• Fairfield, Iowa – 22 november

    Een oorverdovend gepiep, vergezeld door een statisch beeld weet de aandacht van de strompelende en gewonde vreemdelingen, die ogenschijnlijk uit het niet verschijnen en diens bloed de sneeuw een spookachtig zwart kleurt, buiten af te leiden. Langzaam maar zeker verzamelt men zich in elk huis rond de televisie.
    Het beeld verandert. Een gezicht, zo prachtig dat je onmogelijk weg kunt kijken en tegelijk zo meelijwekkend vertrokken van de pijn dat het je hart in gruis verandert hoe langer je staart, komt flikkerend tevoorschijn.
    “Satan,” fluistert een moeder stil, terwijl ze snel een kruisteken maakt en haar nieuwsgierige zoontje achter haar eigen lichaam verbergt.
    “Er is iets de Hel binnen gedrongen. Mensheid, enkel jullie hulp kan ons nog redden.”



    Fairfield, Iowa – 29 november

    Zeven dagen geleden opende Satan de poorten van de Hel, in de hoop zijn volgelingen te kunnen redden van een kwaad dat zelfs hij, Heer en Meester van de Onderwereld, niet kan stoppen. Na een beraad met de burgemeester en dorpsraad is het akkoord gevallen dat elke inwoner boven de 21 jaar een gewonde demoon onderdak en verzorging moet bieden. In ruil daarvoor bieden zij bescherming en training tegen het oprukkende onheil.
    Kunnen de mensen hun diepste angsten overwinnen om zij aan zij met de Onderwereld te strijden voor een gemeenschappelijke overleving? Kunnen de demonen hun meest consumerende verlangens negeren om het bevel van hun Heer na te leven?
    Als vuur met vuur bestrijden de laatst mogelijke optie is, wie blijft dan het langst overeind?


    Het Fairfield Demon Decreet

    ~ Elke inwoner boven de 21 jaar zal instaan voor de veiligheid van een demoon, met een maximum van 3 demonen per gezin.
    ~ Demonen voorzien in training en overlevingslessen. Aanwezigheid is verplicht voor iedereen die fysiek en mentaal capabel is een wapen te hanteren. Lessen gaan door in het sportcomplex, van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
    ~ Iedereen dient de avondklok te respecteren. Na 20 uur is het verboden om zich buitenshuis te begeven, tenzij in groepen van minimum acht personen, waarvan de helft demoon en enkel om van punt A naar punt B te raken. Negeren van de avondklok wordt bestraft met zware sancties.
    ~ Mensen en demonen mogen elkaar noch lichamelijk, noch mentaal permanente schade berokkenen. Eender welke partij in overtreding hiervan wordt bestraft met verbanning.
    ~ Wie zich meer rantsoen dan uitgerekend probeert toe te eigenen wordt drie dagen lang elk rantsoen ontnomen.
    ~ Er wordt een bonus in rantsoen toegekend aan eenieder die zich actief inzet om demonen menselijke cultuur en gewoontes bij te brengen via sociale gebeurtenissen.



    Rollen
    Naam:
    Leeftijd: ( minimaal 21 jaar.)
    Mens/Demon: ( voor een Demon kan in feite eigenlijk alles, let er wel op dat je geen almachtige personage creëert.)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties: (geen liefdesrelaties noch intense vriendschappen tussen alle mensen en demonen, daar het begin van de RPG hier nog te kort voor is.)
    Extra:

    Demonen

    Mannen [4/4]
    • Belxibor • 826 • Droomwandelaar/Empaat • Joe Manganiello • Obeah • 1.1
    • Atlas • 697 • Illusionist • FC • Ziegler • 1.2
    • Ravi ‘Atai • Unknown • soort Demoon • FC • Sacramental • 1.5
    • naam • leeftijd • soort Demoon • FC • LearnToPlay • pagina

    Vrouwen [2/2]

