• Hallo! - Wat warm is het hè?

    Het is echt snikheet, niet te doen gewoon. D: Gelukkig wordt het tijdstip steeds later en is het 's avonds naar mijn idee nog wel te doen. Maar poeh, ik had het vandaag toch wel even zwaar wat betreft de hitte.

    Daarom heb ik ook niet heel veel uitgevoerd vandaag. Lekker met de honden gespeeld binnen (buiten is het gewoon te heet en met dit weer is het niet goed voor honden om met hun pootjes op de tegels of asfalt te komen) en wat gebakken en verder een beetje achter de laptop gezeten en zometeen de boodschapjes doen.

    Wat doen jullie zoal met dit warme weer? Nog Tips&Trucs om deze hitte door te komen? ^^

    Liefs!


    Smile. You're beautiful. <3

    Studeren in een kamer waar de gordijnen dicht zijn, zodat de hitte weg blijft.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Thuis aan een verslag en daarna werken in een koele winkel. Ik heb het nog best wel goed overleeft ^^


    Stenenlikker

    Ik werk in een zwembad waar het gemiddeld al 31 graden op de kant is. Met dit weer wordt het nog heter en na een paar uur stond ik te duizelen op mn benen en licht in m'n kop. Even wat bouillon en later limonade binnengekregen, en regelmatig even met m'n voeten in het water staan maar verder is het huilen :')

    En watergevecht gehouden met m'n collega met onze flesjes/bekertjes ;D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik blijf binnen, of ik zou gaan zwemmen :o


    ''With all due respect, which is none...''

    Ik heb vandaag gewerkt. Lange broek, geen airco en lekker met m'n handen in veel te heet water. Daarna op m'n fietsje door de hitte terug naar huis.
    Ik was kapot toen ik thuis kwam. :')

    Werken, helaas.
    Mijn lokaal staat de ganse dag in de zon, het is er warmer dan buiten, geen airco. Ik val haast om van de concentratieproblemen. Niet zo handig met cliënten voor je, al helemaal niet als ik Engels of Frans moet praten. Blegh.

    Dit weekend gaan feesten, maar dan is het weer wat minder. Tjah...


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het ergste is als je geheel bezwete armen en benen tegen het plastic zeil, wat over de tafel heen ligt, blijven plakken. Bluh, voor de rest viel het wat mee. Als je zon op je raam schijnt, gordijnen dicht en raam open. De wind is nog wel lekker.
    Ik ben er verder achtergekomen dat de verwarmingsbuizen die door mijn kamer heen lopen gloeiend heet zijn, dus ik weet niet wie vandaag zijn verwarming aan heeft, en waarom dat ding überhaupt nu kan branden. Maar goed.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Huilen en ijs eten.
    Nee geintje. Ik lees, schilder (zowel artistiek als muren), schrijf, sport, shoppen. Zweeds leren.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    ik ben vandaag naar een natuurdomein geweest en heb wat op het strand gelegen en wat gezwommen hahaha ik ben fel gebruind (bloos)

    verder heb ik gezelschapsspelletjes gespeeld met een vriendin (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ben naar Walibi geweest ;D.
    Om de 1,5-2 uur lopen smeren en veeeeeel water gedronken.


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    Hopen dat het afkoelt.


    26 - 02 - '16

    het is vandaag al minder koud


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Ik probeer school vol te houden en ga voor de rest van de dag binnen voor de ventilator zitten met veel perenijsjes.:Y)

    [ bericht aangepast op 23 juni 2017 - 8:50 ]

    Ij heb de gehele week tussen het werken door in mn zwembadje gelegen. Zo een van de action en dan met een boek.op het werk hebben we met de bso elk dag watergevecht gedaan, superleuk en koelt goed af


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb zonet de regensdans gedaan. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.