• Oi!

    Ok Q'ers, ik weet dat er heel veel ongeloof is rondom zwanger zijn en zo op Q en daar heb ik alle begrip voor, maar ik kan je garanderen dat ik dit geluk niet zou kunnen faken — alsof ik dat zou willen. Ik kan met trots zeggen dat ik een groeiend, levend wezen in me heb wiens hartje wel degelijk aan het kloppen is. Vandaag had ik mijn eerste echo, waar er geconcludeerd is dat ik precies 9 weken en 4 dagen zwanger ben. Volgens hen is mijn uitgerekende datum 2 maart en aaagh ik ben nu al zo verliefd op de kleine mini me. De echo was erg emotioneel en ik heb echt de beste gynaecologe die ik me maar kon wensen, wat de ervaring duizendmaal beter maakte. Ik zat er (natuurlijk) met mijn vriend / verloofde en ugh ik kon mijn tranen niet bedwingen, maar hey, ik kan de hormonen eindelijk officieel de schuld geven.
          Het was echt geweldig om eindelijk zekerheid te hebben, want wat biedt zo'n zwangerschapstest je nou eigenlijk? Voor mij niet genoeg zekerheid, dat is zeker. Ja, dan heb ik natuurlijk wel de gevoelige borsten, buikpijn, rugpijn, vermoeidheid en uiteraard de misselijkheid (oh, als het enkel daarbij bleef zou het zeker geweldiger zijn), maar toch is het anders nu je alles echt hebt gezien. Het hartje klopte (had ik dat al gezegd?) en het was echt geweldig (ik val in herhaling).
          Ook hebben we een USB gekregen (hier moesten we voor betalen maar ssst) waarop ze alle echo's gaan opslaan en iedere keer foto's zodat je echt de overgang gaat zien en dat is toch echt geweldig of niet? Aaargh technologie is geweldig, like really. Maar goed, ik wilde pronken en rondom het motto meer topics aanmaken vond ik het win-win. Dus wie babyspullen wil opsturen is welkom, ik stuur mijn adres wel even. Of als je niet weet wat, mijn Paypal biedt ik ook aan (ok, bad joke, maar still a joke ok peeps no worries).

    Ik kan begrijpen dat als mensen op Q het niet geloven (en dan heb ik het vooral over de mods) dan kan ik eventueel wel de echo sturen met een boodschap naar keuze of zo gezien ik niet zou willen en kunnen faken over dit feit.

    So yeah. Eh. Ja. Bye.


    I'm your little ray of pitch black.

    Mr_Hyde schreef:
    Beetje jammer dat wij weer meteen allemaal de bad guys zijn maar ach

    Gefeliciteerd! Wat leuk dat jullie die echo's hebben, gaan jullie die ook laten afdrukken?

    Ik doelde er niet op dat jullie badguys zijn, sorry dat het zo overkomt. Ik bedoelde het meer van dat ik eventueel bewijs had, juist omdat er zoveel over gelogen is en Q (in het algemeen, maar het lijkt me sterk dat Rutger hiernaar vraagt, die taak zou dus voor jullie zijn) bewijs wilde.

    Thanks! We hebben al twee foto's meegekregen, plus die staan op de USB met een kort filmpje. ^^


    I'm your little ray of pitch black.

    Scurll schreef:
    (...)
    Ik doelde er niet op dat jullie badguys zijn, sorry dat het zo overkomt. Ik bedoelde het meer van dat ik eventueel bewijs had, juist omdat er zoveel over gelogen is en Q (in het algemeen, maar het lijkt me sterk dat Rutger hiernaar vraagt, die taak zou dus voor jullie zijn) bewijs wilde.

    Thanks! We hebben al twee foto's meegekregen, plus die staan op de USB met een kort filmpje. ^^


    Maak je geen zorgen, ik nam het niet heel persoonlijk op hahaha. Bedankt voor het uitleggen (:

    Ah, dat is echt heel leuk c: Achteraf had ik gewild dat mijn ouders dat ook hadden gekregen, dus het is leuk voor jullie kleine dat hij/zij straks de echo van zichzelf terug mag zien!

