• Ik ben namelijk bezig met een boek (dat ik later - ooit, misschien, who knows - wil gaan uitgeven), maar m'n hele verhaal (inclusief de komende 5 boeken) speelt zich af in een stad waar ik nog nooit ben geweest (dit klinkt echt heel raar nu ik het teruglees). Het is binnen Nederland, maar echt aan de hele andere kant van Nederland wat toch 3,5 uur reizen is met openbaar vervoer.

    Ik twijfel heel erg of ik er naar toe zal gaan met de trein. Het lijkt me zo leuk, want alle personen van de boeken die wonen voor mijn gevoel daar en alles speelt zich daar ook af. En ik kan dan inspiratie halen uit de gebouwen en omgeving etc.

    Maar is dit niet.. idk too much om te doen?

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 18:40 ]


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Super leuk, juist toch!! Wat een avontuur en het kan je enorm veel inspiratie geven!!

    Ik zeg doen!

    (Jammer dat ik niet 300 jaar terug de tijd in kan ; p )


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Persoonlijk vind ik het totaal niet raar, het is juist goed om research te doen voor je verhaal, lijkt me (zeker als je het misschien wilt gaan uitgeven). Je moet er alleen zelf de moeite en de tijd en eventueel het geld voor over hebben.

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 18:49 ]


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Welke stad is het als ik vragen mag?=D


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ben nu ook benieuwd naar de stad. Maar ik zou zeggen vooral doen! (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik vind het juist een heel goed idee! Dat brengt zeker een beter verhaal, aangezien je ook echt een idee hebt waar je over schrijft.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik zou het doen! Hartstikke leuk (:


    look at the stars, look how they shine for you;

    Toen ik in Londen was heb ik ook goed rondgekeken voor mijn verhaal, dus het is niet heel vreemd, haha (: Gewoon doen zou ik zo zeggen!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Mocht je er zin, tijd en geld voor hebben dan zou ik als ik jou was het doen. Kan je verhaal alleen maar ten goede komen, want dan heb je het zelf gezien en kan je misschien ook de sfeer een beetje proeven daar.

    Eventueel zou je er een weekendje weg van kunnen maken, omdat het zover reizen is.


    Physics is awesome

    Lekker doen, joh. Is denk ik alleen maar leuk toch? ^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    SPECS schreef:
    Welke stad is het als ik vragen mag?=D


    Delfzijl! ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Delfzijl! ^^


    Goh dat is voor mij inderdaad ook precies aan de andere kant van het land.:'D


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Goh dat is voor mij inderdaad ook precies aan de andere kant van het land.:'D


    Dat is voor mij maar twintig minuutjes haha.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Ik zou het zo doen voor mijn verhaal, als het kon. Nu heb ik alles met google Maps gedaan, maar eigelijk is sfeer proeven een must voor een verhaal. Heb je de mogelijkheid dan moet je dat gewoon doen. Lijkt me eerder inspirerend dan raar.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik wilde voor mijn boek naar ierland reizen om een week een paardentrektocht te doen door de natuur... So... Nee ik vind het echt niet raar! XD


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ga het gewoon doen binnenkort. ^^


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh