• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2017 - 22:58 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Yellowstone schreef:
    (...)

    WAAIT ik kan nog steeds mijn story zelf niet aanpassen meh
    wel de hoofdstukken en zo

    Oh, daar heb ik geen last van. Moest alleen bij een hoofdstuk van een ander x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ah motivatie level is weer ver onder het vriespunt gezakt. Beter ga ik nu douchen en niet als een dooie naar mijn plantenverzameling staren en overwegen of er nog een plant bij past. HET PAST NIET OK VEERLE JE HALVE BUREAU IS AL REGENWOUD, HET PLAFOND HANGT AL VOL EN JE KAN AL NAUWELIJKS MEER JE KONT KEREN.


    The truth is out there.

    Just don't. Okay Sav promise me. Don't.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wilberforce schreef:
    (...)
    Oh, daar heb ik geen last van. Moest alleen bij een hoofdstuk van een ander x'D



    pffft (joehoe)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Hou je vast aan de gedachte dat je over een paar maanden nooit meer ongesteld zal worden


    Caution first, always.

    I kinda wanna let my hair grow again, because I feel like that's what's considered pretty, but I hate myself for thinking that.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Waarom zijn boeken niet gewoon gratis...


    There are poems inside of you that paper can't handle

    * f a c e p a l m *


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Muh. Ik baal nu wel verschrikkelijk dat de jurk me niet staat. :c Hopelijk krijg ik mijn geld terug :/


    Smile. You're beautiful. <3

    de random burst van topics opeens maakt me echt happy


    Heaven is a place that we all have

    Ben ik zo vreemd dat ik een panty onder mijn jurkje aan wil? Het is niet zo dat het 30 graden is. . .


    you know your food is ready when your microwave explodes :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik begin nu toch wel echt zenuwachtig te worden door het idee dat er straks 30 cm van mijn haar afgaat..
    Het is voor een goed doel Suus, groeit wel weer aan!


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Toch een tikje jammer dat mn her zwaar kut ging


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik heb geen geduld voor nagellak.