• Nothing like Highschool
    RPG - 50 - English - ©Sarn

    Roles      ☠      Talking      ☠      Drama


    Roles

    Boys - 5
    Username ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Sarn ~ Val(entino) Jack Lyne ~ 18 ~ Popular nice guy/psychopath ~ Kian Lawley ~ 1.4
    Webster ~ Fergus Fraser ~ 19 ~ The Artist ~ Herman Tommeraas ~ 1.4
    Kendol ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Webster ~ Archibald Arlington~ 19 ~ The Anti-Hunter~ Florian Neuville ~ 1.4
    Sameer ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page

    Girls - 7 - STOP
    Username ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Cranston ~ Ailsa Nielsen ~ 17 ~ Bubbles ~ Hermione Corfield ~ 1.4
    Ziegler ~ Tansy Elizabeth Jenner ~ 17 ~ Teacher's pet ~ Oliwia Wedzicha ~ 3
    Eternitarian ~ Nicole 'Sully' Sullivan ~ 17 ~ Firecracker ~ Anna Christine Speckhart ~ 3
    Carneliana ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Yellowstone ~ Hannah Sawyer ~ 17 ~ Clumsy Marshmellow ~ Scarlett Leithold ~ 3
    Sameer ~ Alessandra Flores ~ 18 ~ Wallflower ~ Chiara Scelsi ~ 3
    Soco ~ Eve Marilyn Freyz ~ 16 ~ Status ~ Faceclaim ~ 1.4
    Iratus ~ Lidiya Delov ~ 16 ~ Follower ~ Maria Almenta Poole ~ 3

    Partners
    Val & Hannah
    Fergus & Sully
    Tansy & Alessandra
    Dude & Ailsa



    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 21:42 ]


    Mhm?

    Webster schreef:
    @ Qing — mijn personage zou een bro kunnne zijn?


    imma pb/gb you!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Is er iemand die Val als pleegbroer wil?


    Mhm?

    I /think/ that Sully's about done. Ik denk dat er nog wel een relatielijstje zal komen, maar op een partner na zoek ik nog van alles. Let me know.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    massabericht enzo:

    volgende week wordt mijn nieuwe computer geleverd dus ik wacht liever tot dan zodat mijn rol goed en volledig is


    Heaven is a place that we all have

    Eternitarian schreef:
    I /think/ that Sully's about done. Ik denk dat er nog wel een relatielijstje zal komen, maar op een partner na zoek ik nog van alles. Let me know.


    Ze is in orde (:


    Mhm?

    Yo peeps — ik was van plan om vanavond mijn rol te maken aangezien ik morgen de gehele dag in België zit. Echter, ik zit al de gehele dag achter m'n laptop (scriptie zaken) waardoor ik helemaal gek word van het licht en het voor gezien houd voor vandaag. Alsnog even een korte samenvatting van wat ik in gedachten heb voor mijn rol (zodat iedereen weet wat hij/zij kan verwachten en om stiekem een beetje mijn rol te claimen):

    Fergus Fraser is de oudste zoon van een gigantische Hunter familie (zeven kinderen) waarvan de moeder een simpel mens is. Hierdoor is zijn vader verstoten uit zijn eigen familie (vanwege de schaamte rondom het mens zijnde van zijn vrouw). Fergus is naar Borealis gezonden omdat zijn familie financieel niet meer rond kon komen en daardoor niet alle monden kon voeden. Fergus vindt het allemaal fantastisch — hij haatte zijn thuis, omdat hij altijd neer werd gezet als de 'oudere broer' en hij wilde van die status af. Fergus voelt zich op Borealis echt 'vrij' en hij heeft dan ook geen contact meer met zijn ouders en/of broers/zussen. Fergus heeft als status 'The Artist' — wat ontzettend breed genomen kan worden. Als eerste heeft hij een talent voor schilderen en tekenen — hij zit altijd onder de verfvlekken en is bezig met het maken van kleine doodles. Als tweede is hij vaak bezig met kleine onderdelen in zijn handen om een groter geheel te maken. Fergus is een soort 'ingenieus' en hij vindt het geweldig om vanuit niets, iets te creëren. Zo gaat hij vaak aan de slag met het aanpassen van zijn wapens — al gaat dat vaker fout dan goed.

    Later vanavond zal ik nog laten weten wat mijn FC wordt voor Fergus — daarover zit ik nog in dubio.


    •

    i'm elzo still looking for siblingsss

    @liesje: het zou een beetje vreemd zijn moest Val ook haar (pleeg)broer zijn, haha :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Sarn schreef:

    Ze is in orde (:


    Dat klinkt ontzettend optimistisch, Lies. :'D


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    FC voor Fergus: Herman Tømmeraas

    [ bericht aangepast op 25 juli 2017 - 21:58 ]


    •

    Eternitarian schreef:
    (...)

    Dat klinkt ontzettend optimistisch, Lies. :'D


    Mes excuses,
    She is AMAHZING
    <3



    ALSO GUYS:
    Idk hoe ik het in de beginpost heb gezet, maar de school werkt meer op niveaus dan echt op leeftijden. Uiteraard komt dat min of meer overeen, maar dat hoeft niet perse. Zo kan het goed zijn dat sommige studenten al hun normale vakken (wiskunde, Engels, wetenschappen) al een jaar of zelfs enkele jaren hebben afgewerkt en enkel nog voor het Jager zijn 'studeren'

    Is dit duidelijk of ben ik aan het brabbelen


    Mhm?

    Alessandra's begin staat er al voor een deel, yooo. Als iemand een relatie met haar wil, let me know. Momenteel is enkel Liesje's dude Val haar stiefbroer.
    Ik zoek nog een aantal vrienden (goede/gewone/beste/doesn't matter), maar voor de rest maakt het niet echt uit. Partner, crush, rivals, I don't really care ^^


    kindness is never a burden.

    Fergus is af (pagina 4, bovenaan). Mocht er iemand al een relatie—idee hebben: please let me know.
    Ik zal later vandaag / morgen een relatielijstje posten.


    •

    Val is hierbij ook af en gepost ^^

    Eventuele ideetjes (maar iets totaal anders mag ook, uiteraard):

    - (Best) Friend(s)
    - Somebody who has a crush on him (and now that he got single, something can happen with it, idk)
    - Somebody who's jealous and wants to proof that he is not the imperfect, perfect popular guy, eventhough he doesn't know the truth.
    - Somebody who's got a room next to him.
    - ... whatever comes into you mind!


    Mhm?

    Omg wait up ik wil niet de enige zijn zonder een rol D:


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    Omg wait up ik wil niet de enige zijn zonder een rol D:


    Er zijn er nog wel een paar (: No worries, het gaat niet zo heel snel vind ik persoonlijk, haha, pls don't die


    Mhm?