• B L A C K       F A L L S
    THROW ME TO THE WOLVES AND I'LL RETURN LEADING THE PACK

    The Story

    23 Mei, 1867 Black Falls wordt in deze tijd al heel lang bewoont door de magische wezens. Iedereen kan in vrede leven, zo lijkt het echter. In het geheim slaan de dorpen ''verbena'' in, tegen de vampieren, een kruid die men beschermt tegen verschillende vampieren krachten, en de vampier kan verzwakken. Ook wordt er zilver tegen de wolven uitgedeeld en heksenjagers gezocht. Ze hadden geen keuze meer, ze moesten vluchten. Veel vampieren, heksen en wolven deden dit ook, maar ook waren er een paar koppig en werden van het leven beroofd.

    1 Januari, 2017 - Het leek allemaal heel rustig in het stadje Black Falls, tot dat de geschiedenis zich leek te herhalen. Op Noctis High zijn er in dit jaar nieuwe leerlingen bijgekomen, met allemaal hun eigen geheimen. De school die van een afstandje normaal leek heeft opnieuw last van vampieren, heksen, weerwolven en doodnormale mensen. Niemand lijkt veilig te zijn, vooral de mensen niet. Leeggezogen lichamen worden overal door de stad gevonden, kleine tekenen van magie en vreemde verschijnselen geven het sein. Toch worden de inwoners van Black Falls overal buiten gehouden. Vaak worden er namelijk leugens verspreid over de doodsoorzaak van de doden. Geheimen over je ware identiteit, moeilijke relaties en mensen met een pijnlijk verleden, maar toch blijft de pijn, bloed en dood. Ben jij eigenlijk wel veilig in dit miserabele stadje?

    ONLY A VAMPIRE CAN LOVE YOU FOREVER
    Informatie
    Vampieren - Dit zijn de wonderschone wezens die hier van leeftijd kunnen verschillen, van 350 jaar tot een nieuwe vampier. Een vampier beschikt over enkele bovennatuurlijke krachten, zoals uitzonderlijke spierkracht (vooral als hij net gedronken heeft), grote snelheid, een uitzonderlijk goed gehoor, een goede neus, enorm snelle reflexen (ze kunnen bijvoorbeeld bovenmenselijk snel een object ontwijken), de mogelijkheid iemand te hypnotiseren of iemand te laten denken wat de vampier wil, gedaanteverandering (bij voorkeur in een vleermuis, maar ook bijvoorbeeld in een wolf of mist) en ook de kracht om heel snel te kunnen helen. Hoe ouder de vampier is, hoe sterker de krachten zijn. In deze RPG kunnen vampieren die naar het dorpje zijn gekomen tegen daglicht, door een speciale ring. Een zwakheid van deze vampieren is ''verbena'', een kruid die een vampier kan verbranden. Ook, als de vampier drinkt van een mens die de kruid in zijn bloed heeft wordt hij zwakker, en ook kunnen ze dood gaan door een houten staak. In deze RPG wordt je een vampier door eerst gebeten te worden en daarna nog eens vampier bloed te hebben gedronken. De vampieren wonen in deze RPG met zijn allen in één oude villa.

    Wolven - Weerwolven zijn rond de 17. Als ze zijn getransformeerd hebben ze versterkte zintuigen, snelheid en zijn ze enorm sterk. Als ze 's ochtends gewoon in hun menselijke gedaante zijn hebben ze die krachten nog wel, maar minder. Weerwolven worden sowieso bij volle maan een wolf, maar ook als ze het zelf willen. In deze RPG volgen we de wolvenpack. Alpha's, Omega's en Betha's. Zilver is de grootste zwakte van de wolven. Alles wat zilver is zou hen kunnen verslaan, hoe dan ook. Je kunt om 2 redenen een wolf zijn geworden. Als je een beet van een wolf hebt overleefd of als je ermee geboren bent. De wolven hebben ook hun eigen villa.

