• Hoi,
    Ik ben hier al even op quizlet en ik zie dat er veel quisjes zijn...
    Das niet slecht,toch?
    Maar iedereen copieert elkaar en da's niet leuk,en nog iets ik vind dat als je iets gaat schrijven,laat het dan iets zijn dat zinvol is.
    Onzin vind ik:iets wat direct met fisieke gevoelens begint.
    Da's echt niet leuk,en zelfs saai!!
    Het is gewoon hoe ik erover denk...
    Hier op Quizlet moet je toch zoeken als je iets echt moois wilt vinden...


    I Am Whatever You Say I Am

    idd


    If music be the food of love, play on!

    Ochja, er zijn idd veel niet-originele quizen, maar ik laat ze maar doen. Wie weet hoevelen vinden dat niet van mij :P
    De meesten hier schrijven gewoon omdat ze dat leuk vinden, ik ga ze niet tegenhouden hoor; als ik de verhalen niet leuk vind maak ik ze gewoon niet :)
    xX


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Waar ik me aan stoor is dat, er zijn wel hele originele quizzen maar in bijna elk van ze gaat het zo:
    -Zij ontmoet, laten we maar Bill zeggen.
    -Ze worden verliefd.
    -Bill vraagt het aan
    -Ze gaan met elkaar naar bed
    -Bill bedriegt haar
    -Zij maakt het uit
    -Ze zijn toch nog steeds verliefd op elkaar
    -Ze gaan weer samen
    -Zij wordt zwanger
    -Ze trouwen
    -En dan wordt het saai (':

    En daartussen kan ze nog op Tom verliefd worden ofzo..
    Is het nu niet in ELKE quiz zo? De manier waarop het allemaal gebeurt is misschien anders, maar het past allemaal in het schemaatje.
    En daar begin ik me nu een beetje aan te storen.
    Nu volg ik vooral quizzen van m'n vrienden of quizzen die ik mooi geschreven vind en die de moeite waard zijn of quizzen die niet over th gaan. ^^
    Oja; ik stoor me er ook soms aan dat er niet eens zonder woordtekens geschreven wordt enzo zoals:

    Hij stond op het dak ik kan er ni mr tege ge ni vn me houdt ik spring
    Ni doen ik hou wel vn je het was een vergissing tranen liepen over mijn wangen ...
    en blablabla

    Ik denk dat je er niet aan uit kunt, ik zet even hoe het er wel uit zou moeten zien:
    Hij stond op het dak: 'Ik kan er niet meer tegen dat je niet meer van mij houdt. Ik spring!'
    Ik: 'Niet doen! ik hou wel van je, het was gewoon een vergissing!' tranen liepen over mijn wangen.. enzovoort (:

    Maar geef toe; veel users schrijven zoals in het eerste voorbeeldje geschreven staat.
    Noem je dat schrijven? Dat vergeeft geen enkel gevoel, het is even leuk zoals lezen hoeveel geld Paris Hilton uitgegeven heeft aan haar nieuw jurkje (':.

    Dat was even mijn mening.


    Where there is a sea there are pirates...

    Hmm ja, de welbekende hoi-kusje-wipje quizlets. Soms zijn ze zó dom dat ze grappig worden. En dat is niet positief bedoeld.
    Sommige mensen doen dat omdat ze zo nodig ook fanfictie moeten gaan schrijven omdat iedereen dat doet. Ze missen dan het talent, gaan in msntaal schrijven en een hoi-kusje-wipje quizlet in elkaar flanzen.
    Ik vind daar niet veel aan.. Maar ik vind de Tokio hotel fanfictie sowieso niet veel meer aan. Het gaat allemaal veel te ver naar mijn mening. Ik bedoel, je wordt door Tom of Bill verkracht of je bent een hoertje dat 'gered' wordt door Tom of Bill. Ja sorry, maar ik vind het walgelijk. Het gaat echt veel en veel te ver.
    Doe mij maar een origineel, goed verhaal wat een beetje normaal getypt is.
    Oké, dat was mijn mening.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hmm ja, de welbekende hoi-kusje-wipje quizlets. Soms zijn ze zó dom dat ze grappig worden. En dat is niet positief bedoeld.
    Sommige mensen doen dat omdat ze zo nodig ook fanfictie moeten gaan schrijven omdat iedereen dat doet. Ze missen dan het talent, gaan in msntaal schrijven en een hoi-kusje-wipje quizlet in elkaar flanzen.
    Ik vind daar niet veel aan.. Maar ik vind de Tokio hotel fanfictie sowieso niet veel meer aan. Het gaat allemaal veel te ver naar mijn mening. Ik bedoel, je wordt door Tom of Bill verkracht of je bent een hoertje dat 'gered' wordt door Tom of Bill. Ja sorry, maar ik vind het walgelijk. Het gaat echt veel en veel te ver.
    Doe mij maar een origineel, goed verhaal wat een beetje normaal getypt is.
    Oké, dat was mijn mening.


    Precies dat Tom of Bill met zo een hoertje gaan. (':
    Te slecht voor hun imago. Ik walg van zulke quizzen, dat is geen echt verhaal, dat is gewoon een of ander dom verhaaltje dat alleen maar om seks draait & slecht geschreven is.
    Houdt u vieze fantasietjes voor je zelf mensen; zet er iets origineels en moois op.
    Zoals deze quiz: I’m Just A Fan. You’re A Girlmagnet With A Lot Of One-Night-Stands. Well Boy, Enjoy! It’s Your Last One, For Now…
    http://www.quizlet.nl/serie/10616/im-just-a-fan-youre-a-girlmagnet-with-a-lot-of-onenightstands-well-boy-enjoy-its-your-last-one-for-now
    Dat is pas origineel. ^^
    Echt een aanrader.


    Where there is a sea there are pirates...