• BBQ-hop 2017


    Ik heb toestemming van de moderators.


    Hallo allemaal!

    Vlees, vis, vegetarisch, veganistisch. Iedereen heeft in zijn leven weleens gebarbecued. De temperaturen stijgen weer naar tropische warmte en wat is er dan beter dan samen buiten eten bereiden en opeten. Eet je alleen de groenteburgers of ga je lekker mee voor de garnalenspies? Alles mag bij deze tweede hop van het jaar: De BBQ-hop!

    Wat is het?
    Als je de Paashop gemist hebt, dan vraag je je waarschijnlijk af waar ik over aan het neuzelen ben. Maar dan wil ik dat je je ook gaat afvragen wie er nou in zijn eentje barbecuet. Dat zullen vast niet veel mensen zijn en daarom gaan we opzoek naar mensen die met je mee willen barbecueën. Maar hoe gaat dat eigenlijk?

    Hoe werkt het?
    Als je zin hebt om je profiel om te toveren in een zomerse stijl/BBQ stijl en zin hebt in een heleboel gastenboekberichten over een tijdje, dan mag je je opgeven in dit topic. Je maakt dan een profiel in het thema van zomer/BBQ.
    Een paar dagen van tevoren krijg je van mij een linkje die je op je profiel zet. Dit is het linkje van een andere user.
    Op de eerste dag van de BBQ-hop zet ik de beginlink in dit topic. Iedereen heeft dan dus een linkje op zijn profiel neer gezet naar een ander profiel en zo “hop” je van het ene profiel naar de ander.
    Bij elk profiel wat je tegenkomt, schrijf je een lief berichtje in het gastenboek. Zo ontmoet je dus nieuwe mensen en kan je elkaars profiel ook eens goed bewonderen.
    Heel erg leuk ja, Femke. Zijn er nog regels?

    De regels
    -De huisregels van Quizlet gelden ook bij de BBQ-hop
    -Iedereen die mee wil doen, moet een zomer/BBQ profiel aanmaken. Als je in tijdsnood zit, kan je ook een foto van een BBQ of een zon neerzetten. Als je maar in het thema blijft
    -Het linkje op je profiel moet zo neergezet worden: BBQ-hop 2017. Op deze manier is niet meteen duidelijk waar het volgende linkje heen verwijst.
    -Het zou leuk zijn als iedereen die mee doet, ook echt de route volgt en berichtjes achterlaat.
    -Ben je nu te laat op het topic gestuit? Geen probleem! Je mag altijd de route volgen en gastenboekberichtjes achterlaten.

    Overige informatie
    Je hebt tot en met 19 juli om je in te schrijven, op 20 juli krijg je het linkje doorgestuurd. De hop begint op 22 juli en duurt tot 26 juli. Het is die dagen ook de bedoeling om te gaan “hoppen”. Het is wat langer dan de vorige keer, maar dit is omdat niet iedereen al vakantie heeft en ik wil iedereen een kans gunnen.
    Ik houd geen lijst bij in het topic met wie er wel en niet meedoen, zodat het nog een beetje een verrassing blijft wie je tegen gaat komen. Ik zal zo nu en dan wel vertellen dat ik de lijst in mijn Wordbestand heb bijgewerkt.

    Als er nog vragen zijn, dan mag je die natuurlijk stellen!




    BBQ-hop route 1

    BBQ-hop route 2

    [ bericht aangepast op 23 juli 2017 - 8:06 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik ga eerst hoppen en dan reageren op de gb-berichtjes die ik kreeg.


    16 - 09 - '17

    Ik ben klaar met hoppen! Heb beide routes gedaan (:

    Dit is echt leuk, Femke! Ik hoop dat het vaker komt, zoals bij Halloween, Sinterklaas, Kerstmis en zo.


    16 - 09 - '17

    Mijn lijstje met HOP ideeën voor de toekomst:
    — Carnaval
    — Jubileum van Q.
    — Kerstmis
    — Oud & Nieuw
    — Sinterklaas
    — Thanksgiving (waar ben je dankbaar voor?)


    IK BEDENK ME NU DAT IK FRIGGING OLAF MET Z'N GEWELDIGE SONG SUMMER OP M'N PROFIEL HAD MOETEN ZETTEN.
    I'm an idjit.


    Ik kan morgen pas hoppen, en ik heb me dus voorgenomen om nog niet op mijn profiel te kijken en berichtjes te lezen... MAAR IK BEN ZOOOOO NIEUWSGIERIG!!!


    The thing you do mean something to people -Ncis

    Webster schreef:
    IK BEDENK ME NU DAT IK FRIGGING OLAF MET Z'N GEWELDIGE SONG SUMMER OP M'N PROFIEL HAD MOETEN ZETTEN.
    I'm an idjit.


    Je kan het altijd nig aanpassen (cat)dat was inderdaad wel ren goede geweest ja (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ga morgen hoppen en op iedereen reageren!


    --

    Ik ben iedereen rondgehopt ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Fasten your seatbelts, ready?? and hop!


    The thing you do mean something to people -Ncis