• B L A C K       F A L L S
    THROW ME TO THE WOLVES AND I'LL RETURN LEADING THE PACK

    The Story

    23 Mei, 1867 Black Falls wordt in deze tijd al heel lang bewoont door de magische wezens. Iedereen kan in vrede leven, zo lijkt het echter. In het geheim slaan de dorpen ''verbena'' in, tegen de vampieren, een kruid die men beschermt tegen verschillende vampieren krachten, en de vampier kan verzwakken. Ook wordt er zilver tegen de wolven uitgedeeld en heksenjagers gezocht. Ze hadden geen keuze meer, ze moesten vluchten. Veel vampieren, heksen en wolven deden dit ook, maar ook waren er een paar koppig en werden van het leven beroofd.

    1 Januari, 2017 - Het leek allemaal heel rustig in het stadje Black Falls, tot dat de geschiedenis zich leek te herhalen. Op Noctis High zijn er in dit jaar nieuwe leerlingen bijgekomen, met allemaal hun eigen geheimen. De school die van een afstandje normaal leek heeft opnieuw last van vampieren, heksen, weerwolven en doodnormale mensen. Niemand lijkt veilig te zijn, vooral de mensen niet. Leeggezogen lichamen worden overal door de stad gevonden, kleine tekenen van magie en vreemde verschijnselen geven het sein. Toch worden de inwoners van Black Falls overal buiten gehouden. Vaak worden er namelijk leugens verspreid over de doodsoorzaak van de doden. Geheimen over je ware identiteit, moeilijke relaties en mensen met een pijnlijk verleden, maar toch blijft de pijn, bloed en dood. Ben jij eigenlijk wel veilig in dit miserabele stadje?

    ONLY A VAMPIRE CAN LOVE YOU FOREVER
    Informatie
    Vampieren - Dit zijn de wonderschone wezens die hier van leeftijd kunnen verschillen, van 350 jaar tot een nieuwe vampier. Een vampier beschikt over enkele bovennatuurlijke krachten, zoals uitzonderlijke spierkracht (vooral als hij net gedronken heeft), grote snelheid, een uitzonderlijk goed gehoor, een goede neus, enorm snelle reflexen (ze kunnen bijvoorbeeld bovenmenselijk snel een object ontwijken), de mogelijkheid iemand te hypnotiseren of iemand te laten denken wat de vampier wil, gedaanteverandering (bij voorkeur in een vleermuis, maar ook bijvoorbeeld in een wolf of mist) en ook de kracht om heel snel te kunnen helen. Hoe ouder de vampier is, hoe sterker de krachten zijn. In deze RPG kunnen vampieren die naar het dorpje zijn gekomen tegen daglicht, door een speciale ring. Een zwakheid van deze vampieren is ''verbena'', een kruid die een vampier kan verbranden. Ook, als de vampier drinkt van een mens die de kruid in zijn bloed heeft wordt hij zwakker, en ook kunnen ze dood gaan door een houten staak. In deze RPG wordt je een vampier door eerst gebeten te worden en daarna nog eens vampier bloed te hebben gedronken. De vampieren wonen in deze RPG met zijn allen in één oude villa.

    Wolven - Weerwolven zijn rond de 17. Als ze zijn getransformeerd hebben ze versterkte zintuigen, snelheid en zijn ze enorm sterk. Als ze 's ochtends gewoon in hun menselijke gedaante zijn hebben ze die krachten nog wel, maar minder. Weerwolven worden sowieso bij volle maan een wolf, maar ook als ze het zelf willen. In deze RPG volgen we de wolvenpack. Alpha's, Omega's en Betha's. Zilver is de grootste zwakte van de wolven. Alles wat zilver is zou hen kunnen verslaan, hoe dan ook. Je kunt om 2 redenen een wolf zijn geworden. Als je een beet van een wolf hebt overleefd of als je ermee geboren bent. De wolven hebben ook hun eigen villa.

    Heksen - De heksen zijn voornamelijk degene van wie de voorouders eerder vluchtten uit Black Falls. Sowieso zijn hierin de heksen ook rond de 17 jaar oud. Hun krachten zijn voornamelijk geneeskundige krachten, voorspellingen te kunnen doen, zwarte of witte magie te hebben (slecht en goed), de mogelijkheid om zich in een dier of een ander levend wezen te veranderen en de mogelijkheid om zich snel te verplaatsen. Sommige heksen zijn sterker dan anderen, dit kan om het feit gaan dat hun familie liever in het verleden een normaal leven zou willen leidden. Ook maakt het feit of je goed of slecht bent het uit. Niet alle heksen zijn lelijk, geen één hiervan. Ze hebben een normaal, menselijk gedaante. Heksen zijn net als mensen met magie, dus kun je ze alles aandoen. Ze kunnen hun zelf helen, alleen kost dat enorm veel moeite. Toevallig leven de heksen ook weer in hun eigen villa, alleen dan veel moderner.

    Mensen - Aangezien veel dingen voor hen verborgen worden gehouden weten ze enorm weinig. Zei zijn natuurlijk weer rond de 17 jaar oud, en hebben geen magie. Toch kunnen zij wel iets van hen weten. Misschien heb je in je verleden iets met één van de magische wezens te maken gehad? Of zit er in je familie een verbena kwekerij? De mensen hebben hun gewone leven in het dorpje, en wonen met hun gezin in één huis. Dat betekend dat ze erg verspreid over het dorpje wonen. Hun zwaktes zijn simpel. Het zijn mensen, dus hebben ze geen krachten om zich zelf te helen en zijn kwetsbaar.


    Rollen
    Vampires [Vrouwen: 3/ Mannen: 2]
    Naam || The Baddest Bitch Of All /The Sister {Nina Dobrev} || Carneliana || Pagina
    Naam || Status {Face claim} || Anthemis || Pagina
    Naam || Status {Claire Holt} || karmahitsyou || Pagina

    Naam || Status {Faceclaim} || Micaela || Pagina
    Naam || Status {Faceclaim} || Atarangie || Pagina


    Wolves [Vrouwen: 2/ Mannen: 1]
    Avalon Cerrise Pierce || The Queen/Alpha Wolf {Baskin Champion} || Aylward || 1.2
    Naam || Status/Wolf Status {Faceclaim} || Appelboompje || Pagina


    Naam || Status/Omega {Faceclaim} || Kaur || Pagina




    Witches[Vrouwen: 4]
    Naam || Status {Faceclaim} || Anatomy || Pagina
    Naam || Status {Faceclaim} || Ziegler || Pagina
    Naam || Status {Ali Collier} || Atarangie || Pagina
    Naam || Status {Faceclaim} || LaLila || Pagina


    People[Vrouwen: 2/ Mannen: 0]
    Octavia Sapphire O'Donnell || The Sweet Girl {Ellie Martin} || Carneliana || 1.2
    Naam || Status {Faceclaim} || Meraki || Pagina







    Noctis High
    Noctis High is een oude school die al bestond toen de magische wezens Black Falls verlieten. Sinds hun terugkomst is het wel een paar keer vernieuwd, maar toch blijft het ergens op een gebouw uit 1900 lijken. Wel heb je veel klaslokalen en heb je de standaard lessen (wiskunde, geschiedenis, biologie etc.) Op Notcis High hebben ze niet erg veel sporten, maar ook niet weinig. Je hebt het zwemteam, atletiekteam, dansteam en basketbalteam. Verder is er weinig op de school te beleven.

    WHO'S THE BADDEST WITCH IN TOWN?
    Invullen
    Naam
    Leeftijd
    Rol
    Geslacht
    Reputatie
    Sporten&Clubs
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Relaties
    Overig

    Regels
    • Graag posten met 200 woorden.
    • De algeme regels van Q gelden hier.
    • Geen perfecte mensen.
    • OOC graag tussen haakjes, of in het praattopic.
    • 16+ is uiteraard toegestaan, vermeld dit wel even aan het begin van je post.
    • Bespeel alleen je eigen personages, indien gezegd.
    • Nieuwe topics worden enkel geopend door Micaela, FollowYourHeart of Carneliana, tenzij anders aangegeven.
    • Schelden in de RPG is toegestaan, niet te vaak en niet te erg.
    • Have Fun!


    Topics
    x Rollentopic x [url=]Praattopic[/url] x [url=]Speeltopic[/url] x

    [ bericht aangepast op 15 juli 2017 - 10:09 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Vrouwelijk mens aub ^^


    everything, in time

    Witch voor mij please! (:


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Zou ik een mannelijke rol mogen reserveren? • Wolf, Omega

    Mocht ik meedoen, zou ik graag willen doen dat mijn rol nieuw is en dus later inspringt omdat ik volgende week pas tijd heb om überhaupt een rol te maken.


    Ik zet jullie er morgen bij, of anders misschien zo!
    @Kaur, dan overleeft hij later in deze RPG dus een beet van een wolf?


    ''With all due respect, which is none...''

    Eventjes MT


    --

    Carneliana schreef:
    Ik zet jullie er morgen bij, of anders misschien zo!
    @Kaur, dan overleeft hij later in deze RPG dus een beet van een wolf?


    Nee, hij is al een wolf alleen dan verstoten uit een andere pack. Daarom komt hij nieuw naar het dorp / de school toe.


    Twijfelsss


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Me me me!!
    Rol komt na 28 juli helaas


    Aan niets denken is ook denken.

    Kaur schreef:
    (...)

    Nee, hij is al een wolf alleen dan verstoten uit een andere pack. Daarom komt hij nieuw naar het dorp / de school toe.


    Dan komt hij om een wraakzuchtige reden wraak nemen op de dorpelingen,
    nee idk.
    Is sowieso goed 😊


    ''With all due respect, which is none...''

    Micaela schreef:
    Me me me!!
    Rol komt na 28 juli helaas

    Drukke mensjes, wat wil je zijn?

    @Ziegler, wat kan ik doen om je over te halen?
    Het zou erg leuk zijn als je meedoet c:.


    ''With all due respect, which is none...''

    Carneliana schreef:
    (...)
    Drukke mensjes, wat wil je zijn?

    @Ziegler, wat kan ik doen om je over te halen?
    Het zou erg leuk zijn als je meedoet c:.


    Ik heb mezelf al overgehaald, haha. Mag ik een witch?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Ik heb mezelf al overgehaald, haha. Mag ik een witch?

    dat zijn dus al 3 heksen 😁
    Leuk dat je meedoet!

    [ bericht aangepast op 10 juli 2017 - 20:35 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    Carneliana schreef:
    (...)

    Dan komt hij om een wraakzuchtige reden wraak nemen op de dorpelingen,
    nee idk.
    Is sowieso goed 😊


    HAHA. Meer omdat hij fucked up eenzaam is. (':
    Dank je wel. Hoogstwaarschijnlijk komt mijn rol dus na aankomend weekend pas.


    Okee ik wil ook een mannelijke vampier :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Mag ik een vrouwelijke vampire?


    I am not as think as you drunk I am