• HieR kUn Je aL Je FrUStRatiEs eN EuForIscHE mOMeNteN eN heRSenSpiNsELs kWiJT, DUs zIt Je iETs dWaRs Of hEb Je PrObLEmEn Of Is Je SlAk OntSnaPt oF Heb Je eEn MoOiE KwaL geVAngEn oF voEl jE Je geWOoN Zo oNTzeTTeNd BlIJ eN WiL Je dAt MeT De REst vAn QuiZleT DeLEn?

    ScHRijF hiER dAn aLLeS vAn Je aF.


    [ bericht aangepast op 11 juli 2017 - 0:26 ]


    Ik BeN Er KlAAr VoOr!

    Cheeseburgers for breakfast, woop woop. I am gonna regret this badly...


    I'm your little ray of pitch black.

    Sinds wanneer ben ik zo vreselijk melig?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Budgen schreef:
    Cheeseburgers for breakfast, woop woop. I am gonna regret this badly...


    Ik heb amper een ontbijt gehad. Een klein kwarktoetje en een kwart liter sprite oid. Ik ben slecht in ontbijten :/


    26 - 02 - '16

    Moggy schreef:
    (...)

    Ik heb amper een ontbijt gehad. Een klein kwarktoetje en een kwart liter sprite oid. Ik ben slecht in ontbijten :/

    Ik normaal gesproken ook, maar eten voor twee en zo, haha. c:


    I'm your little ray of pitch black.

    Budgen schreef:
    (...)
    Ik normaal gesproken ook, maar eten voor twee en zo, haha. c:


    Dat is zo c:
    Lijkt me wel lastig. Ik kan in de ochtend amper eten zonder over m'n nek te gaan :/


    26 - 02 - '16

    Lol, Amerikanen in de trein die ons land uitgebreid aan het bespreken zijn x'D


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik vind het zo grappig als mensen bij mijn foto's zeggen dat mijn ogen zo mooi zijn dat ze niet echt kunnen zijn en dat het logisch is dat ik lenzen in heb. Haha nee. 😂😂

    Ik kan er niks aan doen dat mijn ogen er van nature gefotoshopt uitzien 😂😂


    26 - 02 - '16

    Ik zal me echt moeten inhouden om de volgende keer dat ik hem zie géén knal voor z'n harses verkoop. Mijn vertrouwen in je was nog 10%, maar nu is al m'n vertrouwen in je gewoon weg. En je kan er niks meer aan doen om dat te veranderen. Ga trouwens alsjeblieft verhuizen! Ik hoef je nu en nooit meer te zien...


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben volgens mij echt de meest vriendeloze persoon in de geschiedenis van de mensheid. Ik wou gewoon dat ik mensen had met wie ik gemakkelijk af en toe kan afspreken, but nope. Ik wil en kan echt niet de rest van mijn leven alleen doorbrengen. I'd rather die.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik haat de regen, maar je kan prachtige foto's maken van en in de regen dus dat is dan wel mooi ;3


    26 - 02 - '16

    Het is zo cute om mijn hond zo aanhankelijk, knuffelig en lief te zien. She is the best. <3


    I'm your little ray of pitch black.

    Hdjfldjs hoe moet ik me nu in godsnaam concentreren?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het zo relaxed als ik rustig in de kamer zit en ik de kat zie slapen. Zo rustgevend ;3


    26 - 02 - '16

    Damn er gaat nog iemand anders mee naar het festival die ik niet ken en ik vind het spannend maar tegelijkertijd zo leuk om weer iemand nieuws te leren kennen. Het wordt zooo leuk.


    lol what the fuck is wrong with me tbh

    im not even upset for the reasons i should be........its just that im so sick of being a disappointment. i always am. and im still not convinced im ace. maybe im just empty. maybe i just dont care about anyone. theres a reason i dont rlly have friends anymore. im just a pretty shell with nothing in it.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 15:47 ]


    There is freedom in the dark.