    Heksen - De heksen zijn voornamelijk degene van wie de voorouders eerder vluchtten uit Black Falls. Sowieso zijn hierin de heksen ook rond de 17 jaar oud. Hun krachten zijn voornamelijk geneeskundige krachten, voorspellingen te kunnen doen, zwarte of witte magie te hebben (slecht en goed), de mogelijkheid om zich in een dier of een ander levend wezen te veranderen en de mogelijkheid om zich snel te verplaatsen. Sommige heksen zijn sterker dan anderen, dit kan om het feit gaan dat hun familie liever in het verleden een normaal leven zou willen leidden. Ook maakt het feit of je goed of slecht bent het uit. Niet alle heksen zijn lelijk, geen één hiervan. Ze hebben een normaal, menselijk gedaante. Heksen zijn net als mensen met magie, dus kun je ze alles aandoen. Ze kunnen hun zelf helen, alleen kost dat enorm veel moeite. Toevallig leven de heksen ook weer in hun eigen villa, alleen dan veel moderner.

    Mensen - Aangezien veel dingen voor hen verborgen worden gehouden weten ze enorm weinig. Zei zijn natuurlijk weer rond de 17 jaar oud, en hebben geen magie. Toch kunnen zij wel iets van hen weten. Misschien heb je in je verleden iets met één van de magische wezens te maken gehad? Of zit er in je familie een verbena kwekerij? De mensen hebben hun gewone leven in het dorpje, en wonen met hun gezin in één huis. Dat betekend dat ze erg verspreid over het dorpje wonen. Hun zwaktes zijn simpel. Het zijn mensen, dus hebben ze geen krachten om zich zelf te helen en zijn kwetsbaar.


    Rollen
    Vampires [Vrouwen: 3/ Mannen: 2]
    Naam || The Baddest Bitch Of All /The Sister {Nina Dobrev} || Carneliana || Pagina
    Naam || Status {Face claim} || Anthemis || Pagina
    Naam || Status {Claire Holt} || karmahitsyou || Pagina

    Naam || Status {Faceclaim} || Micaela || Pagina
    Naam || Status {Faceclaim} || Atarangie || Pagina


    Wolves [Vrouwen: 2/ Mannen: 1]
    Avalon Cerrise Pierce || The Queen/Alpha Wolf {Baskin Champion} || Aylward || 1.2
    Naam || Status/Wolf Status {Faceclaim} || Appelboompje || Pagina


    Naam || Status/Omega {Faceclaim} || Kaur || Pagina




    Witches[Vrouwen: 4]
    Naam || Status {Faceclaim} || Anatomy || Pagina
    Naam || Status {Faceclaim} || Ziegler || Pagina
    Naam || Status {Ali Collier} || Atarangie || Pagina
    Naam || Status {Faceclaim} || LaLila || Pagina


    People[Vrouwen: 2/ Mannen: 0]
    Octavia Sapphire O'Donnell || The Sweet Girl {Ellie Martin} || Carneliana || 1.2
    Naam || Status {Faceclaim} || Meraki || Pagina







    Noctis High
    Noctis High is een oude school die al bestond toen de magische wezens Black Falls verlieten. Sinds hun terugkomst is het wel een paar keer vernieuwd, maar toch blijft het ergens op een gebouw uit 1900 lijken. Wel heb je veel klaslokalen en heb je de standaard lessen (wiskunde, geschiedenis, biologie etc.) Op Notcis High hebben ze niet erg veel sporten, maar ook niet weinig. Je hebt het zwemteam, atletiekteam, dansteam en basketbalteam. Verder is er weinig op de school te beleven.

    WHO'S THE BADDEST WITCH IN TOWN?
    Invullen
    Naam
    Leeftijd
    Rol
    Geslacht
    Reputatie
    Sporten&Clubs
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Verleden
    Relaties
    Overig

    Regels
    • Graag posten met 200 woorden.
    • De algeme regels van Q gelden hier.
    • Geen perfecte mensen.
    • OOC graag tussen haakjes, of in het praattopic.
    • 16+ is uiteraard toegestaan, vermeld dit wel even aan het begin van je post.
    • Bespeel alleen je eigen personages, indien gezegd.
    • Nieuwe topics worden enkel geopend door Micaela, FollowYourHeart of Carneliana, tenzij anders aangegeven.
    • Schelden in de RPG is toegestaan, niet te vaak en niet te erg.
    • Have Fun!