    Gefeliciteerd! Wat ontzettend leuk! Geniet van je zwangerschap en veel geluk ermee. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Thanks. c:

    Ik had net bezoek van iemand die ambassadeur van Moeders voor Moeders is. Het is echt simpel, vanaf je zesde tot je zestiende week zitten er abnormaal veel hormonen in je lichaam, en deze kun je daar dus "doneren" voor vrouwen die hier een tekort aan hebben. Je krijgt dan een paar kannen, die wekelijks opgehaald worden waar je je urine in moet gieten en dit kan vrouwen hulp bieden met zwanger worden. Ik vond het initiatief dus echt geweldig, maar was een beetje angstig voor het feit dat je dus die kannen een week had staan, maar er komt geen geur vanaf want ze zijn echt goed dicht en zo. Maar goed, dat wilde ik even melden. Waarom weet ik niet, enkel om het initiatief in de gaten te houden. ^^ En ik heb ook nog eens een leuk baddoekje gehad voor de baby die echt vreselijk zacht is en aweee. Maar goed, ze hebben mijn hormonen trouwens getest en dat ding schoot naar boven alsof het een raket was wat betekende dat mijn hormoonspiegel dus nogal hoog ligt. Alsof ik dat nog niet wist. Ik jank om alles, lol. Game of Thrones? Weh. Goede muziek? Weh. Triest verhaal? Weh. Ik voel me soms een baby. ><


    I'm your little ray of pitch black.

    Wat leuk! Gefeliciteerd!!


    It's never gonna happen, Guys.

    Ohhh wat geweldig!!! Gefeliciteeeerd!!!! Dat moet gevierd worden!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Aaaaah mag ik een keertje oppassen op jouw baby als ie geboren is? Hahaha

    Nee maar omg t klinkt zo nice allemaal!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Van harte gefeliciteerd jullie beiden!
    Willen jullie weten of jullie kindje een jongen of een meisje is of willen jullie het als verrassing bewaren tot de geboorte? En zijn jullie al bezig met babynamen?


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eledhel schreef:
    Aaaaah mag ik een keertje oppassen op jouw baby als ie geboren is? Hahaha

    Nee maar omg t klinkt zo nice allemaal!

    Haha, ik ga gewoon een keer een Q meeting organiseren waar jullie gewoon allemaal lekker een dagje op mogen passen en ik er tussenuit glip, hahaha. ;D

    Eggsy schreef:
    Van harte gefeliciteerd jullie beiden!
    Willen jullie weten of jullie kindje een jongen of een meisje is of willen jullie het als verrassing bewaren tot de geboorte? En zijn jullie al bezig met babynamen?

    We willen heel graag weten wat het geslacht is, gezien dat gewoon simpeler zou zijn met kleding en alles kopen eigenlijk. ^^ En we houden niet van verrassingen lol. Yes, we zijn al wel over namen aan het denken, maar het is zo moeilijk als je het geslacht niet weet. Ik ben echt zo bang dat ik verliefd wordt op een naam van het verkeerde geslacht bijvoorbeeld, haha.


    I'm your little ray of pitch black.

    Ok guys, update time. Niet dat er veel te vertellen valt, maar ey het is iets.

    Zonet had ik een Counseling, waar ze het vooral hebben over keuzes over tests voor de baby of hij / zij down syndroom of iets dergelijks heeft. Maar dat doet er even niet toe. Ik kreeg ook een extra echo (ter controle) en ohhhh guys. <3 Het hartje klopt nog goed, alle ledematen zitten eraan (inclusief ongelofelijk kleine vingertjes en teentjes) die leken te zwaaien. Ook was de baby onwijs erg aan het zwemmen en het was zo vreemd want je voelt er niets van, terwijl hij / zij toch wel degelijk vreemde taferelen aan het uithalen was. Ook zag je de hersentjes en oogkassen al en leek alles tot dusver helemaal prima te zijn. Wat is het vreemd om zoiets te zien. Ditmaal had ik een echoscopiste die de afspraak leidde en ze gaf me ditmaal echt vijf foto's mee en ik ben gewoon echt in shock over hoeveel de baby in zo'n korte tijd is gegroeid. Hallelujah!


    I'm your little ray of pitch black.