• Experium



    • • Experium High is een school, afgelegen in de Amerikaanse woestijnen. Het is een school voor jongeren tussen 15 en 25 jaar, met ieder een bijzondere gave. Op deze school kunnen ze lessen volgen om hun gaven te optimaliseren, en vanuit daar een gezamenlijk doel te bereiken:
    • • Het scheppen van de ultieme mens. • •

    Aangezien de school te groot wordt en het aantal experimenten onoverzichtelijk, heeft de school het Zuiveringstoernooi uitgeroepen. De vijf houses gaan tegen elkaar strijden, in een poging hun plek te verdienen aan Experium High. De winnaars krijgen de grote school-trofee. De verliezers worden van school verwijderd, wat dat ook mag betekenen.




    Je personage komt terecht op een vrij normale high school, met uitzondering van het feit dat je dagelijks verschillende onderzoeken moet ondergaan om te zien hoe je je gaves ontwikkelen. Ook zijn er bijzondere vakken voor de verschillende gaves, zoals bijvoorbeeld ......
    Er heerst een competitieve sfeer tussen de leerlingen, want elke leerling weet; mocht je gave niet genoeg ontwikkelen (of zich niet laten zien) dan verdwijn je op mysterieuze wijze.


    Nodige informatie
    * Het is een experimentenschool, je personage ondergaat dus ook allerlei onderzoeken naar de werking van je gave.
    * Een naam moet je verdienen. Een nieuwe leerling komt binnen met alleen zijn experimenten nummer. De naam die je verdient, heeft te maken met de gave die je hebt! Je nummer heeft max. 4 cijfers.
    * Je herinnert je niets meer van voor je 15e. Deze herinneringen zijn met zeer goede zorg gewist. Je kunt dus nog wel talenten hebben van voor die tijd, maar je weet er niets meer van.
    * Je bent als personage geboren met de gave of je hebt als tiener een injectie toegediend gekregen om te zien hoe je erop reageert.
    * Je maakt deel uit van een house, waar in totaal 10 personen in zitten.


    Personages

          • Naam • Leeftijd • Gave • Mentor • User
    Onyx. 23 Muziek en dromen Maneur Croweater
    (studieobject) 8175 (Adam) 17 Tijdreizen Margeaux Croweater
    Jester Madcap 20 Overtuiging Cackle ProngsPotter
    (studieobject) 7223 (Michiel) 16 Gedaanteverwisseling Moreau Slughorn
    Yrla 18 Superspeed Williams Slughorn

    Vienna 20 Telekinese Maxwell Slughorn
    Fayr Fixfault 19 Repareren Navkar ProngsPotter
    (studieobject) 8102 15 Helderziend Mentor? ProngsPotter
    Dezi 20 Samenvloeien met draak Naam Croweater
    Fersephone 19 Slopen Gates Slughorn
    Bijpersonages
    • Naam •House • Gave

    Fire Lions Vuur
    Fox Lions Dieren veranderen.
    Astreal Lions Astral projection.
    Tony Lions Onzichtbaar in het donker.
    Emil Lions Dupliceren
    Onna Lions Ondoordringbare huid
    Vera Lions Vliegen
    Serena Lions Tijdelijk beheersen van iemand dmv stem.
    Heidi Lions Groene vingers.
    8226 Lions Praten met dieren




    Kamerindeling
    Panthers
    Jongens (boven)
    • Onyx en Jester
    • 7223 en 8175
    • Yrla


    Meisjes (beneden):
    • Vienna en Fayr
    • Dezi en 8102
    • FersePhone
    Lions
    Jongens:
    • Fire en Astreal
    • Fox en Tony
    • Emil

    Meisjes:
    • Onna en Heidi
    • Serena en Vera
    • 8226

    Elephants
    Jongens:


    Meisjes:
    Rhino's
    Jongens:


    Meisjes:
    Buffalo's
    Jongens:


    Meisjes:

    Rooster

    Directeur Dubois
    Panthers
    Maandag
    * GeschiedenisSogat
    * Muziek /CreatiefWish
    * Les rondom je gaveEigen Mentor
    * Lunch
    * Wiskunde Margeaux
    * Engels Cackle

