• In het lucht-je-hart-topic zie ik veel berichten van mensen die het moeilijk hebben. Dat ze het uiten vind ik moedig, want dat kan best lastig zijn. Echter vind ik het zelf wel confronterend om berichten over zelfmoord te lezen of dat mensen naar de dood verlangen. Don't get me wrong, ik vind het echt heel erg doordat ik vroeger ook het een en ander heb meegemaakt. Nu ga ik geen verhaal over mezelf neerzetten over hoe moeilijk ik het allemaal heb gehad daarmee, want dat helpt niet. Het is voor een ieder anders. Mijn gevoel is niet zoals die van de ander en vice versa.



    Wat ik al die mensen mee wil geven; Ik wou dat ik je een dikke knuffel kon geven, want ik vind het vreselijk dat je het zo moeilijk hebt. Ga hier alsjeblieft niet weg, want ik (en waarschijnlijk ook een hoop andere Quizletters) gaan je missen. Je bent geliefd en uniek, onvervangbaar <3



    En alsjeblieft, kunnen we duidelijker naar elkaar zijn op het forum? Steken onder water gewoon niet doen en eerlijk zeggen als iets je niet aanstaat? Als ik namelijk eerlijk ben, word ik er best wel verdrietig van als ik het idee heb dat iemand iets posts onder mijn reactie wat ik verkeerd op kan vatten doordat het voor mijn idee dat heel erg op mijn reactie slaat.

    Nogmaals, dit is naar niemand in het algemeen. Dit viel mij in de afgelopen maanden gewoon op en ik wilde gewoon mijn ei daarover kwijt.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2017 - 13:29 ]


    26 - 02 - '16

    Moggy schreef:
    (...)

    Dit is zeker niet naar aanleiding van wat jij gezegd hebt. Al langere tijd zat ik in de knoop met het probleem. Als ik terugkijk naar al die maanden zijn het aantal mensen die steken onder water hebben gegeven bijna niet meer op mijn handen te tellen. Ook heb ik er niet eerder een topic van gemaakt doordat ik denk ik toch wel bang was wat het teweeg zou brengen, bang voor de reacties of nog meer steken onder water. Uiteindelijk heb ik besloten om het gewoon maar te doen, omdat ik me er de laatste tijd toch niet geliefder op maak en ik dus niet veel te verliezen heb - cru gezegd. Ik ben blij dat het zo positief wordt opgevangen en het laatste wat ik wil is dat mensen het gevoel van een steek onder water voelen door mijn topic, want dat is een immens rotgevoel wat ik niemand gun.

    Daar wilde ik even voor de zekerheid naar vragen, want dan zou er een uitleg verschuldigd zijn over het waarom (ookal zou ik dat hoogstens vervelend vinden, gezien het grootste deel met wijzende vingers naar mij kijkt). Gelukkig is het LJH wel voor de 5 dagen dicht.
          En het is ergens ook wel goed dat je er uiteindelijk een topic voor hebt aangemaakt, want meerderen denken hier duidelijk hetzelfde onder -- waaronder ik. En jij maakt jezelf er de laatste tijd niet geliefder op? Hehe, van de een gehate op de andere, persoonlijk denk ik niet dat jij minder geliefd bent. Je bent een lieve meid in mijn ogen en staat altijd voor iemand klaar 😊

    [ bericht aangepast op 23 juli 2017 - 13:34 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.