    Topics
    x Rollentopic x [url=]Praattopic[/url] x [url=]Speeltopic[/url] x

    [ bericht aangepast op 15 juli 2017 - 10:09 ]


    ''With all due respect, which is none...''

    demonpox schreef:
    (...)

    Ah oke, dankjewel (:

    Vroeg me het af omdat je in TVD en TO ook mannelijke heksen hebt, en omdat ik zag dat die er nog niet waren in dit RPG haha.

    Ja ik weet het ook niet, maar mannelijke heksen zijn tovenaars geloof ik. We zullen t zo wel weten ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    demonpox schreef:
    (...)

    Oké top! Is het de bedoeling dat we met precies 200 woorden posten of minimaal 200 woorden?
    En mogen mannelijke heksen ook?



    minimaal, - maar dat is pas in de speel topic - en ja, tovenaars i guess

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 22:41 ]


    - thank you for existing -


    ☽ Diana Venatrix Ferox Adara ☾


    Naam
    » Diana is benoemd naar de godin van de jacht, 'Diana Venatrix'.
    » Ferox is Latijn voor Wild.
    » Adara betekend 'Nobel, machtig' in Hebreeuws.

    Leeftijd
    » Diana is 19 jaar oud,
    » 27/08/1998
    » virgo

    Dier
    » Diana's dier is een wolf, Ferox. Diana is ontzettend trots op haar trouwe wolf, hij betekend alles voor haar. Ferox is niet alleen haar beschermer, maar ook haar beste vriend. Ferox heeft Diana al eerder beschermd toen ze in gevaar was en dat zal hij zo weer honderd keer doen. Ze geeft ongelofelijk veel om hem en zal ook alles doen om hém te beschermen. Diana lijkt in het eerste opzicht een heel rustig meisje, die geen vlieg kwaad zou doen, maar zodra iets haar of Ferox bedreigd, veranderd ze compleet. Diana heeft namelijk een compleet andere persoonlijkheid zodra ze zich bedreigd voelt. Ze wordt ongelofelijk agressief en zet soms haar nagels in haar handen, waardoor ze kleine maanvormige littekens in de palm van haar handen heeft.


    don't consider my kindness as weakness.
    The beast in me is sleeping, not dead.


    Innerlijk
    sociaal      loyaal      zorgzaam      trouw      intelligent      waakzaam      kalm      scherp      behulpzaam      charmant      kieskeurig      open boek      flirterig      speels      soms agressief      soms dominant     
    » Diana heeft een heel open karakter. Ze kan eigenlijk met bijna iedereen overweg en is erg sociaal. Met Diana kun je eigenlijk altijd wel een praatje maken, ook in combinatie met een hapje of een drankje. Ze is dol op eten en zal het nooit afstaan, tenzij ze oprecht vol zit en geen trek heeft. Het is voor Diana heel normaal om te delen en dat zal ze dan ook altijd doen, of het nou met een vriend is of met iemand die ze nauwelijks kent, ze vindt dat je voor elkaar moet zorgen.
    » Op het gebied van liefde is Diana heel speels en flirterig. Ze houdt er van om wat te flikflooien en te ouwehoeren met jongens. Ook heeft ze wel eens met meisjes geflikfooid, maar dat was meer om te experimenteren, ze is wel degelijk hetero. Diana houdt van romantiek, maar het is volgens haar niet altijd nodig. Kaarsjes en een diner zijn fantastisch, dat zelfde geldt voor cadeaus, maar je kunt ook te ver gaan.

    Uiterlijk
    1,72      slank      lichte huid      licht gespierd      ijzige ogen      lange wimpers      donkerbruine lokken      donkerbruine wenkbrauwen      normale neus      volle roze lippen      hoog contrast      winter huid-type

    » stem: niet erg hoog maar wel vrouwelijk. » accent: brits

    » Diana heeft een heel lief en bescheiden uiterlijk. Haar porselein witte huid, met vaak roze wangetjes geven een onschuldige uitstraling. De bruine lokken en donkere wenkbrauwen geven een hoog contrast in haar gezicht. Diana draagt graag donkere maar felle kleuren. Ook draagt ze graag zwart en wit, omdat dat een erg luxueuze look geeft.

    difficult roads often lead to beautiful destinations.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2018 - 20:42 ]


    - thank you for existing -

    karmahitsyou schreef:
    ✟      R o x a n a       L u x      B e l l a t o r      ✟

    Vampire - 'The Seducer'

    Name
    ♢ Roxana is Latijn voor 'morgenstond', wat vroege ochtend betekend.
    ♢ Lux is Latijn voor 'licht'.
    ♢ Bellator is Latijn voor 'de oorlog'.
    ♢ Bijnaam Rox - Roxy - Bella, afgeleid van Bellator.


    Age
    ♢ Actual age ♢ 279
    ♢ Looks like ♢ 18
    ♢ Acts like ♢ a teenager


    Status
    ♢ Roxana is een verleidster, ze moet op een of andere manier kunnen voeden, en dat doet ze door mannen (of soms vrouwen), te verleiden. Ze gaat met ze flirten, en misschien wel meer, om hen vervolgens te dwingen stil te blijven staan en niet te schreeuwen, zodat ze op hen kan voeden. Meestal doet ze dat in de polsen, zodat de normale burgers gewoon een trui aan kunnen doen, of shirts met lange mauwen, dan ziet niemand dat daar een bandage zit, met een beet. Vaak dwingt ze hen nog, - voor als mensen vragen wat ze hebben gedaan waardoor er bandage zit - , te zeggen dat ze zichzelf hebben gesneden. Zo lijkt Roxana onschuldig, en weten de burgers van niks. Heel soms laat ze een slachtoffer dood achter, als ze zich niet in kan houden. Maar dat gebeurd zelden, ze heeft in de afgelopen jaren maar 3 keer iemand per ongeluk gedood. Ze heeft meer dan 100 mensen in een vampier veranderd, en ze is hier heel trots op. Deze vampiers zien haar allemaal als een leider.
    Roxana is goed getraind op het gebied van Verbena, ze kan het ruiken, ze is er al vaker mee in contact geweest en ze weet hoe onprettig dit is om binnen te krijgen.
    About Roxana

    Vampier
    Agressief
    Flirterig
    Nieuwsgierig
    Sociaal
    Wijs
    Intelligent
    Dwingend
    Snel
    Mensen kennis
    Gevoelig
    Gebroken hart
    Kort lontje
    Sluw

    Roxana is een vampier, en niet zomaar een vampier. Roxana heeft nogal een achtergrond. Ze is 279 jaar oud, ze is in een vampier veranderd op haar achttiende verjaardag. Ze wist in het begin al erg snel hoe ze er mee om moest gaan, omdat ze erg goed werd begeleid. Ze leerde heel snel en is nu ontzettend goed in haar doen en laten ondertussen. Toen ze ongeveer 50 jaar oud was - officieel - zat ze op een school in Australië. Op deze school leerde Roxana een jongeman kennen, hij was ontzettend verliefd op Roxana, en Roxana ook op hem. Iemand, een vampier, had besloten dat deze relatie niet ging werken. Roxana wilde het niet aan de jongeman vertellen en ze wilde hem ook niet in een vampier veranderen. De vampier die deze relatie geen goed idee vond, was haar broer. Hij heeft uit voorzorgsmaatregelen, de jongen gedood. Roxana was er kapot van, haar hart was gebroken en ze was woest op haar broer. Ze kon hem wel vermoorden, maar hij was sterker dan haar, dus dat zou niet werken. Ze verbrak contact met hem. Iedere keer als ze weer een liefde in haar leven had, en het opnieuw probeerde, kwam haar broer terug en verkneukelde de relatie weer. Iedere keer vergaf ze haar broer weer. Hierdoor heeft ze nogal moeite met relatie's beginnen nu, en vaak gebruikt ze jongens alleen nog maar als speeltjes of voeding.


    Likes
    ♢ blood
    ♢ speed
    ♢ guys
    ♢ flirting
    ♢ cats
    ♢ darkness
    ♢ fights
    ♢ bitching around
    ♢ laughing
    ♢ wine
    ♢ clubbing
    ♢ dances
    ♢ girls-nights
    ♢ hunting
    Dislikes
    ♢ vervain
    ♢ daggers
    ♢ love
    ♢ people who get too close
    ♢ certain people
    ♢ cops
    ♢ wolves
    ♢ sun without her ring
    ♢ jealousy
    ♢ fire
    ♢ snakes
    ♢ weapons
    ♢ claws from werewolves


    "Everyone is afraid of something.
    We fear things because we value them.
    We fear losing people because we love them.
    We fear dying because we value being alive.
    Don’t wish you didn’t fear anything.
    All that would mean is that you didn’t feel anything."


