• Jerina's schrijvers ID


    Mijn naam is Jerina en zoals je kunt raden, ik hou van schijven.
    Sinds mijn kindertijd verzin ik verhalen, maak ik karakters in mijn hoofd en praat ik met de wezens die ik bedenk. Zodra ik leerde lezen en schrijven, begon ik mijn verhalen op papier te zetten.
    Vroeger speelde ik Sunnieday, het is hetzelfde als Habbo alleen was het gratis. Daar ontmoette ik een vriendin die ook van schrijven hield. Naar lang twijfelen, wisselden we mailcontact uit. Samen verzonnen we de gekste verhalen en één van die verhalen werd mijn eerste, afgeronde verhaal.
    Ik heb nog steeds contact met haar en we bespreken nog steeds al onze verhalen. Wel zijn we allebei apart gaan schrijven, omdat onze smaak begon te verschillen.
    Vier jaar geleden belande ik op Quizlet. Hier schreef ik mijn aller eerste verhaal alleen. Sommige zullen hem misschien nog kennen. Het verhaal heette: De Sneeuwengel. Helaas voor hen die het willen lezen, het staat inactief. Ik heb het plan om hem te herschrijven als de tijd daarvoor rijp is.
    Na een break, ben ik nu weer volop aan het schrijven, dus het werd tijd voor een schrijvers ID!


    Lopende verhalen



    'Dames en heren en vooral dames, welkom bij de 26ste editie van: Spel van de Liefde!
    Ja, ja, het is weer de hoogste tijd om uit uw stoelen te springen, naar de badkamer te rennen om op uw best er weer uit te komen. Volgende week, 22 april, kunt u als dame tussen de achttien en achtentwintig weer op de foto bij het plaatselijke gemeentehuis. Zeg alles af wat u die dag gepland hebt en grijp de kans van uw leven!
    En wie weet zie ik u over een maandje terug, hier op het podium!'


    Spel van de Liefde is dé kans voor honderd meisjes om het armoedige leven in de lage klasses te ontlopen. Stralend in de mooiste avondjurken, vechten de meiden om het hart van 1 van de 15 mannen. Niemand is van plan om naar huis gestuurd te worden, maar voordat het zover is, moet je wel eerst geselecteerd worden.

    Isra peinst er echter niet over om zich op te geven, maar haar moeder denkt daar anders over. Het geld ruikend, van een aanstaande rijke schoonzoon, dwingt Isra's moeder haar om mee te doen aan de wedstrijd.
    Het leven achter de schermen is niet alleen maar diamanten en parels. De spanning tussen de meiden loopt hoog op en ook de mannen kunnen hun handen moeilijk thuishouden.
    Terwijl de verwachtingen van haar moeder zwaar op haar schouders drukken en de wedstrijd vordert, weet Isra dat haar leven na de wedstrijd nooit meer hetzelfde zal zijn.




    Geschreven door: Mankind
    Nederlands geschreven
    Cover gemaakt door: In progress
    Begint: 2-6-2017
    Eindigt: ?
    Genre: OP, Romantiek, Sci-Fi
    Let op:16+
    Hoofdstuklengte: ± 1000 woorden
    Elke vrijdag een nieuw hoofdstuk
    ©Gelieve geen teksten kopiëren zonder mijn toestemming



    Red is the rose that in yonder garden grows
    Fair is the lily of the valley
    Clear is the water that flows from the Boyne
    But my love is fairer than any.

    - The High Kings




    Op dit moment zit ik midden in een behandeling. Een behandeling om mijn sombere en negatieve gedachtes om te zetten in positieve gedachtes.
    Om te proberen mijn leven weer wat meer kleur te geven, zodat ik strak weer kan schijnen.
    Tijdens de therapieën schrijf ik veel over mijn gevoelens in een boekje. Deze gevoelens zal ik niet allemaal op schijven, omdat het heel persoonlijk is, maar ik wil wel graag mijn verhaal kwijt.
    Mijn verhaal hoe ik omga met mijn depressie. Welke stappen ik neem om weer beter te worden. Deze ervaringen wil ik graag delen en ik hoop dat mijn ervaringen andere mensen kunnen helpen om ook de stap te maken naar een psycholoog.
    Ik weet dat het een enorme stap is om aan te geven dat je hulp nodig bent, maar ik raad het iedereen aan.
    Ik weet niet hoe dit verhaal vorm krijgt. Of het echt een verhaal word, of meer een verzameling van gedachtes.
    Maar ik wil het met jullie delen. Dus hierbij presenteer ik het waargebeurde verhaal:
    Tot het donker en weer terug.
    Het verhaal over mijn depressie.









    Nederlands geschreven
    Geschreven door: Mankind
    16+
    Bevat suïcidale gedachtes
    Begint: 22-6-2017
    Eindigt:?
    Wordt onregelmatig geüpload



    ~My Mind Is Free~

    Hoofdstuk 2.5 van Spel van de Liefde staat online!

    Hoofdstuk 2 van Tot het donker En weer terug staat online!


    ~My Mind Is Free~

    Hoofdstuk 2.6 staat online


    ~My Mind Is Free~

    H3 staat online van Tot het donker En weer terug

    En Spel van de Liefde is ook al weer ene paar hoofdstukken verder ;D


    ~My Mind Is Free~

    Hoofdstuk 4.12 staat online :) Ik ben op vakantie geweest, dus nu gaat het verhaal weer volop verder. Aankomende vrijdag weer een nieuw hoofdstuk en vanaf dan weer elke vrijdag!

    [ bericht aangepast op 16 aug 2017 - 14:29 ]


    ~My Mind Is Free~