• ... nooit afgemaakte verhalen, whooh!

    Oké, even een gek plan, maar ik kwam er opeens op toen ik door mijn oude documenten aan het gaan was: iedereen die schrijft, is waarschijnlijk wel eens begonnen met het schrijven van een verhaal, verloor daarna interesse en liet het verstoffen voor vijf miljoen jaar. Daarna is de motivatie nooit meer gekomen om het af te maken (of wel, maar had je er nooit tijd voor/echt zin in), en is dat half verstofte verhaal dus een beetje gestorven, eigenlijk. Maar misschien is het wel leuk om dat half afgemaakte flubbertje dan ter adoptie te stellen voor de liefhebber en te kijken wat eruit komt rollen. Misschien motiveert het je ook wel weer om meer te gaan schrijven door een eindje te breien aan een ander z'n begin. Wie weet. (Of misschien is dit hele project onzin, maar hey, het is altijd een poging waard toch?)

    Het is dus vooral leuk om te doen met bijvoorbeeld oude verhaaltjes, waarvan je vrij zeker weet dat je er niks meer mee gaat doen, niet dat je opeens het gevoel krijgt dat je half afgemaakte verhalen in moet gaan zenden waar je eigenlijk nog op zit te broeden. Maar van die vergeten documentjes, weet je wel.

    Anyway, is hier interesse voor?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    (sandwiches)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    ... SANDWICHES. *O*

    Frozen references waarvan ik geschokt ben dat nog niemand ze had gemaakt aside, ik blijf voor en ik vind het superleuk om te zien dat er hier zoveel animo voor lijkt te zijn, want dit klinkt als iets wat heel gaaf zou kunnen zijn als er genoeg mensen aan meedoen. Ik heb zelf vast ook wel ergens wat vergeten projecten die ik zou kunnen doneren.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hopps schreef:
    (sandwiches)


    Oh mijn God, wow, letterlijk één minuut voordat ik het postte??? Hoe, Matty, hoe??? Mentale high five, want holy shit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh mijn God, wow, letterlijk één minuut voordat ik het postte??? Hoe, Matty, hoe??? Mentale high five, want holy shit


    HAHAHAHAHA. Great minds think alike.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je moet nu eigenlijk "That's what I was gonna say!" typen.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Als het goed is komt de story ergens vanavond! Ben nog even de laatste logistics aan het uitwerken


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    UPDATE: hier is het topic en de story, 'EYYY


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.