• Nothing like Highschool
    RPG - 50 - English - ©Sarn

    Roles      ☠      Talking      ☠      Drama


    Roles

    Boys - 5
    Username ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Sarn ~ Val(entino) Jack Lyne ~ 18 ~ Popular nice guy/psychopath ~ Kian Lawley ~ 1.4
    Webster ~ Fergus Fraser ~ 19 ~ The Artist ~ Herman Tommeraas ~ 1.4
    Kendol ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Webster ~ Archibald Arlington~ 19 ~ The Anti-Hunter~ Florian Neuville ~ 1.4
    Sameer ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page

    Girls - 7 - STOP
    Username ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Cranston ~ Ailsa Nielsen ~ 17 ~ Bubbles ~ Hermione Corfield ~ 1.4
    Ziegler ~ Tansy Elizabeth Jenner ~ 17 ~ Teacher's pet ~ Oliwia Wedzicha ~ 3
    Eternitarian ~ Nicole 'Sully' Sullivan ~ 17 ~ Firecracker ~ Anna Christine Speckhart ~ 3
    Carneliana ~ Name ~ Age ~ Status ~ Faceclaim ~ Page
    Yellowstone ~ Hannah Sawyer ~ 17 ~ Clumsy Marshmellow ~ Scarlett Leithold ~ 3
    Sameer ~ Alessandra Flores ~ 18 ~ Wallflower ~ Chiara Scelsi ~ 3
    Soco ~ Eve Marilyn Freyz ~ 16 ~ Status ~ Faceclaim ~ 1.4
    Iratus ~ Lidiya Delov ~ 16 ~ Follower ~ Maria Almenta Poole ~ 3

    Partners
    Val & Hannah
    Fergus & Sully
    Tansy & Alessandra
    Dude & Ailsa



    [ bericht aangepast op 30 juli 2017 - 21:42 ]


    Mhm?

    Webster schreef:
    Het eerste gedeelte van Archibald (Archie) — de Anti—Hunter — staat in het rollentopic. Vandaag maak ik de rol af en plaats ik relatielijstjes voor zowel hem als Fergus. :Y)


    Haha I love him


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Archie staat volledig.
    Ik ga zo even GB's rond strooien met relatievoorstellen/relatievragen.


    •

    yoo ik meld alvast dat ik morgenochtend op kamp vertrek dus ik ga mijn rol nog niet kunnen afwerken

    (ik spring dus later in want ik ga geen wifi hebben, meer info HIER and you can send me a letter to keep me up to date hehe)

    [ bericht aangepast op 28 juli 2017 - 19:55 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik zou zondagavond het speeltopic willen openen (:
    Voor degene die op vakantie zijn oid, geen zorgen, je zal gewoon kunnen inspringen (:

    Iemand een idee voor een beginsituatie, lolz?
    Het zal midden maart zijn, zo'n maand na hun winterverhuis en twee à drie maanden voor de examens en vakantie


    Mhm?

    Relatielijstje Archibald Arlington
    ——— Best friend
    ——— Crush (eventueel), zowel hij op iemand als iemand op hem
    ——— First kiss
    ——— Mentor (bijles) — Sully
    ——— Partner
    ——— Persoon die hem pest / plaagt met zijn onkunnen
    ——— Persoon die hij helpt met de theoretische vakken
    ——— . . .

    Relatielijstje Fergus Fraser
    ——— Best friend
    ——— Crush (eventueel), zowel hij op iemand als iemand op hem
    ——— Mentor (bijles) — Tansy
    ——— Partner — Sully
    ——— Persoon die regelmatig met hem flirt, maar wat hij niet door heeft
    ——— Persoon met wie hij graag zijn 'nieuwe' wapens uitprobeert
    ——— . . .


    •

    Relations — First impressions — Suggestions | Alessandra Flores
    • Hannah Sawyer | They could be friends, right? Hannah is dan wel een extrovert, maar ik denk dat Alex haar enthousiasme wel zou kunnen appreciëren.
    • Nicole Sullivan | They don't like eachother because reasons.
    • Tansy Jenner | Ik had Alex aangeboden als partner of best friend, dunno if you saw that? Ze verschillen best wat qua karakter, maar ze zijn beide heel hardwerkend en schoolfocused, so idk? Study buddies or something kan ook altijd. And you know, Tansy is niet zeker over haar seksualiteit, Alex valt op meisje, daar kunnen we ook wel wat mee doen. Tansy kan Alex' crush zijn, ex-girlfriend, hook-up, first kiss, whatever.
    • Lidiya Delov | Lidiya en Alex zijn beide aan de stillere kant en hun karakters lijken niet overdreven te clashen, dus friends, good friends?
    • Fergus Fraser | Ze hebben beiden een passie voor motors/mechanics/weapon development en zijn goed in close combat, dus sparringpartners, or something? Of ze komen elkaar soms tegen in de garage van de school om daar aan auto's, motors whatever the fuck the werken? Of ze zijn concurrenten op vlak van WD al is Alex niet echt het concurrerend type.
    • Eve Freyz | Er staat nog geen innerlijk, maar ze is bi, dus zoals bij Tansy kan daar ook iets mee gedaan worden. Crush, ex, hook-up, first kiss, etc.
    • Valentino Lyne | Foster bro, normal sibling relationship. Don't hate each other but don't need to be near each other all the time either.
    • Archibald Arlington | She feels for him, especially cuz of his anxiety. She wants to help him out emotionally, idk if he would want that?


    Edit: ik wil nog een jongen reserveren, maar die zal pas morgenavond of maandag komen, want ik heb deze avond een feestje en ik moet morgen werken.

    [ bericht aangepast op 29 juli 2017 - 17:43 ]


    kindness is never a burden.

    @ Lene — Oeh, ik ga vanavond alle relatievoorstellen bekijken en GB's rond strooien. Maar, als ik mag vragen: waarom mogen Alessandra en Sully elkaar niet en hoe duidelijk is dat? Wat zijn de 'reasons'? Want dat zal ook uitwerking hebben op hoe Fergus naar haar kijkt.


    •

    Webster schreef:
    @ Lene — Oeh, ik ga vanavond alle relatievoorstellen bekijken en GB's rond strooien. Maar, als ik mag vragen: waarom mogen Alessandra en Sully elkaar niet en hoe duidelijk is dat? Wat zijn de 'reasons'? Want dat zal ook uitwerking hebben op hoe Fergus naar haar kijkt.


    Alex herkent Val's gedrag in haar en ze heeft daardoor een beetje medelijden met Sully - wat zij dus natuurlijk niet leuk vindt. Alex heeft maw kinda door dat Sully niet de echte Sully is + er was ooit een discussie over de dood van ouders etc en daarbij waren Alex en Sully het niet eens geweest en sindsdien botst het een beetje. Zoiets, dacht ik?


    kindness is never a burden.

    Iemaaaand die any kind of relationship wilt met Ailsa c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Heeft iemand interesse om de partner van Archie te worden?


    •

    Webster schreef:
    Heeft iemand interesse om de partner van Archie te worden?


    Ik had je al een gb gestuurd! Al begrijp ik het als je liever met iemand wil die yk al bestaat.


    Heaven is a place that we all have

    Kendol schreef:
    (...)

    Ik had je al een gb gestuurd! Al begrijp ik het als je liever met iemand wil die yk al bestaat.


    Ik kan altijd je rol afwachten en dan beslissen. (: Anders wordt hij partnerloos.


    •

    Sameer schreef:
    Relations — First impressions — Suggestions | Alessandra Flores
    • Hannah Sawyer | They could be friends, right? Hannah is dan wel een extrovert, maar ik denk dat Alex haar enthousiasme wel zou kunnen appreciëren.
    • Nicole Sullivan | They don't like eachother because reasons.
    • Tansy Jenner | Ik had Alex aangeboden als partner of best friend, dunno if you saw that? Ze verschillen best wat qua karakter, maar ze zijn beide heel hardwerkend en schoolfocused, so idk? Study buddies or something kan ook altijd. And you know, Tansy is niet zeker over haar seksualiteit, Alex valt op meisje, daar kunnen we ook wel wat mee doen. Tansy kan Alex' crush zijn, ex-girlfriend, hook-up, first kiss, whatever.
    • Lidiya Delov | Lidiya en Alex zijn beide aan de stillere kant en hun karakters lijken niet overdreven te clashen, dus friends, good friends?
    • Fergus Fraser | Ze hebben beiden een passie voor motors/mechanics/weapon development en zijn goed in close combat, dus sparringpartners, or something? Of ze komen elkaar soms tegen in de garage van de school om daar aan auto's, motors whatever the fuck the werken? Of ze zijn concurrenten op vlak van WD al is Alex niet echt het concurrerend type.
    • Eve Freyz | Er staat nog geen innerlijk, maar ze is bi, dus zoals bij Tansy kan daar ook iets mee gedaan worden. Crush, ex, hook-up, first kiss, etc.
    • Valentino Lyne | Foster bro, normal sibling relationship. Don't hate each other but don't need to be near each other all the time either.
    • Archibald Arlington | She feels for him, especially cuz of his anxiety. She wants to help him out emotionally, idk if he would want that?


    Edit: ik wil nog een jongen reserveren, maar die zal pas morgenavond of maandag komen, want ik heb deze avond een feestje en ik moet morgen werken.


    Over Tansy: partners lijkt me goed! En het lijkt me ook inderdaad grappig als Tansy haar crush is c:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Webster schreef:
    Relatielijstje Archibald Arlington
    ——— Best friend
    ——— Crush (eventueel), zowel hij op iemand als iemand op hem
    ——— First kiss
    ——— Mentor (bijles) — Sully
    ——— Partner
    ——— Persoon die hem pest / plaagt met zijn onkunnen
    ——— Persoon die hij helpt met de theoretische vakken
    ——— . . .

    Relatielijstje Fergus Fraser
    ——— Best friend
    ——— Crush (eventueel), zowel hij op iemand als iemand op hem
    ——— Mentor (bijles) — Tansy
    ——— Partner — Sully
    ——— Persoon die regelmatig met hem flirt, maar wat hij niet door heeft
    ——— Persoon met wie hij graag zijn 'nieuwe' wapens uitprobeert
    ——— . . .


    Got Tansy for Archibald?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Minor update: computer komt morgen aan.


    Heaven is a place that we all have