• Hier komt nog een beginpost, or nah


    Big girls cry when their hearts are breaking

    MT.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 19:57 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    I'm so excited tututududu


    When time and life shook hands and said goodbye.

    MT.
    SO. MUCH. ENTHUSIASM. FOR. THIS
    (not all caps)


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    RAF IS LOOKING FOR




    • A best friend (female)
    • A best friend (male)
    • Iemand die niet zo goed om kan gaan met Raf, die niet zo goed tegen zijn vreemde karakter kan
    • Iemand die lang heeft gedacht dat hij homoseksueel was
    • Een pastakookbuddy
    • Iemand die erop tegen is dat hij drugs gebruikt
    • Something else?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2017 - 20:17 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sam is aaaaaf. Nog best tevreden met het resultaat. :')
    Aaaand ready for relations. Ik weet nog niet zo goed wat ze nodig heeft, dus let me know als je een idee hebt. Anders komt er in de loop van morgen vast nog wel een lijstje. c:


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Mara is af. Qua relaties weet ik het eigenlijk ook niet echt, ik ga er even over nadenken haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gareth schreef:



    Loool


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Even een massaberichtje omdat ik anders niet weet aan wie ik het wel en niet heb verteld (dus bij voorbaat sorry als je dit bericht bij wijze van spreken 20 keer leest):

    Vanaf morgen (vrijdag 14 juli) ben ik tot en met 2 september in Duitsland/Luxemburg. Hier ga ik werken/vakantie houden en ben ik de hele dag bezig, met uitzondering van de dinsdag. Wij hebben er hoogstwaarschijnlijk WiFi/4G, maar ik zal niet de hele dag online zijn op Quizlet. Natuurlijk ga ik ervoor zorgen dat ik af en toe wel kan posten en kan reageren op PB's/GB's/forumberichten, maar het zal lang niet zo frequent gaan als nu het geval is. Mocht het te lang duren voor jou(w personage), mag je hem/haar los schrijven van die van mij, want ik wil niemand ophouden (het liefst wel even melden, zodat ik weet dat ik daar geen rekening mee hoef te houden c: ). Hierbij, ciao bellas!

    x Matty


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Hoi! Ik ben nog opzoek naar de basic relaties
    - wellicht iemand waar die niet echt mee op een lijn ligt en waar die dus continu een soort van frustratie bij voelt
    - iemand met wie hij heel graag omgaat en misschien een beetje te graag ( een kleine crush )
    - iemand waarmee die sport
    - iemand waarmee die graag over meiden praat


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Oops dit had ik nog niet gezien. Hullo. Ik ga proberen om Sebas vandaag af te maken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    MT.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Hii


    El Diablo.

    Ziegler schreef:
    RAF IS LOOKING FOR




    • A best friend (female)
    • A best friend (male)
    • Iemand die niet zo goed om kan gaan met Raf, die niet zo goed tegen zijn vreemde karakter kan
    • Iemand die lang heeft gedacht dat hij homoseksueel was
    • Een pastakookbuddy
    • Iemand die erop tegen is dat hij drugs gebruikt
    • Something else?




    Ik heb deze twee eventueel voor Mara. (Kan ook in combinatie denk ik)

    Spaghetti schreef:
    Hoi! Ik ben nog opzoek naar de basic relaties
    - wellicht iemand waar die niet echt mee op een lijn ligt en waar die dus continu een soort van frustratie bij voelt
    - iemand met wie hij heel graag omgaat en misschien een beetje te graag ( een kleine crush )
    - iemand waarmee die sport
    - iemand waarmee die graag over meiden praat


    Ik denk dat Mara namelijk niet helemaal zijn type is? Misschien dat ik het fout zie haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sam's relations



    • Best friend
    Mara

    De twee jongedames zijn samen een ijzersterk girlcouple. Ze kunnen het ontzettend goed met elkaar vinden, en er is geen meisje waar Sam comfortabeler mee kan omgaan dan Mara. Dit is dan ook één van de redenen dat ze haar beste vriendin al eens heeft gezoend in een dronken bui. Een ogenschijnlijk onschuldig gebaar, dat toch het één en ander heeft losgemaakt.

    • Party buddy
    Raf

    Raf is Sam's party partner in crime. Samen kunnen ze de grootste lol hebben op feesten — om nog maar te zwijgen over de drank. Sam is er een ster in zijn wingwoman te spelen, en hem gewoonweg voor te stellen aan heel jong Amsterdam — maar Raf is tevens iemand die op haar dronken momenten een oogje in het zeil houdt. Hij is vaak degene die voorkomt dat ze in andermans bed terecht komt — en gewoon heelhuids het hare haalt. Hun vriendschap is heel broederlijk te noemen, maar ook vol met spontane uitjes en heel veel pret.

    • Complication
    Gianni

    Gianni en Sam zijn als het spreekwoordelijke water en vuur — ze kunnen niet met, maar eigenlijk ook niet zonder elkaar. Het ene moment vliegen ze elkaar in de haren, en het volgende liggen ze liefkozend tegen elkaar aan. Vastigheid is wat er ontbreekt, en dat wordt ruimschoots opgevuld met jaloezie, sabotage en frustraties. Maar Sam geeft wel degelijk heel erg om hem, en heeft dan ook een hoop tranen gelaten toen ze er achter kwam dat hij achter Farah aan is gegaan.

    • Iemand voor wie ze vaker maaltijden kookt
    Mo

    Sam is zonder enige twijfel Mo's keukenprinses. Zo'n beetje vanaf het begin is het vaker wel dan niet zo dat ze haar kookkunsten deelt met deze jongeman — welke daar graag gebruik van maakt. Ze laat zowel avond maaltijden als midnight snacks achter en er is een heuse vriendschap gebaseerd op dit fenomeen ontstaan. Uiteindelijk is Mo echter een heel stuk meer voor haar gaan betekenen — toen Gianni iets bij Farah probeerde, is Sam heel erg gekwetst bij hem uitgekomen, waarop hij haar heeft getroost en van het één kwam het ander. Het was een one time thing, alhoewel ze sindsdien wel met andere ogen naar hem is gaan kijken en een stuk zachter tegen hem is geworden.

    • Other suggestions?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2017 - 23:17 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.