•       Beste mensen van Q, ik wil jullie graag welkom heten bij Quizlet Late Night. Het is een initiatief dat door mij genomen is in de hoop om de sfeer van Q wat levendiger te maken. Als jullie geïnteresseerd zijn, lees dan vooral verder.
          Het idee gaat als volgt: elke dag vanaf 22:00 uur draai ik aan het rad van spelletjes. (wheeldecide.com) Hierop staan vijf opties: Truth or Dare, Never Have I Ever, TMA-tag, Cards Against Humanity en Fuck, Marry Kill. Het rad beslist welk spelletje we gaan spelen. Uiteraard kan je niet eeuwig hetzelfde spelen dus als het saai wordt, draai ik er terug aan. Vervolgens kies ik weer met een rad welke user als eerste begint. Bij Cards Against Humanity zal ik tijdig een link delen waar we dan allen gezamenlijk kunnen spelen. (Als jullie overigens nog spelideeën hebben, voel je vrij ze te delen!). Om 02:00 uur gaat Quizlet offline en stopt de spelletjesavond. Dit is niet het einde! Tijdens de dag worden er onderwerpen beslist (wéér met het rad) waar we over kunnen praten. Dit om te voorkomen dat we te hard offtopic gaan. Dat was het voor Quizlet Late Night en de uitleg.

    24 juli praten we over 'blunders, fails, schoolavonturen et cetera.'

    Let's play, bitches.

          REGELTJES

    > Als je ideeën hebt voor een spel, deel deze dan gerust.
    > Als dit topic gemaakt is, is het nog onduidelijk of het ook daadwerkelijk in ontopic zal blijven.
    > Huisregels van Q.
    > Probeer zo min mogelijk offtopic te gaan, alsjeblieft.
    > Deze regels tegengaan resulteert in een melding. Jij zal ook worden 'genegeerd' in het spel.

          LIJSTJE

    naam - usernaam - status (e.g raar-na-middernacht-mens, nightowl, drunk, etc.)

    ads - Kendol - personificatie van insomnie (eigenaar, draait rad)
    Anna - Yukimura - Sleepdrunk nightowlachtig iets - stamgast
    Britt - HaIe - nightowl/professional drunk - stamgast
    Lies(je) - Sarn - Probably not healthy - stamgast
    Megan - Anatomy - Bijzonder productief nachtmens - stamgast
    Kim - Brendon - Nightdolphin who reads too much fanfic - stamgast
    Julia - Weggooiwashand - Eeuwig slapende spelletjeshater - stamgast
    Anne - FlTZHERBERT - slapeloosheid - stamgast
    Laura - Krolock - Vampier (like duh) - stamgast
    Erieka - Moggy - Kroegtijger - stamgast
    Kato - Evaethas - gebruikt-alle-tijd-die-ze-kan-gebruiken-persoon - stamgast en co-eigenaar
    Bbang - Lucca - Caffeinegek / Psychobat
    Deni - Campeon - Rollende netflix-bingende suikerbom
    Cheyenne - MrGrey - Insomniac
    Jens - JensWeasley - Nachtmens want dag is kots
    Melissa - Saturnz - Undercover stoner.
    Nessa - Flowering - Wolf.
    Marge - Baudelaire - nocturnal kitten
    Qing - Yellowstone - the drunk writer
    Fren - Wasikowska - Ochtendmens
    Jarne - Debbaut - Pretbederver - co-eigenaar
    Sylvie - Reigns - Nachtspook
    VEEL SPEELPLEZIER!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 22:52 ]


    Heaven is a place that we all have

    Wacht die TorD is wel degelijk een probleem, gezien ik wel geheimhoudingsplicht heb als moderator.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Wiarda schreef:
    OEPS IK RAAKTE AFGELEID

    truth


    Wat is het stoutste dat je ooit gedaan hebt?


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wacht die TorD is wel degelijk een probleem, gezien ik wel geheimhoudingsplicht heb als moderator.:'D


    Blur de mod shit =p


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Blur de mod shit =p


    Ik heb geen apps om te blurren.:c


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Wacht die TorD is wel degelijk een probleem, gezien ik wel geheimhoudingsplicht heb als moderator.:'D


    alle crew/modforum dingen even zwart doen en dan is er niks aan het handje toch

    kunnen we lekker loeren naar alle topics waar je een milde waarschuwing uit hebt kunnen delen of zo

    sensatie


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Pak paint en schrappen maar!


    16 - 09 - '17

    Oh jongens... die profielfoto is zo afschuwelijk! Durf er niet eens naar te kijken!


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Pak paint en schrappen maar!


    Maar ik zit op mijn tablet.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Wat is het stoutste dat je ooit gedaan hebt?


    ooit? pfff aan mij heb je dan echt niks want ik doe vrij weinig en het stoutste ever moet waarschijnlijk zijn geweest dat ik m'n broertje een keer beet toen ik zeven was of dat ik op mijn vierde een knuffelsteen had gejat van een andere vierjarige omdat hij glom


    JOLIJN truth or dare


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Reigns schreef:
    Oh jongens... die profielfoto is zo afschuwelijk! Durf er niet eens naar te kijken!



    Ik vind het wel een knapperd op je foto hoor.(wbw)

    Debbaut schreef:
    (...)

    Maar ik zit op mijn tablet.:'D


    Copy en paste dan een deeltje? Van bv. een uurtje history of zo?

    ^ NOOOOOOOO! (huil)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2017 - 23:35 ]


    16 - 09 - '17

    Wiarda schreef:
    (...)

    ooit? pfff aan mij heb je dan echt niks want ik doe vrij weinig en het stoutste ever moet waarschijnlijk zijn geweest dat ik m'n broertje een keer beet toen ik zeven was of dat ik op mijn vierde een knuffelsteen had gejat van een andere vierjarige omdat hij glom


    JOLIJN truth or dare


    Ik blijf als een bange kip bij truth (krul)
    Reigns profiel foto heeft me overtuigd om veilig te blijven hahahaha xD


    You were born original, don't die as a copy.

    Verstandig, Jolijn xp


    16 - 09 - '17

    Reigns schreef:
    Verstandig, Jolijn xp


    Dankje :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Kan ik echt geen andere dare krijgen? Als jullie het perse willen weten, voor vunzige sites gebruik ik toch incognito. Dus je vind in mijn geschiedenis enkel Q, google, HLN, Loooopings, Themepark, Youtube, Center Parcs en Pottermore.:')


    Queer zijn is gewoon alles