• ik zou het absoluut leuk vinden moest ik briefjes krijgen! (bloos)

    Inactief van 29 juli tem 9 augustus

    [ bericht aangepast op 8 jan 2018 - 15:52 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Evaethas schreef:
    (...)

    Mm oké, slecht idee. Wat dacht je van een brief in de vorm van chocolade (als je daar fan van bent)?
    Dan wordt het eerder een doosje, maar dat geeft je hopelijk gewoon ook maar één opdracht.


    HAHAH dat zou mega grappig zijn!

    en nee, speciale soorten brieven of postpakketjes is een verdubbeling of een vervijfdubbeling van de normale opdracht. I'm not even kidding. Mijn scouts is echt zo van 'als je brieven wil, moet je ervoor werken'. It's kinda sad, want twee jaar geleden had ik al mijn brieven op één dag (ik denk dat ze ze hebben opgespaard of zo) en toen moest ik echt zo vijf rondjes koprollen, geloof ik. Er zijn verschillende opdrachten, want je hebt ook kikkersprongen, slalommen, haasje over, opdrukken, lopen, hinkelen, idk ze zijn enorm creatief. :W


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    HAHAH dat zou mega grappig zijn!

    en nee, speciale soorten brieven of postpakketjes is een verdubbeling of een vervijfdubbeling van de normale opdracht. I'm not even kidding. Mijn scouts is echt zo van 'als je brieven wil, moet je ervoor werken'. It's kinda sad, want twee jaar geleden had ik al mijn brieven op één dag (ik denk dat ze ze hebben opgespaard of zo) en toen moest ik echt zo vijf rondjes koprollen, geloof ik. Er zijn verschillende opdrachten, want je hebt ook kikkersprongen, slalommen, haasje over, opdrukken, lopen, hinkelen, idk ze zijn enorm creatief. :W


    Ooh god nee, laat maar zitten met de chocolade. Een tekeningetje zal wel volstaan.
    Wel een grappig idee, om opdrachten te geven per brief.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    (...)

    Ooh god nee, laat maar zitten met de chocolade. Een tekeningetje zal wel volstaan.
    Wel een grappig idee, om opdrachten te geven per brief.


    Nu ja, ik zou het niet erg vinden om die opdrachten te doen, tbh. Je bent sowieso niet de enige, aangezien er nog wel mensen een brief krijgen (; Dus je moet niet echt kijken naar wat de 'gevolgen voor mij zijn' haha.
    Hahaha, is wel, maar het is soms verdomd lastig!


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    (...)

    Nu ja, ik zou het niet erg vinden om die opdrachten te doen, tbh. Je bent sowieso niet de enige, aangezien er nog wel mensen een brief krijgen (; Dus je moet niet echt kijken naar wat de 'gevolgen voor mij zijn' haha.
    Hahaha, is wel, maar het is soms verdomd lastig!


    Ja, dat is ook waar. Volgens mij is het gewoon wel grappig om dat te doen met wat anderen. Dat maakt leuke herinneringen voor later.
    Ik heb vroeger in de jeugdbeweging ook van die opdrachten moeten doen. Ik moest een keer (voor een of andere reden) met een vriendin van me tien keer rond het veld lopen. Die dag heb ik goed geslapen, hahaha. Maar het feit dat het met haar was maakte het gewoon leuk, en we waren constant aan het lachen!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Supertof!! Wij zijn juist terug van kamp wij waren van 15 tot 22 juli op kamp waarbij ik 3e jaar leiding van de welpen (wij noemen ze nog altijd esta's) ben. wij waren naar Kasterlee, dus ook België (België heeft mooie en goedkope kampterreinen vergeleken met Nederland). Wij hadden toffe dingen als lichtjestocht, klimbos, stadspellen, bosspellen, fik stoken, zwemmen etc. Het was echt heel tof, het enige mindere was dat ik door het bos een week lang op mijn krukken heb rond gelopen, dat was niet echt een succes XD

    Maar ik wens je veel plezier, onze explorers hebben 70 kilometer gefietst naar het terrein en waren helemaal gesloopt, laat staan 150 kilometer. Maar have fun.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Maar Qing, ik weet niets over je. Wat moet ik je in vredesnaam sturen.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Updates vanop Q (cat)

    I don't know, dingen over jezelf zodat ik erop kan antwoorden via Q na mijn kamp en we een random gesprek kunnen beginnen (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Yellowstone schreef:
    Updates vanop Q (cat)

    I don't know, dingen over jezelf zodat ik erop kan antwoorden via Q na mijn kamp en we een random gesprek kunnen beginnen (bloos)


    Random gesprekken, yay :3


    You were born original, don't die as a copy.

    Misschien moeten we allemaal bèta-aanvragen op papier opsturen? Dan zijn het altijd nuttige brieven. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Giiirl, jij gaat pompen joh.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Scandal schreef:
    Misschien moeten we allemaal bèta-aanvragen op papier opsturen? Dan zijn het altijd nuttige brieven. :Y)


    Don't you dare (cat)

    @Fren: zolang het geen lege brief is, is het goed (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik ga nu slapen vrij laat rip hahaha maar ik zal waarschijnlijk niet meer online komen, aangezien ik morgen al rond acht uur daar moet zijn en heel vroeg moet opstaan en vertrekken en haasten and shizzle.

    Stuur me zeker een briefje (bloos) Ik zou het heel erg fijn vinden en het is echt helemaal prima als je me de grootste onzin stuurt, haha. (bloos) Aangezien ik geen wifi heb, moet ik toch enige connectie hebben met Q, tho, en dat via een brief, YAY *O*


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Veel plezier! Ik ben zelf ook laatst op scoutingkamp geweest, maar wij hebben door het slechte weer maar één keer de fietsen gepakt. Ik snap niet waarom we dat ding voor één keer mee moesten nemen...
    Veel succes met keukens bouwen, ik vind dat altijd vreselijk... (mijn persoonlijke mening...)