    Dinsdag
    * Sociale training Navkar
    * Gymnastiek Williams
    * Onderzoeken
    * Lunch
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates

    Woensdag
    * Engels Cackle
    * Maatschappijleer Maneur
    * Gave training Eigen mentor
    * Lunch
    Vrije tijd

    Donderdag
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Biologie (Blokuur) Moreau
    * Wiskunde Margeaux
    * Lunch
    * Muziek/ Creatief Wish
    * Geschiedenis Sogat

    Vrijdag
    * Aardrijkskunde Maxwell
    * Natuur/scheikunde Gates
    * Gave training Eigen Mentor
    * Lunch
    * Vrije tijd.


    Speeltopic 1: Klik ^^
    Speeltopic 2: Klik ^^


    Rules
    * Een reservering blijft 24 uur staan
    * Je bent ten alle tijden welkom, vraag even aan ons op welke hoogte we zijn.
    * Reageer vooral vanuit je eigen personage. Je mag voor een ander reageren als je dit overlegt hebt.
    * Maak niet een te uitgebreide persoonsbeschrijving. Het is leuk als je personage zich ontwikkeld tijdens de RPG.
    * Meedoen? -> Klik voor het rollentopic

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 14:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Experiment 8102

    8102 bevroor toen Fayr begon te praten, haar broek halverwege over haar heupen en overwoog serieus om haar broek dicht te knopen en gewoon in haar bh alvast naar buiten te lopen.
          Speaking of akward. Het derde wiel zijn bij een ruzie uitpraten waar jij niks mee te maken had. Alsjeblieft, liet dat er iemand anders binnenkwam. Waar bleven Dezi en Fersephone als je ze nodig had?!


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    'Oh niks... Ik probeer die nieuwe knul een beetje uit te vogelen. Ik kreeg hem vandaag een paar keer aan het blozen, hij werd wild toen jij z'n vriendje op de grond pleurde... en nu viel het me op dat hij naar niemand durft te kijken bij het omkleden. Dus ja. Interessant.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Altijd zo opmerkzaam, jij. Vienna viel bij jou ook al direct door de mand."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Onyx

    Onyx trok een mondhoek op. 'Ik kijk nou eenmaal graag naar anderen. Heel leerzaam.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Vienna

    Vienna zat op de bank en was net bezig met haar broek aantrekken, toen Fayr op haar afstapte. "Je hebt gelijk," zei ze met een diepe zucht. Ze klopte naast haar op de bank, als teken dat Fayr naast haar mocht komen zitten. Ze was blij dat Fayr de stap had genomen haar aan te spreken. Hoewel Vienna het niet volledig toe wilde geven, had ze Fayr ontzettend gemist - en dat voor een dag! Ze hoorde de onzekerheid bij haar vriendin, en dat was het teken voor Vienna om als eerste af te trappen. "Het is gewoon, ik voelde me al ontzettend schuldig tegenover 7223. Wat een leuk grapje moest zijn, liep gewoon zo totaal uit de hand. En sprak je me ook nog eens aan op mijn gedrag, het was alsof je mijn schuldgevoel er nog eens even lekker in wreef."

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 14:31 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla

    Zijn vriendje he... " Dus als ik het goed begrijp, wil je zeggen dat die twee een setje zijn?" Iel, smerig. Yrla kon er met de jongens dan wel over lachen en grappen, maar werkelijk waar een andere jongen zoenen was nog nooit in Yrla zijn hoofd opgekomen. Blijkbaar waren de naamlozen zo kansloos dat ze het maar deden met elkaar. Met opgetrokken wenkbrauw keek Yrla naar zijn andere buurman. "Wacht, wacht! Ho, ik mis hier van alles! Vienna? Wat heeft die ermee te maken?"

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 14:30 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Jester Madcap



          "Kneus en kneus een setje?" Jester schudde zijn hoofd. "Zover ik weet niet, maar misschien loop ik achter op de zaken," zei hij en ritste zijn gulp dicht. "Volgens Onyx vindt Vienna me leuk." Hij haalde zijn schouders op. "Maar vanochtend zat ze zo gezellig bij jou, dus dat belooft een zonnigere toekomst voor mij."


