• ☆ Back to Hogwarts ☆


    Gryffindor
    Medea Isabelle Herondale – Kelsey CaleminePrefect Verstappen – (1.3)
    Thomas Bennett – Anthony RamosChaserPunzie – (1.3)
    Slytherin
    Julie Wilson – Elizabeth Gillies-1832 – (1.2)
    Amberlyn Johansson – kristina bazanChaserThrishanakru – (1.2)
    Stella Argentum – Taylor Marie HillKarmahitsyou – (1.3)

    Ravenclaw
    Gwendolyn Artemisa Banes – freya tingley-Saralonde – (1.3)
    Wick Wylde – Landon LiboironPositieDreamerN – (1.3)
    Raúl Corbeau – Daniel SharmanBeaterKarmahitsyou – (1.4)
    Hufflepuff
    Chrysanthe Bennett – Jasmine Cephas-JoneslPrefectPunzie – (1.3)
    Felix Cooper – Erin MommsenChaserNecessity – (1.2)
    Beau Jameson Zeller – Niclas Gillis-rAglionby – (1.3)


    "Anyway, it's a nightmare of a year, the fift
          - George Weasley

    Next Quidditch Match
    Slytherin VS. Gryffindor
    Sunday November 5
    Next Hogsmeade Trip
    Sunday October 29

    Rooster
    Gryffindor
    Slytherin
    Ravenclaw
    Hufflepuff




    Start
    De treinrit zit erop, de koetsen zijn gearriveerd
    en de eerste jaars staan te popelen om gesorteerd te worden.
    Laat het welkomstfeest beginnen!

    Regels
    ● De huisregels van quizlet gelden voor deze RPG
    ● Alleen ik (Punzie) opent een nieuw topic, tenzij anders aangegeven
    ● Je schrijft minimaal 200 woorden per post
    ● Je reservering blijft drie dagen staan
          Je rol hoeft dan nog niet compleet te zijn, maar wel een begin
    ● Bespreek relaties, verhaallijnen etc, in het praattopic
    ● Naamsveranderingen doorgeven
    ● Dames en Heren gelijk houden
    ● Afdelingen ook gelijk houden
    ● Je mag Personage's uit de boeken/films kiezen
    ● OC's kunnen geen familie zijn van al bestaande personage's

    ]

    [ bericht aangepast op 14 juli 2017 - 22:38 ]


    --

    ☽      Stella      Sombre      Argentum      ☾

    Stella - Great Hall - Alone - Walking towards common room Slytherin - Speaking towards: Felix&Chryssa


    _____________________________________________________

    Ik had mijn handen op Felix zijn schouders laten leunen terwijl hij zich deels omdraaide, hij keek me aan en gaf een glimlach. Wat was het toch leuk als hij moest lachen. Ik speelde met zijn haar, dat vond ik altijd zo leuk om te doen, het was zo leuk om rondjes mee te draaien, om je vinger. Ik keek hem over zijn schouder ook lachend aan. Ik hoorde Chryssa zuchtten, maar besteedde er geen aandacht aan.
    "Als dat mijn favoriete ster niet is!" riep Felix vrolijk mijn kant uit. Ik hield er van als hij me 'ster' noemde, dat was de betekenis van mijn voornaam. Hij is een van de weinige die weet wat het betekend, en me zo noemt. Ik glimlachte en liet mijn handen los om hem van achter een knuffel te geven.
    "Dat heb je goed gezien Hufflepunk van me." zei ik rustig maar met een vrolijke toon in zijn oor.
    "Jou had ik hier nog niet verwacht. Kon je me niet missen?" vroeg Felix met een uitdagende knipoog. Ik kreeg even een rilling van de knipoog, dat was zo aantrekkelijk. Als hij dat deed smolt ik altijd weg.
    "Ik kon je zeker niet missen, plus, ik verveelde me dood aan die saaie Slytherin tafel daar." - ik zuchtte even - "Er zitten nog geen leuke personen." vervolgde ik.
    Ik keek nog weer even om me heen, richting de Slytherin tafel, waar nu wel een meisje plaats had genomen, Amberlyn.
    "Oh Amberlyn zit er nu wel, daar ga ik zometeen wel even mee kletsen." ik keek Felix tevreden en nieuwsgierig aan.
    "Heb je mij ook gemist Felix?" zei ik met een brede glimlach en op een flirterige toon.


