• Hoi,
    Ik ben hier al even op quizlet en ik zie dat er veel quisjes zijn...
    Das niet slecht,toch?
    Maar iedereen copieert elkaar en da's niet leuk,en nog iets ik vind dat als je iets gaat schrijven,laat het dan iets zijn dat zinvol is.
    Onzin vind ik:iets wat direct met fisieke gevoelens begint.
    Da's echt niet leuk,en zelfs saai!!
    Het is gewoon hoe ik erover denk...
    Hier op Quizlet moet je toch zoeken als je iets echt moois wilt vinden...


    I Am Whatever You Say I Am

    (...)
    Als hij maar gelukkig is

    :)
    het komt vast door de makeup en juwelen..
    ma dat hoeft toch niet persé waar te zijn..
    van sommige mensne zouk ni eens denken da ze gay zij ma dan krijg je zoiets te horen..en dan sta je daar met een mond vol tanden!!


    I Am Whatever You Say I Am

    Moet ik je best wel gelijk in geven:")
    vandaar dat ik nu ook echt weinig quizzen nog volg[A]

    njah sommigen schrijven ook egte onzin


    I Am Whatever You Say I Am

    In mijn quizjes neit (':
    in 1 van mijn series worden ze pas verliefd rodn het 80ste deel fzuu , achja, dat éne meisje is dan al lang verliefd op Bill, moar gosh (':
    & in al myn andere series is het niet meteen. Ik vind dat ook stom, dat het meteen is, na het eerste deel , van dit en dat. Allemaall zo ongeloofwaardig . (':


    Some people make the world special just by being in it

    Ja, al die "cliché"- Quizjes worden zoveel gemaakt, onbegrijpelijk tog? :)


    007

    YAYZ ik heb effe bijgelezen [à] Moest van de pc af :O Oké euhm Ik vind dat jullie allemaal een soort van gelijk hebben (A) en euhm mensen keep typing x] :P And don't copy an other her/his quizletserie!! [Nicky heeft gesproken!:D]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik hou niet van van die sexverhalen schrijven, dat vind ik er net iets over... ik schrijf gwn, gezellige verhalen, hoe ik de jonges me voorstel... ^^

    uhuh; daarom volg ik ook vrij weinig series;)


    I am an idiot, I move.

    Ik wil niet veel zeggen, maar toen ik met mijn Verkracht door 'Bill Kaulitz' serie kwam zag ik daarna gelijk quizen zoals Verkracht door Tom Kaulitz enzeu. ><


    -

    Ik wil niet veel zeggen, maar toen ik met mijn Verkracht door 'Bill Kaulitz' serie kwam zag ik daarna gelijk quizen zoals Verkracht door Tom Kaulitz enzeu. ><

    volgens mij vinde het toch nie plezant als iemand uw quisjes kopieren


    I Am Whatever You Say I Am

    YAYZ ik heb effe bijgelezen [à] Moest van de pc af :O Oké euhm Ik vind dat jullie allemaal een soort van gelijk hebben (A) en euhm mensen keep typing x] :P And don't copy an other her/his quizletserie!! [Nicky heeft gesproken!:D]

    Hihi!!


    I Am Whatever You Say I Am

    ik hou niet van van die sexverhalen schrijven, dat vind ik er net iets over... ik schrijf gwn, gezellige verhalen, hoe ik de jonges me voorstel... ^^

    ja das nu iets wat wak nie zo lleuk vind..
    het moet lekker gevoelig zijn vr mij ^^


    I Am Whatever You Say I Am

    Je kan wel een inspiratie krijgen van een quizje die je hebt gelezen, maar maak je eigen quiz! Zet het onderwerp uit en probeer origineel te zijn.. Wat zou er kunnen gebeuren? Als dat gebeurt hoe komt het over.. Kan het echt gebeurd zijn ja of nee? Een goed verhaal schrijf je niet zo maar, en al zeker niet van iemand anders...


    Love is overrated

    Je kan wel een inspiratie krijgen van een quizje die je hebt gelezen, maar maak je eigen quiz! Zet het onderwerp uit en probeer origineel te zijn.. Wat zou er kunnen gebeuren? Als dat gebeurt hoe komt het over.. Kan het echt gebeurd zijn ja of nee? Een goed verhaal schrijf je niet zo maar, en al zeker niet van iemand anders...

    goe gezegd zeg!!


    I Am Whatever You Say I Am

    Ja, al die "cliché"- Quizjes worden zoveel gemaakt, onbegrijpelijk tog? :)

    pff...zeg mij wat!!


    I Am Whatever You Say I Am

    Uhu ik vind ook dat iedereen zelf moet verzinnen maar sommige dingen si het niet gek als ze hetzelfde zijn maar niet alles.
    X


    One of the Duo Of Evilness