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fersephone

    Fersephone liep achter het draakje aan in de richting van de muur. Ze zag echter niets, behalve de kooi met de klok boven hun hoofd. "En nu?" vroeg ze haar vriendin. "Weet je zeker dat er iemand is? Ik kan moeilijk de hele muur slopen..."


    It's never gonna happen, Guys.

    Yrla

    Dat moest hij dan maar heel gauw gaan uitvogelen. Alle informatie over de kneuzen was welkom. " Vien en jij? Ha, laat me niet lachen," zei Yrla hoofdschuddend. " Laatste keer dat ik haar sprak - oké dat was twee maanden geleden - kon ze er niet over ophouden hoe irritant ze je wel niet vond, want je had haar weer eens belazerd." Yrla gooide zijn tas over zijn schouder. "Maar als je last van haar heb, ik wil best even mijn charmes in de strijd voor je gooien hoor, dan ben je er zo vanaf," zei hij met een knipoog.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2020 - 14:44 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Dezi

    'Nee... Laat maar,' zei Dezi langzaam terwijl ze de muur nog eens afspeurde. 'Misschien is er storm op komst. Dan is Azumi ook weleens van slag.'
    Grommend draaide haar draakje zich naar haar toe.
    Rustig. Laat hem maar denken dat hij ermee wegkomt.
    Azumi kneep haar ogen even samen en liep toen hooghartig in de richting van de kleedkamer. Later, probeerde ze haar vriendin met haar blik te vertellen. Misschien konden ze hier juist wel hun voordeel mee doen, maar besprak ze liever tijdens de lunch.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Onyx

    Onyx' lippen krulden om in een glimlach. 'Het zit 'm in de subtiliteit jongen. Mensen kramen zo veel onzin uit, maar mimiek vertelt zo veel meer. Niemand gaat voor de lol blozen - en Vienna deed dat bij anderen niet. Zelfs niet bij jou met je geweldige charmes.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Jester Madcap



          "Jij liever dan ik, so by all means, go ahead." Jester legde een dubbele knoop in zijn veters en nam bewust de tijd om rustig op te staan, zonder dat rare gevoel in zijn hoofd en de zwarte vlekken voor zijn ogen.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Fersephone

    Dezi's omslag kwam als een verrassing en ergens had Fersephone het idee dat er geen storm aankwam. Toch liep ze zwijgend achter Dezi aan. Het meisje zou vast een plan hebben, Dezi kennende. Een kleine grijns verscheen er op Phone haar gezicht. Ze hield van Dezi haar plannen, dat betekende dat er weer een beetje leven in de brouwerij kwam.
          In de kleedkamer aangekomen zag ze dat Fayr naast Vienna zat. Mooi, die twee waren weer aan het praten. Stiekem hield Phone haar oren open, in een poging een deel van het gesprek op te vangen. Misschien werd het eens tijd dat ze zich meer met de relatie tussen Vienna en Fayr ging bemoeien, al was het om te kijken of Vienna echt wel zo'n goede vriendin was voor haar zus.


    It's never gonna happen, Guys.

    Fayr Fixfault

          "Dat snapte ik ook wel," zei Fayr terwijl ze ging zitten, "maar ik vond dat je ook wel vooraf had kunnen inzien dat het niet zo leuk zou aflopen. Maar misschien had je gelijk," gooide ze er vlug achteraan, voordat Vienna weer boos kon worden, "en had ik gewoon niets moeten zeggen. Ik vond het alleen zo..." Fayr had "Lullig" willen zeggen, maar ze voelde op haar klompen aan dat dat geen goed idee was. "Het was in ieder geval niet mijn bedoeling geweest om je te kwetsen. Sorry."



    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Yrla

    " Blozen wil niet zeggen dat je meteen tot over je oren verliefd ben op iemand, Onyx." Hij zei die zin in de hoop dat hij daarmee gelijk had. Nee wacht, misschien was het maar beter dat Onyx gelijk had en dat het meisje voor Jester viel. Het was sneu voor Vienna, omdat hij wist dat Jester nooit wat voor het meisje zou voelen. Maar het was tien keer beter dan wat hij vanmorgen dacht gezien te hebben...


    It's never gonna happen, Guys.