• Ben ik de enige die merkt dat Quizlet hier en daar niet helemaal goed functioneert? Ik wilde namelijk op een gedicht reageren en kreeg onderstaande melding.


    Klik hier om groter te zien.

    En ik merkte vandaag al op dat de tekentjes voor de topics wegvielen, zoals op onderstaande printscreen te zien is.


    Klik hier om groter te zien.

    Ligt dit misschien aan mij of is het een foutje van Quizlet zelf?

    Update: op mobiel zijn de tekentjes wel zichtbaar voor mij.
    Extra update: nu zijn de tekentjes op mijn mobiel ook zo.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 23:44 ]


    16 - 09 - '17

    Ik had dit pas met een poll in een topic.


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik merk ook dat sommige links het niet goed doen, naar forum geschiedenis bijvoorbeeld.


    Tijd voor koffie.

    Ja, bij mij was het op mn laptop ook al raar. Maar ik dacht dat het na een paar uurtjes wel normaal gaat doen, maar niet dus. Op mobiel heb ik wel geen last van.


    -

    Op mijn laptop deed ie gisteren ook raar, ja. Weet niet of het inmiddels weer normaal is.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik hat dit alleen bij de Viral van de dag.


    -

    Ja, dat heb ik de laatste tijd ook wel eens meegemaakt op mijn laptop. Net als dat de server er op onlogische momenten uit kan liggen.


    obsessive rage

    Jap, ik heb dat ook.


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Rutger is bezig met heel veel achter de schermen veranderingen, dus daar zal het aan liggen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Ik heb ook last van wegvallende tekentjes, maar momenteel alleen op de gsm. Maar meestal wanneer zoiets gebeurt, wordt het vanzelf terug normaal.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Alfred_J_Kwak schreef:
    Ik merk ook dat sommige links het niet goed doen, naar forum geschiedenis bijvoorbeeld.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb het op mijn mobiel en laptop :') niet meteen een ramp maar een klein beetje vervelend


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb ook dat probleem met de tekentjes op mijn mobiel. Op de pc weet ik het momenteel nog niet.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Hm op mobiel heb ik het dus niet en als ik niet ingelogd ben heb ik het probleem met het forum ook niet, maar zodra ik inlog wel :/


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb er ook sinds vorige week last van. =(


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik moet ook eerst omhoog scrollen voordat ik naar beneden kan scrollen.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh