftijd van ongeveer 22 tot 27 jaar.

    Het lijstje:
    Naam: (voor- en achternaam)
    Leeftijd:(en geboortedatum)
    Uiterlijk: (liefst een korte omschrijving en een faceclaim)
    Innerlijk: (persoonlijkheid, goede en slechte eigenschappen etc.)
    Hobby's:
    Verleden: (familie, wat heeft het personage meegemaakt etc.)
    Bezigheden: (wat doet dit personage zoal in zijn of haar leven? Heeft hij of zij bijvoorbeeld een baan, of doet hij/zij iets anders?)
    Extra: (niet verplicht, maar als je nog iets leuks hebt om aan je personage toe te voegen dan mag dat altijd)

    Alvast bedankt! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Caligosus schreef:
    (...)

    Als in een kort samengevatte RPG rol maar ik zal kijken of ik zo even iets kan maken (:.

    Oh, op die manier. Zolang de rol niet al ergens anders gebruikt wordt vind ik het prima (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    @Tuena, heeel erg bedankt! Ik vind het een erg leuke rol en ga haar ook zeker gebruiken (:
    @Fennec, haha ja die wel of geen ananas op pizza's ligt erg gevoelig bij sommige mensen (;


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Naam: Senka Foreman
    Leeftijd: 23 jaar (3/12/1993)
    Uiterlijk: Paars haar (Dit veranderd al wel eens maar ze houd van donkere kleuren), blauw-grijze ogen, 1.69m groot, normaal postuur, draagt altijd donkere kleding.
    Piersings: septum en een eskimo piercing.
    Tattoos: Sleeve op haar rechterarm en op elke enkel de naam van haar overleden broertje (Haiden) en zusje (Morana).


    Innerlijk: Senka ziet er misschien wat rebels uit (dit om mensen af te schrikken) maar is in werkelijkheid het buitenbeentje van de klas, het stille meisje dat opgaat in de menigte en het soort persoon dat eerst de kat uit de boom kijkt. Dat is ze totdat ze achter haar draaitafel staat. Daar gaat ze volledig los en gooit ze al haar emoties in haar muziek. Ze heeft graag veel mensen om haar heen zodat er geen aandacht voor haar is. Ze is het aardige en behulpzame type dat neutraal blijft in discussies.
    Ze is enorm vastberaden en eenmaal ze iets wilt gaat ze er volledig voor. Ze kan enorm koppig zijn en haar wil doordrijven. Senka ziet het goede in iedereen en laat zich daardoor vaak leiden door anderen. Naarmate ze ouder wordt gaat ze zich meer en meer sluiten voor onbekenden zodat ze zichzelf beschermd tegen giftige relaties. Haar gezichtsuitdrukking is een open boek waardoor ze moeilijk kan liegen (enkel als ze dat echt wilt). Senka is erg gesteld op haar privéleven en praat niet graag over zichzelf, haar gevoelens, haar familie en verleden.
    Hobby's: Muziek draaien, uitgaan.
    Verleden: Senka heeft twee liefdevolle ouders die beiden hard moeten werken om hun huishouden staande te houden. Ze heeft een luxeleven waarbij haar ouders haar steunen in alles wat ze doet of wilt doen. Ze wordt zo behandeld omdat ze enig kind is. Ze is niet verwend maar haar ouders zijn na haar geboorte twee keer een kindje verloren. Eentje op de leeftijd van 3 jaar (een zoontje) en (een dochtertje) op 11 maanden.
    Bezigheden: Senka houdt van muziek en draait vaak in het weekend in verschillende discotheken in New York. Ze houdt van het feestleven en concentreert zich daarop in de hoop ooit een carrière als succesvolle DJ te hebben.
    Extra: Ze houdt van de winter en kou.
    Senka rookt.
    Heeft al enkele korte relaties gehad maar is nu single.

    p.s. Ik ben zeer benieuwd naar het verhaal, hou me op de hoogte als het online komt alsjeblieft ;)

    [ bericht aangepast op 12 juni 2017 - 20:56 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Livsnjutare schreef:
    Gaylord, Middernacht & Fennec, heel erg bedankt! (:
    En Fennec, de 'heeft een hekel aan ananas op pizza's' vind ik echt heel grappig en ga ik gebruiken hahaha.


    Graag gedaan.