    • Medea • 1000+ • Seer • Helena Bonham Carter • Sempre • 1.2
    • Guinevere Nevada Glade• Unknown • Necromancer/Tempus • FC • Ziaco • pagina

    Mensen [geslacht maakt weinig uit]

    • Theodore Marsh • 26 • FC • Entropy • 1.6

    • Nora Jane Evans • 26 • Svetlana Grabenko • Canagan • 1.3
    • Mackenzie Autumn Martin • 26 • Tori Kelly • Budgen • 1.2
    • Chantal Viola Granger • 22 • FC • Appelboompje • 1.6
    • Emma Rose Quinn • 24 • Gabrielle Aplin • Meraki • 1.5
    • naam • leeftijd • FC • LearnToPlay • pagina

    Regels
    • Minimale posten van 250 woorden.
    • Zoals bij elke RPG; de algemene regels van Q.
    • OOC graag tussen haakjes, of in het daarvoor aangemaakte praattopic.
    • Heb niet alleen contact met je toegewezen Demon, ook andere doen mee.
    • 16+ is uiteraard toegestaan, vermeld dit a.u.b wel even aan het begin van je post.
    • Ruzies, vloeken, etc binnen de RPG mag, maar laten we het wel gezellig houden.
    • Nieuwe topics worden enkel geopend door Obeah of Canagan, tenzij anders aangegeven.
    • Niet iedereen hoeft tevreden te zijn met het Akkoord, of hebben zij goede intenties. Leef je hierin lekker uit!
    • Discussiëren mag. Echter, persoonlijke discussies mogen buiten de RPG om gehouden worden en gelieve in geen van deze RPG topics.
    • En natuurlijk als laatste; Have fun!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 15:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    MT :Y)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Weer een leuke RPG ;o


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik twijfel wat ik wil voor personage..


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    Ik twijfel wat ik wil voor personage..


    Waar heb je het meeste inspiratie voor?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Waar heb je het meeste inspiratie voor?


    Ik twijfel eigenlijk vooral tussen een man of vrouw, haha


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oh eindelijk zou ik eens een vrouw op me kunnen nemen! Plus het idee is geweldig, so sign me up for a female human. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Oké, mag ik please een mannelijke demoon?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zou ik een vrouwelijke demoon mogen. Omg really excited for this :'D


    When time and life shook hands and said goodbye.



    LEEFTIJD
    Belxibor dwaalt reeds 826 jaar op deze aarde rond, waarvan hij het merendeel in de Onderwereld gespendeerd heeft.

    DEMON
    Belxibor is een droomwandelaar. Dit houdt in dat hij het hoofd van een slapende persoon kan binnendringen, meerbepaald hun dromen. Hij kan de dromen naar zijn hand zetten, of zich volledig laten meeslepen in de fantasiewereld van de dromer. De reden voor deze krachten is dat hij zich voedt met de emoties van stervelingen. Hoe sterker de gevoelens, hoe meer energie hij eruit zal putten. Zelf verkiest hij positieve gevoelens, van angst en woede krijgt hij "maaglast" zoals hij het zelf vaak al lachend noemt, maar in principe werken ze net zo goed.
    Bijkomend is hij ook een empaat. Ook indien mensen zijn kan hij hun emoties aanvoelen en benoemen, in wakkere staat kan hij er echter geen energie uit halen. Deze gave beschouwt hij eerder als een vloek, omdat het in zijn ogen meer nadelen brengt dan voordelen en hem zwakker maakt dan hij hoeft te zijn.


    INNERLIJK
    Belxibor is een extreem loyaal persoon, en in tegenstelling tot andere demonen schuilt net daarin zijn grootste gevaar. Als hij zich achter een doel of een persoon zet dan zal hij niet ophouden tot het doel dat hij voor ogen had bereikt is. Daarvoor durft hij letterlijk over lijken gaan, of zou hij zelfs zijn eigen leven op spel zetten.
    Verder kan je ook zeggen dat hij een harde werker is. Belixbor is een geduldig man en deinst er niet van terug als een project pas op lange termijn of na flink zwoegen zijn vruchten zal afwerpen. Hij heeft alle tijd van de wereld en is taai genoeg om zowel alles wat op zijn pad gesmeten wordt te onderwerpen. Dominantie is een eigenschap die je dan ook bij hem meer dan eens zal opmerken. Hoewel dit vaak als iets negatiefs wordt beschouwd heeft het hem wel in een positie gebracht die hem uiterst geschikt maakt voor leiderschap. Hij heeft er geen enkel probleem mee een groep naar zijn hand te zetten, althans niet in de Onderwereld.
    Belxibor is ook een zeer fysiek iemand, van het ene uiterste naar het andere toe. Hij kan er intens van genieten iemand letterlijk gewoon in zijn armen te hebben, van dichtbij mensen en demonen te zijn. De gevoelens die ongewenste aanrakingen opwekken amuseren hem dan ook enorm dus schrik er niet van als hij geheel uit het niet handtastelijk begint te worden. Aan de andere kant houdt dit ook in dat hij zonder verpinken iemand een klap zal verkopen indien hij vindt dat diegene deze verdient heeft. Of dit dan ook werkelijk het geval was is natuurlijk weer een ander verhaal.
    Ondanks de bovenvermelde eigenschap is Belxibor dan ook weer een afstandelijk iemand. Hoewel anderen hun emoties niet voor hem kunnen verbergen is hij zelf de laatste persoon die zijn gevoelens zomaar op tafel zal gooien. Zijn wantrouwigheid vormt daarbij een veel te groot obstakel.
    Geheel aansluitend op zijn tegenstrijdige karakter is Belxibor iemand met een zeer speciaal gevoel voor humor. Sarcasme mag dan wel vaak aan hem voorbij gaan maar hij is doorgaans de eerste om de ironie van een situatie op te merken of al bulderend aan het lachen te gaan vanwege een goed geplaatste opmerking, of de maker ervan deze nu meent of niet. Ook valpartijen willen zijn lachspieren wel eens kietelen.



    UITERLIJK
    Lengte: 1.97 m
    Bouw: breed en gespierd
    Haar: Belxibor heeft halflange haren, salt & pepper van kleur (beginnend grijzend)
    Ogen: zwart
    Kenmerken, zwarte gevederde vleugels


    RELATIES
    Come at me

    EXTRA
    ~ Belxibor is een directe onderofficier van Satan
    ~ Hij heeft een heilige hekel aan techniek en elektronica.
    ~ Hij verkiest de dromen van vrouwen, omdat die meer vanuit hun gevoelens handelen, maar is daarom zeker niet vies van mannen.
    ~ Belxibor's vleugels zijn enorm gevoelig, op een kietelige manier. Wie ze aan wil raken moet er een langdurige lachbui bij nemen.
    ~ Zo'n vierhonderd jaar geleden is zijn zoontje, Oblexon om het leven gebracht door een heksenjager. Belxibor's wraak bestaat er uit ook nu nog alle nakomelingen en verre familie van de schuldige langzaam om het leven te brengen door al hun energie uit hun dromen te stelen.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 17:10 ]


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Sempre schreef:
    Zou ik een vrouwelijke demoon mogen. Omg really excited for this :'D



    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Het is trouwens zo dat we een generator gaan gebruiken om de demonen bij de mensen te plaatsen. Het gebeurt volledig random :-)


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Stomme vraag misschien, maar is er een handige site waarop ik de type demonen kan vinden om inspiratie op te doen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Jullie staan er bij! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    *charmed demonen aan het googlen voor inspiratie*


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ziegler schreef:
    Stomme vraag misschien, maar is er een handige site waarop ik de type demonen kan vinden om inspiratie op te doen?


    NIet dat ik weet. Had je een specifieke kracht in gedachten? Misschien kan ik helpen.


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.