• Hallo iedereen!

    Ik ben net nieuw op Quizlet, vergeef me als ik iets heel doms vraag, maar ik vroeg me af of er hier ook aan meespeelverhalen wordt gedaan. Ik zie wel veel RPG's, dus dat is super!

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    Ja, hoor! Er zijn zelfs aparte regels voor meespeelverhalen. (: Er zijn er gewoon niet heel veel, maar het bestaat hier wel! Je kunt ze normaal gezien gewoon in het RPG-forum vinden. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ubuntu schreef:
    Ja, hoor! Er zijn zelfs aparte regels voor meespeelverhalen. (: Er zijn er gewoon niet heel veel, maar het bestaat hier wel! Je kunt ze normaal gezien gewoon in het RPG-forum vinden. (:



    Dankjewel ;D Ga ik daar eventjes een kijkje nemen.

    Bij een RPG is het de bedoeling dat je steeds vrij kleine stukjes schrijft toch? Als ik het goed begrijp hahah..

    Topic verplaatst naar vragen over RPG.

    demonpox schreef:
    (...)


    Dankjewel ;D Ga ik daar eventjes een kijkje nemen.

    Bij een RPG is het de bedoeling dat je steeds vrij kleine stukjes schrijft toch? Als ik het goed begrijp hahah..


    Ik doe zelf geen rpgs, maar dat is inderdaad de bedoeling volgens mij :)


    You were born original, don't die as a copy.

    demonpox schreef:
    (...)


    Dankjewel ;D Ga ik daar eventjes een kijkje nemen.

    Bij een RPG is het de bedoeling dat je steeds vrij kleine stukjes schrijft toch? Als ik het goed begrijp hahah..


    Meestal staat er bij een RPG topic aangegeven hoeveel woorden je minimaal moet schrijven. Dan staat er in de titel bijvoorbeeld [300] en dan moet je minimaal 300 woorden schrijven bij je personage. Dit doen de RPG starters om te voorkomen dat er posts met twee zinnen komen en er of een plaag van topics komt van 1 RPG of om te voorkomen dat de RPG vastloopt, omdat ze niet kunnen reageren op twee zinnen en ze dus gewoon niks verzinnen. Let daar dus op ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Catmint schreef:
    (...)

    Meestal staat er bij een RPG topic aangegeven hoeveel woorden je minimaal moet schrijven. Dan staat er in de titel bijvoorbeeld [300] en dan moet je minimaal 300 woorden schrijven bij je personage. Dit doen de RPG starters om te voorkomen dat er posts met twee zinnen komen en er of een plaag van topics komt van 1 RPG of om te voorkomen dat de RPG vastloopt, omdat ze niet kunnen reageren op twee zinnen en ze dus gewoon niks verzinnen. Let daar dus op ^^



    Ah oke, dankjewel! Handig om te weten haha. Ik heb in het verleden veel geschreven met andere mensen, en dan hadden we altijd stukjes van rond de 1000 woorden. Probeer even het hele idee van een RPG te begrijpen ;D