• Fairfield, Iowa – 22 november

    Een oorverdovend gepiep, vergezeld door een statisch beeld weet de aandacht van de strompelende en gewonde vreemdelingen, die ogenschijnlijk uit het niet verschijnen en diens bloed de sneeuw een spookachtig zwart kleurt, buiten af te leiden. Langzaam maar zeker verzamelt men zich in elk huis rond de televisie.
    Het beeld verandert. Een gezicht, zo prachtig dat je onmogelijk weg kunt kijken en tegelijk zo meelijwekkend vertrokken van de pijn dat het je hart in gruis verandert hoe langer je staart, komt flikkerend tevoorschijn.
    “Satan,” fluistert een moeder stil, terwijl ze snel een kruisteken maakt en haar nieuwsgierige zoontje achter haar eigen lichaam verbergt.
    “Er is iets de Hel binnen gedrongen. Mensheid, enkel jullie hulp kan ons nog redden.”



    Fairfield, Iowa – 29 november

    Zeven dagen geleden opende Satan de poorten van de Hel, in de hoop zijn volgelingen te kunnen redden van een kwaad dat zelfs hij, Heer en Meester van de Onderwereld, niet kan stoppen. Na een beraad met de burgemeester en dorpsraad is het akkoord gevallen dat elke inwoner boven de 21 jaar een gewonde demoon onderdak en verzorging moet bieden. In ruil daarvoor bieden zij bescherming en training tegen het oprukkende onheil.
    Kunnen de mensen hun diepste angsten overwinnen om zij aan zij met de Onderwereld te strijden voor een gemeenschappelijke overleving? Kunnen de demonen hun meest consumerende verlangens negeren om het bevel van hun Heer na te leven?
    Als vuur met vuur bestrijden de laatst mogelijke optie is, wie blijft dan het langst overeind?


    Het Fairfield Demon Decreet

    ~ Elke inwoner boven de 21 jaar zal instaan voor de veiligheid van een demoon, met een maximum van 3 demonen per gezin.
    ~ Demonen voorzien in training en overlevingslessen. Aanwezigheid is verplicht voor iedereen die fysiek en mentaal capabel is een wapen te hanteren. Lessen gaan door in het sportcomplex, van 9 tot 12 uur en van 13 tot 17 uur.
    ~ Iedereen dient de avondklok te respecteren. Na 20 uur is het verboden om zich buitenshuis te begeven, tenzij in groepen van minimum acht personen, waarvan de helft demoon en enkel om van punt A naar punt B te raken. Negeren van de avondklok wordt bestraft met zware sancties.
    ~ Mensen en demonen mogen elkaar noch lichamelijk, noch mentaal permanente schade berokkenen. Eender welke partij in overtreding hiervan wordt bestraft met verbanning.
    ~ Wie zich meer rantsoen dan uitgerekend probeert toe te eigenen wordt drie dagen lang elk rantsoen ontnomen.
    ~ Er wordt een bonus in rantsoen toegekend aan eenieder die zich actief inzet om demonen menselijke cultuur en gewoontes bij te brengen via sociale gebeurtenissen.



    Rollen
    Naam:
    Leeftijd: ( minimaal 21 jaar.)
    Mens/Demon: ( voor een Demon kan in feite eigenlijk alles, let er wel op dat je geen almachtige personage creëert.)
    Uiterlijk:
    Innerlijk:
    Relaties: (geen liefdesrelaties noch intense vriendschappen tussen alle mensen en demonen, daar het begin van de RPG hier nog te kort voor is.)
    Extra:

    Demonen

    Mannen [4/4]
    • Belxibor • 826 • Droomwandelaar/Empaat • Joe Manganiello • Obeah • 1.1
    • Atlas • 697 • Illusionist • FC • Ziegler • 1.2
    • Ravi ‘Atai • Unknown • soort Demoon • FC • Sacramental • 1.5
    • naam • leeftijd • soort Demoon • FC • LearnToPlay • pagina

    Vrouwen [2/2]

    • Medea • 1000+ • Seer • Helena Bonham Carter • Sempre • 1.2
    • Guinevere Nevada Glade• Unknown • Necromancer/Tempus • FC • Ziaco • pagina

    Mensen [geslacht maakt weinig uit]