    _____________________________________________________


    - thank you for existing -

    Chrysanthe Bennett


    15 ✧ Muggleborn ✧ Hufflepuff ✧ Prefect ✧ Great Hall ✧ With Felix&Stella


          Chryssa keek voorzich uit, terwijl ze probeerde zoveel mogelik het gesprek naast haar te negeren. Haar oog viel op Raúl, die tegenover Gwen zat. Vanaf deze hoek kon ze goed zijn gezicht bekijken, de zomer had hem zeker goed gedaan. Ze keek weg van hem toen het eten verscheen, ze had Dumbledore niet eens horen praten eerlijk gezegd. Ze schepte enthousiast wat aardappelen op en een stukje geroosterde kip, voor ze weer op keek naar Felix en Stella. "Oh Amberlyn zit er nu wel, daar ga ik zometeen wel even mee kletsen." Niet zometeen, nu graag. "Heb je mij ook gemist Felix?" Chryssa wist op dit moment erg zeker dat als ze dit nog langer aan moest horen ze haar eetlust meteen kwijt zou zijn.
    “Oke jongens, heel schattig enzo, maar jullie maken de eerstejaars bang, en misselijk,” doorbrak ze het gesprek en glimlachte lief, ze loog niet, er zaten echt een paar eerstejaars verder op aan de tafel te staren, en eentje begon iets groen te kleuren leek het. Ze had heel de zomer al met der broer moeten doorbrengen en zelfs op hogwarts had ze geen vijf minuten rust leek het.


    --

    Felix Declan Cooper
    16 – Chaser - Muggleborn – Hufflepunk – With Chrysanthe & Stella

    It’s not very punkrock to meet society’s expectations.



    "Dat heb je goed gezien Hufflepunk van me,” antwoordde Stella. Felix voelde hoe ze haar handen van zijn schouders af haalde om hem een knuffel te geven en hij glimlachte. Stella wist gewoon precies wat ze moest zeggen – op de juiste manier – en het was ergens om gek van te worden. Zo’n beetje iedere keer dat hij bij haar was, leek hij gekker op haar te worden, en werd zijn vastberadenheid om haar voor zich te winnen alleen maar groter. Ondanks dat hij bij haar familie een grote achterstand zou hebben door zijn House en vooral zijn bloedstatus, vond hij haar oprecht leuk en dat zou hij bewijzen ook.
    Hij schoof wat op voor Stella zodat ze naast hem kon komen zitten als ze dat wilde, maar op dat moment zei ze dat ze zo nog even met Amberlyn wilde gaan praten, dus de kans dat ze daadwerkelijk zou gaan zitten was niet heel groot.
    “Heb je mij ook gemist Felix?” vroeg ze vervolgens flirterig. Voor hij echter antwoord kon geven, besloot Chryssa zich met het gesprek te bemoeien.
    “Oke jongens, heel schattig enzo, maar jullie maken de eerstejaars bang, en misselijk,” zei ze. Het was dat het Chryssa was en dat Felix met geen mogelijkheid boos op haar kon worden, maar anders had hij zich waarschijnlijk ietwat geërgerd aan deze onderbreking. Al had ze waarschijnlijk wel gelijk. Zij zat er ook nog bij en wilde uiteraard niet van het gesprek worden buitengesloten.
    “Sorry Chryssa, we zullen ons gedragen,” zei hij lachend terwijl hij deed alsof hij heel veel schuldgevoelens had. Tegelijkertijd sloeg hij vriendschappelijk een arm om haar heen. “Maar hoe zou ik je niet hebben kunnen missen?” voegde hij er fluisterend tegen Stella aan toe met een knipoog alsof die zin hun geheimpje was.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    [MT]


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    ☽      Stella      Sombre      Argentum      ☾

    Stella - Great Hall - Speaking towards: Felix&Chryssa - Amberlyn - Slytherin table



    Voor dat Felix antwoord kon geven op mijn vraag, of hij mij ook had gemist, viel Chryssa ons in de rede.
    “Oke jongens, heel schattig enzo, maar jullie maken de eerstejaars bang, en misselijk,” bitste ze waar na ze een lief glimlachje liet zien. Ik keek haar vals aan, hoe haalt ze het in d'r hoofd om zo'n opmerking te maken, is ze jaloers ofzo.
    "Dan kijken die eerste jaars maar mooi de andere kant op." snauwde ik haar af. Felix keek even alsof hij niet wist wat hij moest reageren.
    "Sorry Chryssa, we zullen ons gedragen." zei Felix lachend met een sarcastisch vleugje van schuldgevoel. Hij leunde mijn kant op en fluisterde iets in mijn oor.
    “Maar hoe zou ik je niet hebben kunnen missen?” Ik moest even kort lachen om het feit dat hij het zo stiekem zei. Ik glimlachte en keek hem ondeugend aan.
    "Ja ik zou het niet weten, het verbaast me dat je nog leeft. Een hele vakantie zonder mij!" ik zei het op een speelse manier, als een grapje, ondanks dat ik wist dat Felix me wel echt gemist had deze zomervakantie.
    "Nou, ik ga naar Amberlyn, even kijken hoe het met haar is! Ik zie je nog wel Felix." vrolijk aaide ik hem nog een keer over zijn hoofd. "Doei Chryssa," voegde ik er nog achter aan.

    Ik liep weg richting de Slytherin tafel en plofte naast Amberlyn op de bank. Ik keek haar vrolijk aan, het korte gesprekje met Felix had me goed gedaan.
    "Hey Amberlyn! Verveel jij je ook zo tijdens het sorteren?" vroeg ik haar nieuwsgierig en keek haar met een glimlach aan. Ik moest de hele tijd denken aan Felix, wat mijn humeur gelukkig wel goed deed.



    - thank you for existing -

    Chrysanthe Bennett


    15 ✧ Muggleborn ✧ Hufflepuff ✧ Prefect ✧ Great Hall ✧ With Felix&Stella


          C hryssa glimlachte licht toen Felix zijn arm om haar heen sloeg, het voelde zo vertrouwend. Ze prikte met haar vork in een van de aardappelen op haar bord. Toen Stella haar gedag zei, zei ze automatisch doei terug. Voor ze even bleef hangen, had het van Stella nou bijna aardig geklonken? Chryssa nam een hap van het stukje aardappel voor ze een lok krullen achter haar oor duwde.
    “Hoe kan het dat jullie nog steeds niet samen zijn?” vroeg ze toen aan Felix. Niet dat ze Stella nou echt mocht, maar als Felix en zij samen waren was het makkelijker dan te zien hoe ze om elkaar heen draaien. Ze schoof wat rond met het eten op haar bord. “Jullie kunnen niet voor eeuwig zo door gaan,”
    Chryssa keek op naar Felix en glimlachte.

    Te kort ik weet het maar anders heb ik morgen avond pas weer tijd en wilde perse vandaag nog posten s:


    --

    Amberlyn Johansson | Slytherin | Pureblood | Chaser




    I'm not here for your entertainment"

    Ik kijk een beetje verveeld toe hoe al deze hopeloze eerstejaars ingedeeld worden. Ik snap ook niet waarom de mensen zo hard juichen als een leerling in hun huis terecht komt. De verdeling is bijna altijd 25% voor ieder huis waardoor het aantal wel gelijk is. Ik zie hoe een meisje doodsangst uit straalt wanneer ze ingedeeld wordt in Slytherin. Onopvallend lach ik een klein beetje. De docenten zouden de humor er helaas niet van inzien. Gelukkig ben ik geen prefect of headgirl en hoe ik er dus niks mee te doen. Ik ben trouwens ook niet van plan om een prefect of headgirl te worden. Ik veroorzaak er te veel problemen voor om überhaupt al in aanmerking te komen. Ik kijk naar de rij eerstejaars en kreun van ergenis dat er nog minstens 25 kinderen moeten. Konden ze geen makkelijkere en snellere manier vinden om al deze mensen in te delen? Het liefst zou ik graag naar mijn dorm willen gaan, maar aangezien dat nog niet mag zit ik hier nog wel even. Voordat ik kan nadenken hoe ik dit getreuzel kan overleven, zie ik dat Stella naast me neer ploft.
    "Hey Amberlyn! Verveel jij je ook zo tijdens het sorteren?" zegt ze vervolgens tegen mij.
    "Hey Stella' zeg ik vervolgens met een glimlach tegen haar "Ja, het sorteren is veel te saai. Konden ze dat gewoon niet doen voordat ze aankomen op Hogwarts? Dat zou veel beter zijn geweest,". Ik zie aan Stella dat ze redelijk blij was. Waarschijnlijk kwam dat door Felix, een muggleborn Hufflepuff die ik tevens Potions bijles moet geven. Ik heb er totaal geen zin in, maar het is verplicht. Ik hou me mond daarover tegen Stella want ik denk niet dat zij blij van me wordt als ik zoiets over hem zeg.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Thomas Bennett


    15 ✧ Muggleborn ✧ Gryffindor ✧ Chaser ✧ Great Hall


    Thomas was oprecht blij dat school weer begon. Niet dat hij zin had in de hoeveelheid werk, maar puur om het huis weer uit te kunnen. Hij had de zomer wel met wat vrienden door gebracht maar de meeste zag hij bijna nooit meer, voornamelijk doordat hij het grootste deel van het jaar op Hogwarts zat. Eenmaal in de grote hal aangekomen nam hij plaats aan de Gryffindor tafel en keek verveeld naar de sortering van de eerste jaars. Hij kon zich niet meer voorstellen dat hij er ook zo nerveus over was geweest, al helemaal toen Chryssa naar Hufflepuff ging, een afdeling wat hem drie keer niks leek. Het leek uren te duren voor eenmaal het eten verscheen.
    Thomas schepte zijn bord vol terwijl hij de grote zaal rond keek. Iedereen was druk aan het bijpraten of zich vol aan het vreten.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2017 - 21:44 ]


    --

    Julie Wilson
    Slytherin ~ Great Hall


    Ze hadden dan wel samen de spullen voor het nieuwe schooljaar gekocht, maar de weg naar Zweinstein toe zat Julie niet samen met haar broer. De reis zelf was zoals gewoonlijk gelopen en nu zat Julie aan de Slytherintafel te kijken naar de sorteerceremonie. Ze dacht even terug aan haar eigen sortering. Het was niet een erg grote verrassing geweest om ingedeeld te worden in Slytherin. Een Hufflepuff was ze sowieso niet echt en ze herkende zich wel in de Slytherin kenmerken. De andere afdelingen had ze weinig over nagedacht, maar ze voelde zich wel thuis in haar afdeling nu. Het was ergens vertrouwd weer aan de tafel te zitten, al was even zomervakantie ook niet verkeerd geweest. Ze was zelf bij haar sortering niet bang geweest om de eerste keer aan te schuiven bij de tafel die haar nu bekend was, maar Julie voelde ergens wel mee met het meisje dat ze nu angstig zag kijken bij de keuze van de sorteerhoed. Ergens kon ze wel een beetje de angst begrijpen, alleen was het niet nodig meer. De meeste leerlingen waren echt niet meer zo angstaanjagend of enorme zwart-wit denkers, of dit lag tenminste niet meer alleen gebonden aan een specifieke afdeling. Julie keek hoe de sortering verder verliep.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik ben tot dinsdag naar Friesland! Ik reageer wel op pb's, maar kan niet posten in speeltopics! xoxo


    - thank you for existing -

    Gwendolyn Artemisa Banes

    -Ravenclaw - halfblood - Great hall



    Raúl vertelde kort over zijn vakantie, waarbij ik geintreseerd naar hem luisterde. Daarna keek hij mij nieuwsgierig aan.
    "En hoe was jouw vakantie mop?" vroeg hij met een brede grijns aan het einde. Mop dat wordt bleef bij mij hangen en daardoor trok ik even kort mijn wenkbrauwen bedenkelijk op. Waarom noemt hij mij mop? Volgens mij begon ik ook licht te blozen, ookal vond ik Raúl niet eens leuk op die manier. Hij was een goede vriend. Al viel het me nu ineens op dat hij wel erg mooie blauwe ogen had. Eerlijk gezegd had ik ook nog nooit een jongen leuk gevonden. Daarom maakte dit soort opmerkingen mij enigszins onzeker. Ik gaf hem een klein glimlachje.
    "Mijn vakantie was ook leuk. Ik was met familie 2 weken in Griekenland, dus veel zon gehad en cultuur gezien."antwoordde ik hem.
    "Gwaine Merlin Banes."riep mevrouw Anderling om. Het was eindelijk tijd voor mijn broertje om gesorteerd te worden. Ik keek weg van Raúl naar de sorteerhoed en mijn broertje die er zojuist onder was gaan zitten. Het duurde even maar toen riep de sorteerhoed Gryffindor en mijn broertje ging snel aan de gryffindor tafel zitten naast wat andere eerste jaars. "Hmm met een broertje bij gryffindor kan ik wel leven. Hij zou toch nooit bij ravenclaw zijn gekomen." zei ik meer in mij zelf dan echt tegen iemand in het bijzonder.

    Ik nam een slok van mijn boterbier en keek een rond. Ik zag een enigsins verwilderde jongen een eindje van Raúl en mij vandaan aan de ravenclaw tafel neer ploffen. Ik keek hem aan en daarna bedenkelijk naar Raúl. Het duurde even voordat ik in de jongen Wick herkende. Een jaargenoot, waar ik nooit heel veel contact mee had. "Is dat Wick?'vroeg ik als bevestiging. "Hij lijkt zo anders."zei ik terwijl ik mijn blik nieuwsgierig weer afwende naar Wick.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2017 - 15:54 ]


    Felix Declan Cooper
    16 – Chaser - Muggleborn – Hufflepunk – With Chrysanthe & Stella

    It’s not very punkrock to meet society’s expectations.



    In tegenstelling tot Felix, had Stella een minder aardig antwoord voor Chryssa. Dit herinnerde Felix eraan dat ondanks dat hij het met beide meisjes goed kon vinden en dat ze zich rondom hem aan elkaars aanwezigheid leken te hebben neergelegd - soort van - ze echt niks met elkaar hadden en dat Stella wel een Slytherin bleef - en dan een die niet altijd van de tact was.
    "Ja ik zou het niet weten, het verbaast me dat je nog leeft. Een hele vakantie zonder mij!" was Stella's antwoord op Felix. "Wie zegt dat ik nog leef?" antwoordde hij. Hij pakte haar hand en legde die ter hoogte van zijn hart op zijn borstkas - maar wel bewust aan de verkeerde kant. "Voel je? Geen hartslag. Dat is allemaal jouw schuld."
    Stella ging vervolgens richting Amberlyn en liet Chryssa en Felix weer alleen. Heel even was het stil terwijl Chryssa wat at en Felix erachter kwam dat er inmiddels eten was. Hij was ietwat afgeleid geweest door Stella. Terwijl hij de dichtstbijzijnde schaal pakte - rijst - en er wat van opschepte, verbrak Chryssa de stilte.
    “Hoe kan het dat jullie nog steeds niet samen zijn? Jullie kunnen niet voor eeuwig zo door gaan." Felix zuchtte even. Dit was precies de vraag die hij zichzelf regelmatig stelde. Hij was er ook wel klaar voor om daadwerkelijk de label 'relatie' op te plakken, maar Stella leek daar meer moeite mee te hebben. Dus het bleef bij dit - wat dit ook was. Hij had in elk geval besloten ervan te genieten zolang het kon. Ooit zou er namelijk wel iets veranderen, maar of dat richting een relatie zou gaan of dat het helemaal over zou zijn, zou alleen tijd uitwijzen.
    Bij ieder ander persoon zou Felix van de vraag een grapje hebben gemaakt en gezegd hebben dat hij nou eenmaal een vrije man was die zich niet wilde binden, maar dit was Chryssa. Daarom zei hij wat anders. "Het is... Ingewikkeld." Aarzelend koos hij zijn woorden. "Met mij als muggleborn en haar als pureblood enzo. Maar," vervolgde hij met wat meer zelfvertrouwen. "Een nieuw jaar, en nieuwe kansen toch? Wat niet is, kan nog komen."


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Chrysanthe Bennett


    15 ✧ Muggleborn ✧ Hufflepuff ✧ Prefect ✧ Great Hall ✧ With Felix


          C hryssa nam een slok van haar glas water terwijl ze naar Felix keek. Hij bleef even stil, en ze was bijna bang dat ze een grens over was gegaan met de vraag, ookal leek dat bijna onmogelijk bij Felix. “Het is.. Ingewikkeld,” zei hij toen, licht aarzelend. Chryssa knikte terwijl ze nog een slok naam voor ze het glas op de tafel zette. “Met mij als muggleborn en haar als pureblood enzo. Maar een nieuw jaar en nieuwe kansen toch? Wat niet is, kan toch komen.”
    “That’s the spirit!” zei ze aanmoedigend voor ze een druif van een tros af plukte en hem opat. Ze had nooit begrepen waarom sommige familie’s zo moeilijk doen over je afkomst. En eerlijk gezegd deed ze het beter op school dan een groot deel van de pureblood leerlingen.
    “Als ze je niet zou willen door je afkomst, verdient ze je niet hoor,” Ze glimlachte naar hem voor ze met haar vork een hapje rijst van zijn bord af haalde. Chryssa voelde zich altijd wat ongemakkelijk als ze iemand probeerde te helpen met ook maar iets op het liefdesgebied, ze was er zelf veel te awkward en verlegen voor en was meer iemand die afwachten tot de ander de eerste stap zetten, wat in haar geval waarschijnlijk nooit zou zijn.


    --

    ♔      R A Ú L      T E R O      C O R B E A U      ♔

    Raúl - Great Hall - Gwendolyn

    'En hoe was jouw vakantie mop?' vroeg ik Gwendolyn nieuwsgierig. bij het woord mop zag ik haar wenkbrauwen een klein beetje omhoog gaan waarna ze een licht roze kleurtje op haar wangen kreeg. Ze glimlachte even kort.
    'Mijn vakantie was ook leuk. Ik was met familie 2 weken in Griekenland, dus veel zon gehad en cultuur gezien.' vertelde ze.
    'Griekenland, leuk hoor. En dan nog steeds zo'n zacht licht huidje hebben, dat doe je goed.' zei ik kort en lachend met een knipoog. 'Niet dat dat erg is hoor, het staat je prachtig.' voegde ik er nog achteraan.
    'Lekker eten hebben ze in Griekenland hé, ik ben er ook een keer geweest.' vertelde ik terwijl ik tegelijk met haar hoorde dat professor Anderling een naam omriep. "Gwaine Merlin Banes." riep ze door de hal. Banes, dat zal dan het broertje van Gwendolyn moeten zijn. Ik zag hoe ze aandachtig keek naar de sorteerhoed boven op zijn hoofd, die vol overtuiging Gryffindor riep. Ze leek tevreden over de keuze van de sorteerhoed en klapte vol overtuiging, ik besloot mee te klappen.
    'Hmm met een broertje bij gryffindor kan ik wel leven. Hij zou toch nooit bij ravenclaw zijn gekomen.' zei ze zachtjes. Ik gaf even een kort lachje en bladerde door een boek.
    'Is dat Wick?' vroeg Gwendolyn een beetje uit het niets terwijl ze naar een van de mede leerlingen kijkt. 'Hij lijkt zo anders.' voegde ze er nog achter aan. Even keek ik de kant op van de jongen.
    'Ik geloof het wel ja.' bevestigde ik op haar vraag.
    Hij was inderdaad veranderd, maar niet op een slechte manier, hij zag er wat volwassener uit.
    'Ik heb echt zin in Astronomy, eindelijk weer 's avonds naar de sterren staren.' zei ik een beetje dromerig.


    - thank you for existing -

    ☽      Stella      Sombre      Argentum      ☾

    Stella - Great Hall - Speaking towards: - Amberlyn & Julie - Slytherin table

    'Hey Stella' zegt Amberlyn met een glimlach.
    'Ja, het sorteren is veel te saai. Konden ze dat gewoon niet doen voordat ze aankomen op Hogwarts? Dat zou veel beter zijn geweest.' antwoordde ze op mijn vraag.
    'Ja erg he, ik snap ook niet waarom we moeten toe kijken. We hebben in ieder geval eten na de tijd.' lachte ik haar toe.
    Ik zag dat verderop een ander meisje was gaan zitten, ze had donker bruin haar en lichtblauwe ogen. Ik tikte Amberlyn aan.
    'Is dat niet Julie?' vroeg ik aan Amberlyn.
    'Waarom komt ze er niet bij zitten?' vroeg ik terwijl ik opstond en zwaaide richting Julie als hint dat ze deze kant op mocht komen, als ze dat wilde natuurlijk. Het was altijd fijn om een vast groepje te hebben op school, met Amberlyn kon ik sowieso wel goed overweg, met Julie wist ik het nog niet helemaal, maar ze was welkom aan de tafel.
    'Welke les hebben we morgen? Ik heb er echt geen zin in, jij wel?' vroeg ik Amberlyn terwijl ik met mijn hoofd op mijn hand leunde. Ik had erg slecht geslapen de afgelopen nacht, maar dat heb ik altijd de dag voor ik terug ga naar Hogwarts.


    - thank you for existing -