• Okay... ik weet serieus niet wat ik opeens aan het denken was, maar ik ging naar de homepagina van Youtube en ging dan High School Musical liedjes opzoeken. Nu zit ik al een hele tijd mee te zingen met die goede, oude liedjes. Damn, wat mis ik mijn jeugd soms! Verbaasd me wel echt dat ik alle liedjes woord na woord nog steeds kan meezingen, alsof ik ze nog elke dag luister. Ik hield zoveel van die films en liedjes!

    Okidoki, ik ga weer verder met meezingen! En een dansje kan er ook nog wel bij!
    "You'll never know. Oh, I know. If you never try. There's just one little thing, that stops me every time. Yeah. Come on! I don't dance. I know you can. Not a chance, no..."

    Maar goed, om dit topic nuttig te houden: luisteren jullie ook nog wel eens terug naar dingen zoals High School Musical?


    16 - 09 - '17

    Ik ben nooit op die hype-train gesprongen en heb dus die films nog nooit gezien haha. Not sure of ik me er nu nog wel aan moet wagen.

    Dank je, nu zit dat lied in mijn hoofd aaaaaaah.
    Dat is echt mijn leven, oude liedjes.


    Heaven is a place that we all have

    Krolock schreef:
    Ik ben nooit op die hype-train gesprongen en heb dus die films nog nooit gezien haha. Not sure of ik me er nu nog wel aan moet wagen.


    LAURA WAT.


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    (...)

    LAURA WAT.

    :'D
    Idk ik keek andere dingen blijkbaar

    Krolock schreef:
    Ik ben nooit op die hype-train gesprongen en heb dus die films nog nooit gezien haha. Not sure of ik me er nu nog wel aan moet wagen.


    Gat in je cultuur zouden veel mensen zeggen, haha. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die Titanic bv. nog nooit gezien hebben. Like what? Ö


    16 - 09 - '17

    We're aaaalll in this togeeether! (banana)


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Kendol schreef:
    Dank je, nu zit dat lied in mijn hoofd aaaaaaah.
    Dat is echt mijn leven, oude liedjes.


    HAHAHAHA IK HAD DIT GISTEREN!

    Krolock schreef:
    Ik ben nooit op die hype-train gesprongen en heb dus die films nog nooit gezien haha. Not sure of ik me er nu nog wel aan moet wagen.


    EUHH, JAA?!


    "Nice is different than good." CORPSEHUSBAND > SCORPIO

    HSM is lyfe


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Haha, mij gebeurt dat ook wel eens. =P
    Maar alleen van de eerste film.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury