• Ik heb een spel;

    Ik zeg: zou je voor 1 miljoen al het haar op je lichaam laten verwijderen? (Dus ook je wenkbrauwen)
    Degene daaronder zegt ja of nee. Daarna plaatst hij een nieuwe Zou je voor 1 miljoen...
    Degene daar weer onder zegt weer ja of nee en plaatst weer een nieuwe stelling.

    Ik begin met: zou je voor 1 miljoen een dag in je ondergoed leven? (Een doordeweekse dag)


    -

    Ja

    Zou jij voor 1 miljoen iemand neersteken? (Een onbekend, goedaardig iemand)


    -

    Nee.

    Zou je een huwelijk kapotmaken voor een miljoen wetende dat de vader aan een ernstige ziekte lijdt?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ja.
    Tenminste als het een huwelijk is waar je zelf niet gelukkig van word. Anders niet.

    Zou jij voor een miljoen een maand lang 24/7 worden opgenomen en gefilmd en dat dat daarna in een show wordt uitgezonden


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Nee.

    Zou jij voor een miljoen euro naar Noord-Korea reizen?


    Geloof niet alles wat je denkt

    Nope

    Zou jij voor één miljoen je ouders een jaar lang negeren?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 11:51 ]


    look at the stars, look how they shine for you;

    En ze daarna alles uitleggen en het geld delen? Ik zou het proberen, maar of het zou lukken is een ander verhaal.

    Zou jij voor één miljoen een jaar lang als een zwerver leven?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Hell no.

    Zou je voor één miljoen het uitmaken met je vriend/vriendin (en het niet meer aan maken)?


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ja! Ik vraag een random iemand wel snel verkering en maak het dan uit! Kom maar op 1 miljoen!

    Zou jij voor een miljoen een jaarlang elke avond twintig spinnen moeten kussen?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    Omg. Nee. Never.

    Zou je voor 1 mil je huis in brand steken? - zonder er iets uit te mogen halen, behalve levende dingen.

    Krolock schreef:
    Omg. Nee. Never.

    Zou je voor 1 mil je huis in brand steken? - zonder er iets uit te mogen halen, behalve levende dingen.


    Obviousky, die koop ik wel weer dan.

    Zou je voor een miljoen met je werk shirt (ah, hema, etc), een week aanlopen?


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ramselaar schreef:
    (...)

    Obviousky, die koop ik wel weer dan.

    Zou je voor een miljoen met je werk shirt (ah, hema, etc), een week aanlopen?


    Zonder moeite, doe mijn werk veel te graag en ben stiekem trots om er te werken.:p

    Zou je voor één miljoen een maand lang naakt rondlopen. (Lees een normale schoolmaand)


    Queer zijn is gewoon alles

    Ja, volgens mij went dat op een gegeven moment wel haha.

    Zou jij voor één miljoen 20 kittens doodmaken?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ja, maar alleen zieke kittens die al niet meer beter worden en een spuitje krijgen om dood te gaan en dat ik die dan geef :$

    Zou jij voor een miljoen een heel jaar elke ochtend naakt in een hele laag prikkende brandnetels springen


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)