• Hier kun je al je frustraties en euforische momenten en hersenspinsels kwijt, dus zit je iets dwars of heb je problemen of gelooft niemand in je draak of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?








    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2017 - 22:58 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ben net getagd als "most savage female you know". LOL. Imma take that as a compliment, haha. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ugh hier voel ik me echt weer even kutter door. Ik had hard geleerd voor dat kutvak


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ik ga joggen


    ja kom op qing ga joggen aye


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Leuk dat er steeds pakketjes worden afgeleverd en mensen komen voor de buren

    MAAR ZE WONEN ER AL EEN HALF JAAR NIET MEER.


    Seasons will change, but I shall remain

    Ik voel me zo onzichtbaar en onbelangrijk lol. Oh well.


    She's imperfect but she tries

    Tad schreef:
    Ik voel me zo onzichtbaar en onbelangrijk lol. Oh well.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mn pakketje is vertraagd. NOOOOOHHH.


    The truth is out there.

    oh ja ik herinner me het weer waarom ik ooit gestopt was met joggen


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    This is the part voor jullie me allemaal even vertellen dat ik of mijn dikke kont van de bank sleep en gewoon op die date ga, of dat ik stop met klagen over waarom ik nooit de kans krijg leuke jongens te daten


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dag twee en geen gewonden, alleen een vieze keuken en wat frustraties. So far so good.
    Nuhopen dat er morgen niemand verdrinkt. Ach ja, je mag tien procent van je kinderen verliezen.


    Mhm?

    exact een jaar geleden zat ik nu in een busje op weg naar slovenie met mijn vriendinnen HIT THE ROAD

    mooie tijd 💙

    [ bericht aangepast op 4 juli 2017 - 19:15 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Echt... Als mijn zus nog langer op deze manier tegen me praat sla ik haar echt nog eens een keer - keihard.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Sarn schreef:
    Dag twee en geen gewonden, alleen een vieze keuken en wat frustraties. So far so good.
    Nuhopen dat er morgen niemand verdrinkt. Ach ja, je mag tien procent van je kinderen verliezen.


    Daar grapten wij ook altijd over haha.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Waarom begrijpt niemand dat ik een grondige haat heb aan mijn eigen lichaam? Dat ik me zo door en door lelijk en walgelijk vind dat ik iedere keer huil als ik moet winkelen en iets niet past. Waarom moet iedereen altijd zeggen 'je moet van jezelf en je lichaam houden?' Ik. Houd. Niet. Van. Mijn. Lichaam. Ik veracht het.


    I really want to cosplay Wrench >.<


    — Inner peace, it's hard to find. —