• Life of Crime


    "Do you survive in a life full of drugs, violence and humiliation?"

    Tenebris is bekend als één van de gevaarlijkste landen ter wereld. Overdag blijkt het leven in dit landje meer dan gewoon : de ouders gaan werken, boodschappen doen, studenten gaan naar school, kleine kinderen leren lezen en schrijven ... Maar 's avonds is alles anders. Criminelen zitten je overal op te wachten. Je kan worden vermoord, verkracht, ontvoerd, misbruikt... Enkele jaren geleden werd het zo ernstig dat de regering besloot om een avondklok te vestigen. Het is ten strengste verboden om zich na 22u nog buiten te laten zien. Niemand is er om je te beschermen, en als je het toch waagt is het op eigen risico, want er is veel kans dat je nooit terugkomt.
    In deze RPG volgen we het leven van een mannelijke criminele bende en een groepje ontvoerde meisjes. De bende is al jaren bezig met het dealen van drugs, en hebben ook geen probleem met het vermoorden van mensen of het ontvoeren van onschuldige dames.
    Iedereen weet dat de bende al jaren in één van de grootste en mooiste villa van de streek verblijft, maar het is nooit iemand gelukt om binnen het huis te geraken.


    Verhaallijn
    Één van de beste criminelen uit de bende, Angelo, is enkele dagen geleden opgepakt door de politie. Dat is natuurlijk heel slecht nieuws voor de criminelen omdat ze één van hun leiders zijn verloren.
    Nu blijkt het dat de enige manier om hem terug te krijgen is dat de criminelen één meisje teruggeven. Ze moeten dus één van de meisjes vrijlaten om hun collega terug te zien. Wat zullen ze beslissen? Besluiten ze om te luisteren en één meisje te bevrijden? Of willen ze sterker zijn dan de politie, en Angelo op een gewelddadige manier terugkrijgen? En hoe zullen de meisjes reageren op dit nieuws?


    List
    Rol
    Naam [en eventueel bijnaam]
    Leeftijd [girls +16, guys +18]
    Geschiedenis en familie
    Waarom/hoe in de bende geraakt (of ontvoerd) en hoe lang al
    Innerlijk
    Uiterlijk
    Relaties [realistisch]
    Extra


    Roles
    Name • Username • Page
    Kidnapped Girls
    Vol
    — Lydia Angelie Preston • Sunrises • 1.2
    — Deveny Mira Mitchell • Lyrea • 1.5
    — Meilani Rose Nouvelle • Canagan • 1.2
    — Liliana 'Lily' Alexa Grayz • Arioline • 1.4
    — Alexis Hartley Britton Lewis • Spiegelbeeld • 1.4

    Criminals
    Vol
    — Micheal Danté Rodriguez • Campeion • 1.4
    — Theodore Davidson • xJess • 1.4
    — Blake Jetty • Obeah • 1.4
    — Adan Tahiri • Spiegelbeeld • 1.5
    — Gereserveerd • Micaela


    The house



    1. Ingang



    2. Keuken



    3. Woonkamer



    4. Woonkamer die zich buiten bevindt



    5. De bar (plaats waar ze zich altijd in de avond bevinden)




    6. Zwembad



    7. Trappen 2e verdieping



    8. Gang 2e verdieping



    9. Badkamers





    Rules
    — Er is een minimum van 250 woorden.
    — Hou jongens en meisjes gelijk pleas.
    — Sluit niemand buiten.
    — Wees aardig met elkaar, geen ruzie buiten het RPG.
    — Max 3 personnages bespelen waarvan twee jongens.
    — En het belangrijkste, have fun!

    Praattopic
    Speeltopic

    Ik kreeg de toestemming van Surrexit om dit RPG weer te openen en heb enkele dingen aangepast.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2017 - 19:31 ]

    Sunrises schreef:
    (...)