    Appearence
    ♢ length ♢ 1,79
    ♢ body ♢ thin
    ♢ face ♢ oval
    ♢ teeth ♢ straight & fangs
    ♢ eyes ♢ blue
    ♢ nose ♢ small
    ♢ lips ♢ full
    ♢ lip color ♢ rose
    ♢ skin ♢ fair
    ♢ skin color ♢ creamy beige
    ♢ make-up ♢ mostly natural
    ♢ clothes ♢ casual
    ♢ accessoires ♢ ring with a spell
    ♢ voice ♢ girly and flirty
    ♢ accent ♢ british

    Roxana heeft een sierlijk lichaam, heel vrouwelijk en bescheiden. Ze is trots op haar lichaam en ze weet hoe ze deze moet laten zien. Roxana heeft prachtige blauwe ogen, tot dat ze bloeddorstig wordt. Haar ogen trekken dan rood en donker weg, ze krijgt adertjes onder haar ogen en haar hoektanden komen tevoorschijn. Als je haar treft in deze situatie, kun je maar beter met een hele grote boog om haar heen lopen, want dat loopt vaak niet goed af.



    "𝒟𝑜𝓃'𝓉 𝓂𝒶𝓀𝑒 𝓂𝑒 𝓇𝓊𝒾𝓃 𝓎𝑜𝓊𝓇 𝓅𝓇𝑒𝓉𝓉𝓎 𝒻𝒶𝒸𝑒"








    Beginseltje.


    GAAT ZE MET KATHERINE OP DUBBELDATE?
    [Uit eindelijk drinken ze de jongens leeg]


    ''With all due respect, which is none...''

    Zou ik ook mee kunnen doen?

    LaLila schreef:
    Zou ik ook mee kunnen doen?

    Je mag mijn weerwolf en heks wel als je twee zou willen.


    Remember you are just a human && you will make mistakes.

    Aylward schreef:
    (...)
    Je mag mijn weerwolf en heks wel als je twee zou willen.

    Nee, Avalon blijft van jou.
    LaLila, heb je al eerder aan een RPG meegedaan?
    En zou je een heks willen?


    ''With all due respect, which is none...''

    demonpox schreef:
    (...)

    Ah oke, dankjewel (:

    Vroeg me het af omdat je in TVD en TO ook mannelijke heksen hebt, en omdat ik zag dat die er nog niet waren in dit RPG haha.

    Nou, die heb ik niet gedaan :p
    Moet ik je ook nog helpen?
    Net als LaLila?


    ''With all due respect, which is none...''

    Carneliana schreef:
    (...)
    Nee, Avalon blijft van jou.
    LaLila, heb je al eerder aan een RPG meegedaan?
    En zou je een heks willen?

    Nee,
    en ja hoor.
    En hulp zou inderdaad fijn zijn.

    Carneliana schreef:
    (...)
    Nou, die heb ik niet gedaan :p
    Moet ik je ook nog helpen?
    Net als LaLila?


    Hulp zou inderdaad fijn zijn :)

    Zou ik dan een mannelijke vampier mogen?

    Carneliana schreef:
    (...)

    GAAT ZE MET KATHERINE OP DUBBELDATE?
    [Uit eindelijk drinken ze de jongens leeg]


    OMG yaaaaaaaaas.


    - thank you for existing -

    ik schrijf me uit , sorry :c


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik denk dat ik deze RPG ga sluiten,
    mijn excuses.


    ''With all due respect, which is none...''

    Carneliana schreef:
    Ik denk dat ik deze RPG ga sluiten,
    mijn excuses.


    Ik dacht dat ie van jullie drie was?


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Atarangie schreef:
    (...)

    Ik dacht dat ie van jullie drie was?

    Aylward is weg van Q,
    Micaela die is ook allang weg.


    ''With all due respect, which is none...''