• Zit je op vakantie of ga je nog op vakantie? Zo ja, waar of waarheen?
    Deel hier al jouw vakantie ervaringen.

    Zelf zit ik in Noorwegen en mijn beste ervaring is zeker en vast de gletsjer wandeling van gisteren.


    (de streepjes zijn mensen)

    Ik maak later nog een betere lay-out, maar daar heb ik nu geen tijd voor.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 10:15 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik ga pas midden september naar Barcelona met vriendinnen. En met mijn lief ga ik voor die maand ook nog iets boeken. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik ga met mijn vriend naar Belfast in Noord-Ierland voor 5 dagen en daar gaan we onder andere mee met een Game of Thrones tour, omdat veel scène's opgenomen zijn in of nabij Belfast. Daar heb ik echt veel zin in! Verder gaan we daar ook nog aan sightseeing doen en naar het Titanic Museum, want Belfast is ook de stad waar de Titanic gebouwd werd. Het is trouwens een niet heel voor de hand liggend land waar ik heen gaan, maar juist daarom vind ik het zo leuk.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2017 - 23:00 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Evaethas schreef:
    @Derks: Hoezo?

    @Vassey: Waar? En bedankt!

    @Laleah: Aaah, veel plezier! Genoeg topjes mee? Want het is enorm warm daar!


    Omdat we meer dan de helft van de tijd in het huisje doorbrengen omdat mijn reisgezelschap te moe is om iets te doen en nergens zin in heeft


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    @Moggy: Dat kan ook juist heel fijn zijn. Er valt altijd wel veel te doen tijdens de vakantie.


    Well, no. Ik heb momenteel gewoon geen geld en dat is geen leuke reden om niet op vakantie te gaan :/


    26 - 02 - '16

    Ik vertrek zaterdag voor twee weken naar Krakau, Auschwitz en Warschau met twee vriendinnen. (:


    Take risks and conquer your fears.

    Jure schreef:
    (...)
    Ik ben toen naar Ed geweest, op enkele kilometers van de grens met Noorwegen. We zijn toen ook naar een huisje in Noorwegen gewandeld vanaf de camping in Zweden. Dus stiekem ben ik in zowel Zweden als Noorwegen geweest :')


    Ooh, klinkt echt super tof. Hoe heb je je vriend dan leren kennen?


    Geloof niet alles wat je denkt

    @Kendol: Wauw!
    @Poncho: Klinkt anders wel tof!
    @Chilton: Oeeeeeeh, super veel plezier daar!
    @Doofenshmirtz: Italië, hoe leuk!
    @Livsnjutare: Met vrienden gaan is altijd leuk. Met hoeveel gaan jullie?
    @Thuria: Het is Zweden, dat zegt al genoeg! Hoe heet het hotel daar? En wat zijn de kosten/baten van het baantje?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2017 - 16:26 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    @Ledecky: Ook een uitstap met vrienden! Super veel plezier!
    @nerveus: Wow, dat klinkt geweldig!
    @Corday: Veel plezier!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Anderhalve week naar Spanje geweest met twee vriendinnen, vlakbij Barcelona. Heerlijk in de heuvels gelopen <3


    http://paradigm-shift.actieforum.com/ Gezellige, actieve slice of life RPG

    MurderUpstairs schreef:
    Anderhalve week naar Spanje geweest met twee vriendinnen, vlakbij Barcelona. Heerlijk in de heuvels gelopen <3



    Wauw, hoe mooi!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik ben van 28 juni tot 14 juli in Amerike geweest. Roadtrip langs een stukje westkust. We begonnen in San Francisco en we eindigden in Los Angeles. Werd 21 in Yosemite park en mocht drinken op 4th of July in Las Vegas haha!
    Een paar hoogtepunten vond ik Bryce Canyon, Antelope Canyons (zoek hier maar plaatjes van op, het is fantastisch mooi), Las Vegas (we hebben hier wel 15 km per dag gelopen, omdat er zoveel te zien was), en de allerhoogste: Universal Studios, Hollywood. Ze hebben daar pasgeleden een stukje Hogsmeade en Hogwarts nagebouwd en je kan de winkeltjes ook echt in om bijvoorbeeld Smekkies in alle smaken te kopen, of je eigen toverstaf. De attractie was ook geweldig. De rij liep door Hogwarts heen, met hologrammen van het bekende trio en Dumbledore en de attractie zelf was heel vet, alsof je langs een draak vloog enzo. Dat leek zo omdat om je heen gebogen schermen zaten (het voelde een beetje als VR) en zo vloog je van scherm tot scherm, met een leuk verhaaltje erbij. Ik kon het ook niet laten om een trui fan Ravenklauw te kopen.

    En na nog geen 24 uur thuis te zijn geweest, was ik onderweg naar Frankrijk. Ik ben nu in Taize.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Ik ben een paar weken geleden voor een week
    met mijn ouders en zus naar Porto geweest. Meer weten : stuur een prive-bericht :)


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Whoa die gletsjer moet enorm zijn geweest :o uhm ik ben in portugal geweest!


    No growth of the heart is ever a waste

    Vanaf eind volgende week zit ik samen met mijn vriend, zijn ouders en broertje+zusje in Oberhof. Daar verblijven we voor een dag of vijf en daarna gaan we door naar Hannover.
    Ik heb er zin in, want de laatste keer dat ik in het buitenland was, was in Berlijn in 2012. Ja, mijn ouders kiezen geen vakanties buiten Nederland uit.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ben twee weken terug voor drie dagen naar Londen geweest - that's it. Helaas.
    Ik hoop echt dat ik volgend jaar wat mensen kan vinden waarmee ik op vakantie kan. Of dat ik met mijn broer mee kan. Want zo de hele zomer thuis... is ook niet wat.