    Er is nu wel even een stop op vrouwen, maar als deze weer weg is mag je wel een vrouwelijke crimineel c:


    Wait een vrouwelijke crimineel? Ik vond het hele idee juist leuk dat het alleen mannen zijn. D:


    Beauchamp schreef:
    (...)

    Wait een vrouwelijke crimineel? Ik vond het hele idee juist leuk dat het alleen mannen zijn. D:


    Ja ik eigenlijk ook, maar in de vorige topics waren er ook vrouwelijke criminelen als ik me goed herinner. Maar ik zou dan wel willen dat er zo weinig mogelijk vrouwelijke criminelen zijn want dat is een beetje onrealistisch (;

    Sunrises schreef:
    (...)

    Ja ik eigenlijk ook, maar in de vorige topics waren er ook vrouwelijke criminelen als ik me goed herinner. Maar ik zou dan wel willen dat er zo weinig mogelijk vrouwelijke criminelen zijn want dat is een beetje onrealistisch (;


    Ik heb er liever geeneen, dus ik denk nog even na of ik mee doe ja of nee.


    Schrijf mij maar uit.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Beauchamp schreef:
    (...)

    Ik heb er liever geeneen, dus ik denk nog even na of ik mee doe ja of nee.


    Ik heb even gevraagd aan Carneliana of ze het erg vond om een kidnapped girl te reserveren in plaats van een vrouwelijke crimineel (: Ik vind het verhaal zelf ook beter zo.

    [ bericht aangepast op 1 aug 2017 - 21:25 ]

    Sunrises schreef:
    (...)

    Ja ik eigenlijk ook, maar in de vorige topics waren er ook vrouwelijke criminelen als ik me goed herinner. Maar ik zou dan wel willen dat er zo weinig mogelijk vrouwelijke criminelen zijn want dat is een beetje onrealistisch (;


    Klopt, die was er een en die had ik. Super leuke rol, maar het werkt niet en ook niet met de meisjes onderling. Het beste zou ik dan ook gewoon de criminelen mannelijk houden, dat is veel beter én leuker.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    (...)

    Klopt, die was er een en die had ik. Super leuke rol, maar het werkt niet en ook niet met de meisjes onderling. Het beste zou ik dan ook gewoon de criminelen mannelijk houden, dat is veel beter én leuker.


    Oops dat vorige topic liep nogal fout door mij, sorreh c:
    Was gewoon niet de juiste tijd voor mij om aan zo'n topic mee te doen geloof ik :')


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Lyrea schreef:
    (...)

    Oops dat vorige topic liep nogal fout door mij, sorreh c:
    Was gewoon niet de juiste tijd voor mij om aan zo'n topic mee te doen geloof ik :')


    Is niets hoor :')

    Ik wacht nog even op het antwoord van Carneliana maar ik denk dat het wel oké is, dus dat de criminelen alleen maar jongens zullen zijn.

    Okeey, het is geregeld! Dus er kunnen alleen maar mannen crimineel zijn.
    En we hebben op dit moment echt mannen nodig c:

    Sunrises schreef:
    Okeey, het is geregeld! Dus er kunnen alleen maar mannen crimineel zijn.
    En we hebben op dit moment echt mannen nodig c:


    Geef mij dan ook maar een man (:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Ik wil graag een man reserveren als het kan ^^
    Is wel mijn eerste RPG op dit forum (ben andere rpg's gewend) dus vergeef me als ik foutjes maak :')

    Jullie staan erbij!

    Ik zag trouwens dat hier gewerkt word met templates, kan iemand mij daarmee helpen? Heb het op een andere site wel eens gedaan maar mijn kennis daarover is erg pril :')

    Had ik toch wel een man moet pakken, shit he haha. Als ik tijd heb pak ik er ook wel een man bij tho, maar eerst mijn meisje afmaken ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Oké, ik heb me bedacht. Ik ga proberen een man te maken; hij wordt een homoseksuele sadist met een gruwelijke hekel aan vrouwen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.