• HieR kUn Je aL Je FrUStRatiEs eN EuForIscHE mOMeNteN eN heRSenSpiNsELs kWiJT, DUs zIt Je iETs dWaRs Of hEb Je PrObLEmEn Of Is Je SlAk OntSnaPt oF Heb Je eEn MoOiE KwaL geVAngEn oF voEl jE Je geWOoN Zo oNTzeTTeNd BlIJ eN WiL Je dAt MeT De REst vAn QuiZleT DeLEn?

    ScHRijF hiER dAn aLLeS vAn Je aF.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 0:26 ]


    Ik BeN Er KlAAr VoOr!

    I laugh at my own life as a way of denial that all this shit is happening to me.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ik ben boos


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Dedpewl schreef:
    ik ben boos

    pluk een roos


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    pluk een roos


    Zet 'm op je hoed


    Smile. You're beautiful. <3

    Knappe gozer op fb aan het stalken. Oeps. (A)


    Smile. You're beautiful. <3

    waaaaaaaaaah ik ben zo blij! het gesprek met mijn gastfamilie gaat echt goed en waw ze zijn zo lief c: ik ben zo blij, ik denk echt dat ik het goed getroffen heb, haha


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ugh, ik ben mijn teamleidster zo hard zat....
    Geef me gewoon vakantie en vrij op m'n verjaardag, ik wil al dit gedoe en deze stress niet meer...


    Stenenlikker

    Ik heb weer eens koorts, fijn..

    Ik ben het zat om constant ziek te zijn. :c


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wiarda schreef:
    (...)
    pluk een roos

    nee
    ik ben te boos daarvoor


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Ok I am bawling my eyes out rn. Thanks dad. I just want your hug and a cup of tea and bingewatch stupid series with you till mom gets downstairs angry to point at the clock. Maar in plaats daarvan zit ik hier all alone naar woorden te staren die allang geen betekenis meer hebben en ik weet echt niet hoe ik dit moet bolwerken en this poem was the drop.

    En dan vraagt mama ook nog of ze me moet komen halen en het is zo aanlokkelijk om ja te zeggen, want ik wil echt niet meer alleen zijn, maar ik weet zelf ook wel dat dit niet kan and it makes me feel so miserable.


    She's imperfect but she tries

    Still not sure if the smartest move in the world maar dat zijn zorgen voor later. Daarbij, fixed my issue for thursday so yay.


    The truth is out there.

    Wanneer je heel voorzichtig op probeert te brengen dat je je niet goed voelt en er wordt gedaan alsof het niets is... :')

    Ik wil op dit punt gewoon echt niet meer leven. Echt niet.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    jaaaaa ik ben zo blij c:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik maak mezelf misselijk.


    Caution first, always.

    Morgen en overmorgen 10u hahahhaa. En het strand gaat wrs niet open door slecht weer. Nou ja, de verveling is dit jaar toch 11 dagen weggebleven. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.