• Aankomend weekend is het weer tijd voor Castlefest en ik ben van plan om zondag te komen buurten. Nu mijn vriendin heeft afgezegd, moet ik alleentjes reizen, dus ik dacht misschien dat iemand hier ook op zondag een kijkje gaat nemen en dat er een mogelijkheid is dat we samen kunnen reizen ^^

    Zoek gelijk zelf een reismaatje als je op een andere dag gaat natuurlijk! Hartstikke gezellig!

    Edit: Misschien handig te melden waar vanaf ik reis: Ede-Wageningen of Amersfoort

    [ bericht aangepast op 31 juli 2017 - 0:13 ]


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Geloof dat Aviva ook gaat! :) als ze de stress overleefd :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik ga misschien!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    Ik ga misschien!


    Ga jij op een zondag?


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ga jij op een zondag?


    Ik weet het nog niet goed. Ik ben aan het twijfelen of ik ga, en als ik ga zal ik eerst even navragen wanneer andere mensen gaan. Al mijn opties staan met andere woorden dus nog open!


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    (...)

    Ik weet het nog niet goed. Ik ben aan het twijfelen of ik ga, en als ik ga zal ik eerst even navragen wanneer andere mensen gaan. Al mijn opties staan met andere woorden dus nog open!


    Ik hoorde dat zaterdag al helemaal is uitverkocht, dan weet je dat in ieder geval wel haha


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Laleah schreef:
    (...)

    Ik hoorde dat zaterdag al helemaal is uitverkocht, dan weet je dat in ieder geval wel haha


    Ja, dat zeiden ze ook tegen mij, maar op de site leek dat niet zo. Ach, dan wordt het zondag áls ik ga.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Ik ga ook op zondag ^^ Ik reis via UCS maar kan evt ook wel een stukje om 🤗 Nouja je hebt m'n nummer dus app maar als je samen wilt!


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso