• Hoi allemaal! (nerd)
    Oké, komtie: ik ben pas verhuisd. Toen zag de keuken er zo uit:





    Ehm, tja :') Toen ik die zwarte slierten los hing riep een vriendin van me dat ze het net een bordeel vond. x'D

    DUUUUS, in goed overleg heb ik heb de complete keuken onder handen genomen, en dit is het eindresultaat geworden:











    En ik ben zooo blij 🤗 Ik heb altijd al zoiets willen doen (iets compleet nieuw inrichten) en nu kon het (nerd)

    Hoe ziet jullie droomkeuken er uit?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2017 - 22:26 ]


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Wauw, die oude keuken had inderdaad een gewaagde stijl. Het ziet er erg leuk uit nu! ^^ Dat lijkt me inderdaad ook superleuk om een keer te doen, al klinkt het ook als veel werk om uit te voeren, haha.

    Mijn droomkeuken is iets met een stenen aanrecht en vooral gewoon veel ruimte, liefst een groot raam, en nog meer ruimte. Ik wil in mijn keuken kunnen dansen, zeg maar. (nerd)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Het is een hele verandering geworden. Mooie keuken.



    Zoiets? Als het even kan.

    [ bericht aangepast op 16 juli 2017 - 14:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat een verandering zeg!! Echt een bordeel ja hahaha, die muur ook!! Haha!! Erg mooi geworden. Veel plezier ermee en er elke dag van gaan genieten!!

    Het tegeltje is Fantastisch haha


    Continue to share your heart with other people even if it has been broken.

    Mooi! Dat is een flinke verandering, in positieve zin!

    Mijn droomkeuken is groot, strak, wit of bruin en heeft een kookeiland.
    Zoiets:


    (Maar dan zonder alle ditjes en datjes op het aanrecht)

    Of zoiets:


    Wauw! Echt heel mooi!

    Mijn droomkeuken is zoiets als dit


    26 - 02 - '16

    Ik wil een kookeiland! En VEEEEL opbergruimte!

    De keuken die ik nu heb, is modern van steil: witte strakke kastjes, zwart blad. Maar ik heb zo weinig opbergruimte. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Moggy schreef:
    Wauw! Echt heel mooi!

    Mijn droomkeuken is zoiets als dit



    Woooow die is gaaf 😍

    Nadeel van grote keukens is wel dat je veel moet schoonmaken :P


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso



    De style van links met de indeling van rechts.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Weggooiwashand schreef:



    De style van links met de indeling van rechts.

    Geef mij die linkse keuken ook maar, haha. Al ben ik ook wel gescharmeerd door keukens met een boerderijstijl.
    Zoals dit:


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik wil een kookeiland met barkrukken om dan daar te kunnen ontbijten :3
    En heel veel aanrechtruimte zodat ik genoeg ruimte heb om taarten en cakes en vanalles te kunnen bakken/koken. ^^
    Oh wow, vet asociaal, ik vind jouw keuken echt supertof! Ik vind muurschildering altijd heel erg tof

    [ bericht aangepast op 16 juli 2017 - 13:18 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Was vergeten een berichtje dr bij te zetten. Oops.

    Ziet er echt heel nice uit! Heb je die boom ook nog zelf geschilderd? :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Haha thanx all🤗 De muurschildering heb ik indd zelf gedaan!

    Zo'n boerenkeuken is ook echt zoo tof. Sowieso alles met diepbruin/van hout is zo mooi


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Dat ruitenpatroon op de eerste foto stoort mij. :'D Gelukkig dat je het hebt veranderd, want het ziet er veel mooier uit zo, haha! 😄 Ook goed geschilderd! ;o Ik was eerst aan het kijken van "Is dit zelf geschilderd of een muursticker"? o.o

    Ik wil later ook een keuken met kookeiland.


    Ik wil een tuin vol egels

    Lol dat tegeltje hahaha. Het is echt een stuk opgeknapt!

    Ik wil mijn keuken eigenlijk uitbreiden. Ik heb nu een marmer achtig aanrechtblad (maar dan niet van steen??) waar echt iedere thee- of sausvlek intrekt dus ik wil een donker aanrechtblad met wel lichte kastjes. Ik denk gebroken wit want witwit krijg ik waarschijnlijk uitslag van met de hoeveelheid vingerafdrukken die je daarop ziet. En VEEL licht. Het is nu zo'n postzegel formaat met zo weinig lichtinval, bah.


    Go ahead and leave me paralyzed.