• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2017 - 22:58 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik blijf erbij. Mijn moeder is gewoon een grote hypocriet
    Ik zeg dat ik op vakantie wil met vrienden, waar ik zelf voor spaar: Ik moet stoppen met zeuren, want ik ga genoeg weg (Ja, op weg naar college zalen!). En dat zegt ze terwijl ze bezig is met het plannen van haar derde vakantie dit jaar.


    Seasons will change, but I shall remain

    Urgh soms haat ik mezelf...
    Ik heb een RPG idee.. en ook al best ver uitgewerkt,, maar vind het ook kinderachtig... (en stiekem erg leuk)
    maar omdat het kinderachtig is, en omdat ik bang ben voor commentaar, of gewoon compleet genegeerd te worden, post ik het niet...
    Zoveel faalangst dat ik niet eens een held op sokken durf te zijn.... -_-'


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Ik ga stuk hier :'D


    Smile. You're beautiful. <3

    Ik weet het gewoon niet meer :/


    26 - 02 - '16

    Pathetic.


    •

    Ennn al m'n nummers kwijt in m'n telefoon. Great.
    Need me? App me. I can't app you. (':


    •

    Oh shit. Wijze woorden van the Doctor.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    'Niemand valt hier uit de boot' hahaha geloof je het zelf?

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 22:08 ]


    Never mistake a woman's meekness for weakness.



    Net nu ik vakantie heb he. Toen ik nog geen vakantie had, vielen de mussen zowat dood van het dak en nu kan het straks niet één fucking dag droog zijn. Fuck you Nederlands gematigd zeeklimaat 😒


    26 - 02 - '16

    Ik kan wel huilen. Ik wil echt weg hier.


    •

    Als het morgen ook gaat regenen ga ik echt huilen.


    26 - 02 - '16

    I hate myself so much.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Er komt een tijd dat ik, IK ADS, volwassen ga worden en dan zijn al mijn puns en grappen niet meer grappig en dan ben ik niet meer ADS maar gewoon adnane ew


    Heaven is a place that we all have

    Zometeen start het vuurwerk van de kermis en ik lig huilend in bed want deze middag en avond waren té veel met jouw aanwezigheid en ik zou willen dat je gewoon uit mijn leven verdween zodat het niet iedere keer zou voelen alsof mijn hart uit mijn borstkast wordt gerukt.


    •

    Kendol schreef:
    Er komt een tijd dat ik, IK ADS, volwassen ga worden en dan zijn al mijn puns en grappen niet meer grappig en dan ben ik niet meer ADS maar gewoon adnane ew


    Don't grow up, it's a trap.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.