• Hoihoi,
    ik ben weer druk bezig met het (her)schrijven van mijn verhaal, maar loop wederom tegen iets aan: personages! De hoofdpersonages heb ik allemaal zoals ik ze hebben wil, maar in mijn verhaal komen ook ontzettend veel kleine rollen voor.. En ik vind het lastig om deze te bedenken, dus daar heb ik hulp bij nodig. Mijn verhaal speelt zich af in ongeveer de tijden van de Middeleeuwen en het is een fantasieverhaal, dus er komen ook (half)elven, dwergen, magiërs, gedaanteverwisselaars enz. enz. in voor.. Uiteraard zijn de meeste rollen gewoon "normale" mensen. Er is een slechte en een goede kant vd wereld.

    Zijn er mensen die mij een beetje kunnen helpen aan rollen? Leeftijd & geslacht mag je zelf kiezen. Vanalles wat! Je hoeft ook niet specifiek voor één ras (elf, mens, dwerg...) te schrijven, ik kan ze zelf ook een ras toedelen.

    (Tijdelijke?) samenvatting verhaal:
    Arnor was eens een prachtig, groot koninklijk land vol leven en vrede. Het land had alles wat je van een land verwachten kon: hoge bergen, dichte bossen, lange kale velden en natte moerassen. Dit alles veranderde door de dood van de koning Roderick Lionheart en zijn vrouw. Er ontstond een oorlog, een groot bloedbad waarin iedereen dreigde te sterven. Het duurde maanden en leek niet te eindigen. Tot de grote bomen uit het Donkerland zich ermee begonnen te bemoeien. Het land Arnor werd onderverdeeld in 3 delen, om zo de vrede te bewaren: Forod kreeg een koningin, Harad een koning en het Donkerland van Arnor bleef zoals het was.
    Nu, 15 jaar later zijn Forod en Harad elkaars vijanden. Er lijkt opnieuw een oorlog te komen tussen de landen. Maar het lijkt of iets ze tegenhoud.. Alsof ze ergens op wachten voor dat ze aanvallen..

    Chase Strongbow is een normale jongen met een apart uiterlijk; hij heeft lang, donkerblond haar tot op zijn onderrug, puntige oren en felgroene ogen. Ook is hij erg gespierd, sterk en sneller als de gemiddelde jongen van zijn leeftijd in het kleine dorp Gonost. Hij heeft een betere uithoudingsvermogen, zicht en gehoor. Op zijn achttiende geboortedag krijgt Chase een amulet. Hij verbergt het amulet, uit angst dat het uit Harad komt. Op zijn twintigste geboortedag krijgt hij een kist, met daarin 3 eieren. Hij krijgt een belangrijke opdracht, die de vrede terug kan brengen voor het eens zo'n goede land Arnor. Chase probeert van de eieren af te komen, maar dit lukt niet. Steeds vaker lijkt hij het doelwit te worden van aanvallen en moordpogingen. Hij heeft een opleiding nodig van de elven, maar die worden gevangen genomen. De opdracht is zwaar en niet zonder gevaar voor Chase.
    Tijdens de lange tocht langs de hoge bergen, het natte moeras, lange kale vlaktes en diepe bossen, komt Chase steeds meer te weten over zichzelf, zijn aparte uiterlijk, de monsters én het land Arnor. Kan Chase de elven, zijn monsters en Arnor redden? Of is het allemaal teveel gevraagd voor deze, eerder zo’n doodnormale jongen?


    Beschrijving personage:
    Volledige naam:
    Geslacht (& ras):
    Leeftijd:
    Karakter:
    Uiterlijk (mag ook 'n foto zijn):
    Favoriete wapen (indien van toepassing):
    Bijzonderheden (bijv. littekens, een paard of ander dier, enz.):


    Alvast heel erg bedankt!

    [ bericht aangepast op 15 juni 2017 - 20:48 ]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Apfelstrudel schreef:
    (...)

    Je hebt voor bepaalde bijpersonen een karakter nodig, maar maakt dit uit wat voor karakter het is of niet?


    Nee, niet echt.. :) Ik wil vanalles wat hebben rondlopen! ;)


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Yardael schreef:
    (...)

    Nee, niet echt.. :) Ik wil vanalles wat hebben rondlopen! ;)


    Oké ik maar wel eentje aan. Maar ik weet niet als ik het personage een ras ga geven.. Misschien wel, ik zie het wel.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik ben bijna klaar met de rol, alleen wordt er een bepaalde taal gesproken in je fantasyland? Want ik wilde de rol Ødfur noemen (verlaten vos in het Deens) ik weet alleen niet als dit past bij je verhaal,


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Volledige naam: Ødfur

    Geslacht (& ras): Vrouw, ze heeft tovenaars bloed in zich, maar heeft nooit geleerd om magie te gebruiken en gebruikt de magie dus ongecontroleerd.

    Leeftijd: 15

    Karakter: Ze is erg achterdochtig en angstig, maar laat dit zien in een soort felheid en woede. Ze is goed in liegen en toneel spelen. Waardoor ze makkelijk als iemand anders voor kan doen. Maar ze praat het liefst niet te veel en houd alles stilletjes in de gaten. Ze verdenkt mensen snel.

    Uiterlijk (mag ook 'n foto zijn): Ze heeft rood haar tot haar schouders en bruine diepliggende ogen. Ze heeft een lang gezicht met een grote rechte neus. Ze is slank gebouwd en is kort.

    Favoriete wapen (indien van toepassing): Ze is niet handig met wapens, maar ter verdediging geeft ze altijd een dolk bij zich.

    Bijzonderheden (bijv. littekens, een paard of ander dier, enz.): Ze is opgegroeid in een vossenhol en voelt zich daarom heel erg thuis in de natuur, vooral in het bos. Eigenlijk vielt ze zich nog steeds niet thuis in het dorp waar ze nu leeft.

    Dit is hem tot nu toe, ik bewerk hem later wel met de naam.

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 7:16 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik kwam trouwens op een idee, en dat is dat de rol (Ødfur) het kind is van de vorige koning en koningin. Als het kan, want misschien waren de koning en koningin wel door ouderdom gestorven.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Super bedankt Apfelstrudel! :) Ik moet even kijken of Ødfur ergens in de familie van de koning thuispast, maar denk het niet.. Of ze moet een verloren dochter zijn ofzo, da's ook wel leuk. Ga ik nog eventjes over nadenken. :d Ødfur is trouwens een gave naam! :D


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Yardael schreef:
    Super bedankt Apfelstrudel! :) Ik moet even kijken of Ødfur ergens in de familie van de koning thuispast, maar denk het niet.. Of ze moet een verloren dochter zijn ofzo, da's ook wel leuk. Ga ik nog eventjes over nadenken. :d Ødfur is trouwens een gave naam! :D


    Dat was eigenlijk een beetje het idee en dat ze haar wilden veilig stellen..


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.