• HA, CLICKBAIT, er zijn geen knappe knullen in Engeland. :')

    Nee, maar vandaag ging ik met mijn hostkids naar het park, en de jongste (3 jaar) wilde daar op de schommel. Maar hoog ook. Alleen kan hij het woord 'sky' nog niet zeggen, dus zegt hij de hele tijd, jawel, 'higher, higher, I want to touch the guy!'.

    Toen ik vroeg van 'so how's the guy today?' zei hij 'cloudy'. God is in een slechte bui vandaag jongens, sorry dat ik het zo moest verkondigen.

    Iemand anders nog wat leuke kiddo verhalen? Of knappe knullen die ze willen aanraken?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Hé, je hebt m'n intro gejat lol. (Just kidding. Ik heb geen intenties om een war te starten lol.)

    Hahaha wat schattig! Mijn zusje noemde spierballen vroeger altijd skippyballen, dus ze zei altijd: "KIJK, WAT EEN GROTE SKIPPYBALLEN IK HEB!"
    En ze dacht dat het programma 'Avatar', 'appeltaart' heette, dus als de intro van de lengde van Aang te horen was, was er ook een klein peuterstemmetje dat heel hard 'appeltaart' riep.[f/ont]


    look at the stars, look how they shine for you;

    Hahahaha, geweldig.
    Vorige week had ik op speelplein de vijf/zes jarigen, dus ik heb wel wat anekdotes. Een van mijn favorietjes was deze:
    Ik was verkleed als de kleir oranje en had daardoor een heel grote broek aan, die zoals een salopet over mijn schouders hing. Opeens vraagt een van die kinderen:
    "Ben jij een jongen of een meisje." Nu, ik ben geen poppemieke, maar de tijden dat je over mijn geslacht zou twijfelen, liggen nu toch bijna tien jaar achter mij. Dus ik antwoord:
    "Een meisje natuurlijk. Is mijn haar zo kort?"
    "Nee, maar je hebt geen borsten."

    En daarna ben ik een discussie gestart met een vijfjarige dat niet alle meisjes borsten hebben (zij ook niet, maar haar tegenargument was dat ze nog klein was en ik niet, en daar had ze dus wel een punt).

    Het was schattig en grappig en ik hoop echt dat ik volgende week weer de medium heb, hahaha.


    Mhm?

    Hahahaha, hoe schattig!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Nawwww das wel heel schattig haha

    Ik heb best wat knappe knullen die ik wil aanraken (cat) Ik werk in het zwembad met absurd veel knappe collega's


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Hahaha, dat is echt ongelofelijk schattig. Ik heb een oom die Wolter heet maar ik noemde hem altijd wortel haha.

    Dat lijkt me wel grappig. Het mooiste is dat hij niet beseft dat het "fout" is.

    Weet niet of je de film, Finding Nemo kent, maar daar heb je dus van die meeuwen en die zien dan wat, waarop ze vervolgens allemaal mij gaan zeggen. Bij mijn laatste stage (op een van mijn eerste dagen daar) stond er een kindje voor het raam en bij iedere boot/schip zei dat kindje boot. Uiteindelijk stonden er drie kindjes voor het raam en bij ieder schip, was het dus boot. Zo grappig en dat terwijl er vrijwel iedere dag boten/schepen langs varen.

    O en een kindje dat zei: "Suphelden en gurken". Ik dacht eerst dat ik het verkeerd had verstaan, maar toen ik vroeg: "Wat zei je?" en toen zei hij het nog een keer.


    Physics is awesome

    Aw, dat is echt mega cute haha ;')
    Ik ging het laatst spelen met het zusje van de beste vriend van m'n broer (ze is nu 3 geloof ik), maar ik moest al vroeg weer naar huis en toen ik zei dat ik naar huis ging, zei ze mega dramatisch: 'Romi, je bent echt slecht.' Maar ja, het belangrijkste is dat ik weet dat ze gewoon teleurgesteld was haha :')


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Ahhh wat liwf. Wel ik loop op de bso momenteel met krukken waarop een van de kids zei. Juf nu ben je een oude oma met je stok. Uhm thanks


    Change is for weirdos ~ Niall Horan