    Wil je me waarschuwen als die online gaat


    Sophisticated ignorance, write my curses in cursive...

    Heel erg bedankt Alptraum! Ik zal jullie beide een berichtje sturen als het verhaal online komt. Dat gaat nog wel een tijdje duren hoor, ik ben nog lang niet zo ver (;


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Livsnjutare schreef:
    Heel erg bedankt Alptraum! Ik zal jullie beide een berichtje sturen als het verhaal online komt. Dat gaat nog wel een tijdje duren hoor, ik ben nog lang niet zo ver (;


    Graag gedaan! Hopelijk ben je er wat mee!
    En geen probleem hoor maar ben er wel benieuwd naar! ^.^


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Ik zal ook nog iemand maken, morgenvroeg waarschijnlijk.

    Heb je nog een rol nodig?

    Naam: Joia Skylar,
    Leeftijd: 18 jaar, ze is jarig op 6 januari.
    Uiterlijk: Facelaim:

    Joia heeft blond haar, blauwe ogen en een stralende glimlach.
    Innerlijk:
    +eigenschappen
    Avontuurlijk, slim,durfal, sportief, behulpzaam, tekentalent,, vrolijk, sociaal.
    -eigenschappen
    durfal, koppig, eigenwijs, ongeduldig, neemt veel risico, schat slecht risico in.
    Hobby's: Ze doet aan parcour en atletiek
    Verleden: Haar vader heeft het gezin verlaten toen ze drie was, dus van hem herinnerd ze niet zo veel. Van haar moeder wel, maar die ligt regelmatig in het ziekenhuis door een drugsverslaving. Joia haat haar moeder, haar stiefvader is daar in tegen heel aardig voor haar en haar halfzusje van 7. Joia's halfzusje is alles voor haar. 1 keer is ze zelfs opgepakt omdat de de pesters van haar zusje, kalie, in elkaar had geslagen. Ze heeft door haar voorliefde voor parcour ook al een keer haar arm en een keer haar been gebroken. Van haar been heeft ze geen last, van haar arm ook niet, maar daar zit een groot litteken, waar ze regelmatig vragen over krijgt. Ze woont sinds 3 maanden samen met haar vriend, die ook aan parcour doet. Ze heeft hem op de kerktoren ontmoet.
    Bezigheden: Ze is vorig jaar afgestudeerd aan het zelfstandig gymnasium in New York, en ze heeft nu een tussenjaar. Ze verdient geld met haar youtube-kanaal, waar ze regelmatig filmpjes over parcour en atletiek plaatst. daarnaast werkt ze bij de kinderanimatie van de plaatselijke camping
    Extra: Je mag er alles aan veranderen hoor! Laat je me wel even weten als je story start? Ik ben benieuwd!


    -

    Ik heb zeker nog rollen nodig! Dankjewel voor je rol (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    leuk idee! Ik wil je graag helpen en hopelijk vind je het iets!


    Naam: Elisabeth "Liz/Lizzie" Vanderbilt
    Leeftijd: 23 17-08-1993
    Uiterlijk: typisch mooi meisje, lang blond haar, blauwe ogen, smal, lang, typische it-girl.
    Innerlijk: Tegen iedereen vriendelijk en ze heeft iets aan zich waardoor iedereen graag bevriend met haar wilt zijn en dit weet ze zelf ook. Kan heel egoïstisch en egocentrisch zijn. Voor echte vrienden heeft ze alles over maar ze vind het lastig om niet aan zichzelf te denken. Ze heeft moeite met doorzetten, wanneer iets lastig word heeft ze er geen zin in en stopt ze ermee. Ze verwacht dat veel voor haar gedaan word en dat dingen haar gewoon aangereikt worden, wat frustrerend vaak gebeurd. Toch wilt ze graag alle goede dingen die haar overkomen graag met de mensen waarvan de houd delen. Ze houd van reizen, wat ze ook vaak doet samen met vrienden en is altijd in voor een feestje, voorstelling of opening van een nieuwe hotspot.
    Hobby's: Winkelen, naar fashion shows gaan het rijke lui's leven in New York leiden
    Verleden: Ze is opgegroeid in een van de bekendste en rijkste families van New York. Het is een hele grote familie die allemaal sterke banden met elkaar hebben. Iedereen in haar familie heeft belangrijke banen in onder andere de politiek en het bedrijfsleven. Hierdoor is het heel erg lastig voor haar om tussen al haar neefjes en nichtjes op te vallen of überhaupt ergens in uit te blinken. Ze is, net zoals nog 3 andere nichtjes vernoemt naar haar grootmoeder.
    Bezigheden: Ze word door haar familie gepushed om de familienaam te eren door bij een van hun connecties ergens te gaan werken/stage lopen maar daar heeft ze geen zin in. Ze werkt op dit moment niet en volgt ook geen studie omdat ze geen idee heeft wat ze wilt doen. Ze wilt vooral lol hebben en zich nergens zorgen over maken.
    Extra: Ze heeft het hoofdpersonage leren kennen toen ze beide jaren geleden op zeilkamp (of iets anders in die richting waar rijken mensen hun kinderen naartoe sturen in de zomer) waren. Sinds dien zijn ze vrienden. Op latere leeftijd hebben ze dezelfde priveschool onveilig gemaakt. De vriendschap is af en toe lastig omdat Liz/Lizzie heel egocentrisch kan doen en alleen maar dingen doet waar ze zelf zin in heeft maar als puntje bij paaltje komt zal ze er altijd zijn voor haar (beste)vriendin.

    Wanneer je dingen wilt aanpassen of zo om het beter in het verhaal te laten passen is dat ook geen probleem! Je verhaal lijkt me heel erg leuk en ik kan niet wachten om het te lezen!

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 1:31 ]


    Show me how to lie, you're getting better all the time

    Naam: Peyton Phoebe Parkins
    Bijnaam: P3
    Leeftijd: 20, 1 september 1996
    Uiterlijk: FC: Lili Reinhart
    Peyton is een blondine van gemiddelde lengte met een slank postuur. Ze oogt vrij onschuldig, maar heeft vaak toch een ongeduldige lach op haar gezicht. Peyton heeft een schone huid en draagt enkel oorbellen. Haar kledingstijl is meestal simpel, maar sportief. Veel make-up draagt ze niet, op zijn hoogst wat mascara, soms dunne eyeliner en lipstick.
    Innerlijk:
    Goede eigenschappen:
    × Zorgelijk
    × Lief
    × Excentriek
    × Slim
    × Actief
    Slechte eigenschappen:
    × Flirt
    × Gesloten
    × Instabiel
    × Slechte verliezer
    × Eigenwijs
    Hobby's:
    × Dingen doen met haar familie
    × Zingen
    × Muziek schrijven
    × Piano, gitaar en saxofoon spelen
    Verleden:
    Peyton komt uit een redelijk normaal gezin, ouders, een oudere broer en zus en is opgegroeid in een huis in een goede buurt. Ze had een buurjongen, Frederick, beste vrienden werden geliefden en op haar negentiende beviel Peyton van een roodharige zoon, Jaime. Niet gepland, maar het gezin is onafscheidelijk en samen wonen zij in een appartement in New York. Ondertussen zijn Frederick en Peyton ook verloofd.
    Haar droom is om haar werk te maken van het schrijven van muziek. En misschien zelfs ook nog te zingen.
    Bezigheden: Peyton is moeder en gaat naar een avondschool. Overdag is ze meestal in het park.


    Reality's overrated.

    Naam: Joseph Lloyd Dombrowski
    Leeftijd: 21, geboren op 31 december 1995
    Uiterlijk:

    (FC: Luke Powell)
    Innerlijk: Goede eigenschap: Behulpzaam Slechte eigenschap: Geraakt snel verslaafd
    Hobby's: Roken, biljarten, drinken
    Verleden: Zijn moeder is gestorven net na de geboorte, en zijn vader is zijn verdriet gaan verdrinken. Zo is Joseph ook begonnen met drinken en roken.
    Bezigheden: Hij werkt - als hij zin heeft - in een café. En anders ligt hij te roken op straat of in zijn appartementje.
    Extra: Hij is een van de foute vrienden van het hoofdpersonage. Hij komt oorspronkelijk uit Belarus (Wit-Rusland).

    [ bericht aangepast op 13 juni 2017 - 17:11 ]

    Heel erg bedankt voor jullie rollen!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Is er nog een plek?


    Don't let anyone tell you what to do.

    Ik kan altijd nog rollen gebruiken ja (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.