• Nothing like Highschool
    RPG - 50 - English - ©Sarn

    Roles      ☠      Talking      ☠      Drama


    Roles

    Boys - 5
    Username ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Sarn ~ Val(entino) Jack Lyne ~ 18 ~ Popular nice guy/psychopath ~ Kian Lawley ~ 1.4
    Webster ~ Fergus Fraser ~ 19 ~ The Artist ~ Herman Tommeraas ~ 1.4
    Kendol ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Webster ~ Archibald Arlington~ 19 ~ The Anti-Hunter~ Florian Neuville ~ 1.4
    Sameer ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page

    Girls - 7 - STOP
    Username ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Cranston ~ Ailsa Nielsen ~ 17 ~ Bubbles ~ Hermione Corfield ~ 1.4
    Ziegler ~ Tansy Elizabeth Jenner ~ 17 ~ Teacher's pet ~ Oliwia Wedzicha ~ 3
    Eternitarian ~ Nicole 'Sully' Sullivan ~ 17 ~ Firecracker ~ Anna Christine Speckhart ~ 3
    Carneliana ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Yellowstone ~ Hannah Sawyer ~ 17 ~ Clumsy Marshmellow ~ Scarlett Leithold ~ 3
    Sameer ~ Alessandra Flores ~ 18 ~ Wallflower ~ Chiara Scelsi ~ 3
    Soco ~ Eve Marilyn Freyz ~ 16 ~ Status ~ Faceclaim ~ 1.4
    Iratus ~ Lidiya Delov ~ 16 ~ Follower ~ Maria Almenta Poole ~ 3

    Partners
    Val & Hannah
    Fergus & Sully
    Tansy & Alessandra
    Dude & Ailsa



    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 21:42 ]


    Mhm?

    FIRST


    Heaven is a place that we all have


    Good evening.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    MT


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik weet dat ik absoluut nog niets heb, lol, maar moest iemand interesse hebben in:

    - Een pleegbroer (al wil ik hem in Schotland laten wonen, so)
    - Een ex, die nogal geleden heeft tijdens en na de relatie, bc he's a brute
    - Een partner


    Dan mag je het me zeggen, aangezien ik dat dan in mijn rol kan verwerken ^^


    Mhm?

    Sarn schreef:
    Ik weet dat ik absoluut nog niets heb, lol, maar moest iemand interesse hebben in:

    - Een pleegbroer (al wil ik hem in Schotland laten wonen, so)
    - Een ex, die nogal geleden heeft tijdens en na de relatie, bc he's a brute
    - Een partner


    Dan mag je het me zeggen, aangezien ik dat dan in mijn rol kan verwerken ^^


    twee of drie kan wel voor *bedenkt snel naam* *komt niet op naam* [insert name] :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    twee of drie kan wel voor *bedenkt snel naam* *komt niet op naam* [insert name] :'D


    En welke zie je het meest zitten? ^^


    Mhm?

    Sarn schreef:
    (...)

    En welke zie je het meest zitten? ^^


    Hannah it is. (of Hanna, met of zonder h? Idk nu lees ik echt hannahhhhh omdat ik er zoveel nadruk op leg bruh)

    Ik ben van plan haar 'marshmellow' te maken, i dont know what it means, but it sounds nice, hahaha en het klonk grappig toen ik het voor de eerste keer las.

    Uhm, goh, als ze partners zijn, is het de bedoeling dat ze dan enigszins gelijkenissen hebben? :'D want ik heb het gevoel dat ze tegenpolen gaan worden alsnog zou dat juist grappig zijn.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sarn schreef:
    Ik weet dat ik absoluut nog niets heb, lol, maar moest iemand interesse hebben in:

    - Een pleegbroer (al wil ik hem in Schotland laten wonen, so)
    - Een ex, die nogal geleden heeft tijdens en na de relatie, bc he's a brute
    - Een partner


    Dan mag je het me zeggen, aangezien ik dat dan in mijn rol kan verwerken ^^


    Ik heb mijn nog niet bestaande personage voor de tweede, caause your char is awesome eventho he is a dick.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Hannah it is. (of Hanna, met of zonder h? Idk nu lees ik echt hannahhhhh omdat ik er zoveel nadruk op leg bruh)

    Ik ben van plan haar 'marshmellow' te maken, i dont know what it means, but it sounds nice, hahaha en het klonk grappig toen ik het voor de eerste keer las.

    Uhm, goh, als ze partners zijn, is het de bedoeling dat ze dan enigszins gelijkenissen hebben? :'D want ik heb het gevoel dat ze tegenpolen gaan worden alsnog zou dat juist grappig zijn.


    Err.. Ze moeten elkaar aanvullen tijdens het jagen, maar het is niet dat ik die test ook echt heb uitgewerkt, lolz. Eigenlijk maakt het op zich niet zo heel veel uit ^^


    Mhm?

    Het zijn trouwens sowieso niet de enige relaties die ik wil, maar dit zijn gewoon degene die het meeste invloed hebben op Valentino('s geschiedenis) (:


    Mhm?

    Cranston schreef:
    (...)

    Ik heb mijn nog niet bestaande personage voor de tweede, caause your char is awesome eventho he is a dick.


    Okay ^^


    Mhm?

    Sarn schreef:
    (...)

    Err.. Ze moeten elkaar aanvullen tijdens het jagen, maar het is niet dat ik die test ook echt heb uitgewerkt, lolz. Eigenlijk maakt het op zich niet zo heel veel uit ^^


    dan doen we dat haha (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    i'm looking for a sis or bro just siblings you know

    ik heb wel al een idee in mijn hoofd so we have to discuss some stuff in advance


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    @ Qing — mijn personage zou een bro kunnne zijn?