    • Theodore Marsh • 26 • FC • Entropy • 1.6

    • Nora Jane Evans • 26 • Svetlana Grabenko • Canagan • 1.3
    • Mackenzie Autumn Martin • 26 • Tori Kelly • Budgen • 1.2
    • Chantal Viola Granger • 22 • FC • Appelboompje • 1.6
    • Emma Rose Quinn • 24 • Gabrielle Aplin • Meraki • 1.5
    • naam • leeftijd • FC • LearnToPlay • pagina

    Regels
    • Minimale posten van 250 woorden.
    • Zoals bij elke RPG; de algemene regels van Q.
    • OOC graag tussen haakjes, of in het daarvoor aangemaakte praattopic.
    • Heb niet alleen contact met je toegewezen Demon, ook andere doen mee.
    • 16+ is uiteraard toegestaan, vermeld dit a.u.b wel even aan het begin van je post.
    • Ruzies, vloeken, etc binnen de RPG mag, maar laten we het wel gezellig houden.
    • Nieuwe topics worden enkel geopend door Obeah of Canagan, tenzij anders aangegeven.
    • Niet iedereen hoeft tevreden te zijn met het Akkoord, of hebben zij goede intenties. Leef je hierin lekker uit!
    • Discussiëren mag. Echter, persoonlijke discussies mogen buiten de RPG om gehouden worden en gelieve in geen van deze RPG topics.
    • En natuurlijk als laatste; Have fun!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 15:29 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    ——————————————

    “Never have I dealt with anything more difficult than my own soul. Until now..”


    II Naam II
          Nora Jane Evans
    II Leeftijd II
          26 jaar — Nora is geboren op een koude winterdag in December, namelijk de negenentwintigste.

    II Human II
          Nora is volledig mens.

    Vermoedelijk zal de brunette een van de vele zijn — of juist niet — die het Akkoord niet erg aanstaat, waardoor ze dan ook een afkeer heeft tegen de Demonen die zij een dak boven hun hoofd moeten bieden, tezamen met de rest die zijn neergedaald op aarde. Dit komt meer omdat Nora al geen makkelijk leven achter de rug heeft en ze hiermee alleen maar meer onheil op zichzelf af gaat zien komen. Voor haar doen heeft ze het al moeilijk genoeg en kan ze het Duivelse ‘zooitje’ ( voor haar gevoel) er niet bij hebben. Deze afkeer zal ze dan ook zonder schroom laten blijken en wordt voornamelijk alleen maar gevoed door een vooroordeel wat ze heeft.

    II Innerlijke II
          — Koppig.
          — Creatief.
          — Openlijk.
          — Oprecht.
          — Eigenwijs.
          — Leergierig.
          — Uitdagend.
          — Doorzetter.
          — Tegendraads.
          — Harde werker.
          — Doeltreffend.
          — Temperamentvol.
          — Sarcast - wanneer nodig.
          — Liefdevol - met name jegens familie en vrienden.

    Toelichting: Komt nog.


    “I survived because the fire inside me burned brighter than the fire around me

    II Uiterlijke II
          Van nature heeft Nora bruine lokken, waar een rossig/rode gloed overheen lijkt te zitten die in de zomer maanden erg versterkt word door de felle zon. haar lange lokken reiken tot ergens halverwege haar rug en lijken een losse slag te bezitten; welke ze er niet gauw uit zal föhnen of stijlen. Meestal heeft ze haar haren los hangen, wat het nog wel eens een verwilderd effect wil geven, of vlecht ze slapjes in waardoor er al gauw enkele plukken los weten te geraken en haar gezicht zullen sieren.
          Haar ogen hebben een diepe helder blauwe kleur en kunnen twee rijkelijk gevulde poelen aan emoties zijn voor iedereen die ze om haar heen durft te vertrouwen; een gegeven die ze niet makkelijk geeft, maar eens gegeven wel erg diep bij Nora weet te gaan. Op deze manier is ze dan ook het hardste te kwetsen mocht je haar vertrouwen schaden, op wat voor manier dan ook. Haar gezicht wordt gesierd door lichte sproeten die naarmate ze bruiner kleurt ook meer zulle opvallen. Heel zelden bedekt ze deze onder een goede laag foundation, maar die keren zijn nog altijd op één hand te tellen.
          Qua make-up is de brunette dan ook niet erg veeleisend. Meestal heeft ze een dunne basis laag aangebracht, welke bestaat uit wat mascara, een oogpotloodje en wat eyeliner. Voor de rest vind ze het wel prima zo en zal ze hooguit bij een speciale gelegenheid zich iets meer opmaken.
          Haar kleding is niet doelgericht modebewust. Nora zul eerder in een vale skinny zien rondlopen met een simpele shirt of hempje erop, dan een dure rok met bijpassende blouse en pumps. Dat wil overigens niet zeggen dat de jonge vrouw niet van een sexy jurk met een hoge hak houd, maar ze draagt het zelden omdat een paar gympen nu eenmaal sneller doen lopen.
          Nora is van een normaal slank postuur, waarbij ze haar vrouwelijke rondingen precies op de juiste plekken heeft zitten. Ze is niet onwijs sportief aangelegd, maar doet wel haar best om haar lichaam in een goede conditie te houden door zoveel mogelijk lichamelijk bewegingen te doen. de trainingen die gegeven gaan worden kunnen haar echter soms nog wel wat zwaar vallen daar ze echt intensieve trainingen niet gewoon is.

    "Don't play with the Devil, he always cheats.”

    II Familie II
          • Vader •
          • Moeder •

    —
    "The ones that love me will never make me wonder.."

    II Relaties II
          Who’s in?

    II Extra II
          • Likes • Muziek — Dansen — Tekenen — Uitgaan — Sarcasme — Mannen — Onweer —
          • Dislikes • Betweters — Leugenaars — Kunst — Regels — Zwarte koffie — de avondklok

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 21:24 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Is de tweede vrouwelijke demon nog vrij? (:


    everything, in time

    Hm ik ben aan het twijfelen, Krysten Ritter is ook wel een hele toffe faceclaim om eens te gebruiken..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Meraki schreef:
    Is de tweede vrouwelijke demon nog vrij? (:


    Klopt!


    Bicycle, unicycle, unitard. Hockey puck, rattlesnake, monkey, monkey, underpants.

    Obeah schreef:
    (...)

    Klopt!


    Dan zou ik daar graag een rol voor aanmaken!


    everything, in time

    Het idee is zo leuk! Mag ik een vrouwelijke demon terwijl ik er nog even over na denk? Morgen krijg je een definitieve antwoord

    Edit
    Lees nu pas dat iemand me voor is sorry!
    Doe dan maar een mannelijke demon als dat kan?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 21:43 ]


    I love you 3000 <3

    Jullie staan er beide bij! ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    OEH. IK DOE MEE. *O*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cataholic schreef:
    OEH. IK DOE MEE. *O*


    Yay! Bij welke rol mag ik je zetten? ^^


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    • Mens / Demoon: Mens.
          — Eens met regeling: Mackenzie is zeker wel een aanhanger van deze gehele regeling en is er eigenlijk wel opgewonden over geweest sinds dat ze er vanaf weet. Zelf was de jongedame toe aan enige spanning en heeft het idee dat ze deze eindelijk eens krijgt. Zelf heeft Mackenzie het idee dat dit een geweldige afleiding gaat zijn en beseft ook dat deze hulp nodig gaat zijn om verder te kunnen overleven. Dus een probleem heeft ze er niet mee, ze zal eerder een van de weinige voorstanders zijn. Ze heeft zelf nog aangegeven dat ze het maximum aantal demonen in haar huis zou willen houden, mocht dit nodig zijn.


    Dit heb ik even bij mijn rol toegevoegd. c:

    + Ze heeft eindelijk een baan. Masseuse + freelance fotografe. ;D

    [ bericht aangepast op 2 juli 2017 - 22:49 ]


    I'm your little ray of pitch black.

    Canagan schreef:
    (...)

    Yay! Bij welke rol mag ik je zetten? ^^

    Ik zou graag een vrouw willen. Misschien dat ik later een man neem, maar voor nu neem ik mijn kans hehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aaaaaah ik wil hier aan deelnemen maar ik twijfel zo hard als wie/wat.


    A girl who wonders.

    Cataholic schreef:
    (...)
    Ik zou graag een vrouw willen. Misschien dat ik later een man neem, maar voor nu neem ik mijn kans hehe.


    Gelijk heb je haha, ik ga je er bij zetten!

    Entropy, jaaa join us! :3


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Gelijk heb je haha, ik ga je er bij zetten!

    Entropy, jaaa join us! :3

    Een vrouwelijke demon graag c;


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Cataholic schreef:
    (...)
    Een vrouwelijke demon graag c;


    Die zijn vol - ik had de laatste. Maar ik wil wel van plek ruilen?
    Heb helaas niet genoeg inspiratie voor een demoon.


    everything, in time