• Ik maak te weinig topics aan.

    Hoihoi,

    In september ga ik ein-de-lijk op vakantie, namelijk een weekje naar Barcelona met vriendinnen en drie dagen naar een onbekende bestemming! Ik heb met mijn lief een citytripje geboekt via srprs.me. We hebben gekozen voor mediterraan Europa, want ja, ik houd van de zon. :'D Mensen die met ons mee willen aftellen zijn altijd hier welkom. Nog 34 dagen jongens. (nerd)

    Van mij mag iedereen ook een gokje doen waar we gaan belanden. *O* En zijn er toevallig nog mensjes ooit weggeweest met dit reisbureau?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Onbekende bestemming? Dat is keitof omg. Ik wens je alvast veel plezier en ik tel sowieso mee af. (:


    Heaven is a place that we all have

    Ohhh dat is zo leuk met surprise me!! Ik heb het nou al twee keer gedaan, zo spannend om niet te weten waar je naar toe gaat!
    Veel plezier vast, en succes met het in spanning zitten deze maand hahaha


    Leef je liefde, lief je leven.

    Ik was in april toevallig met srprs in Barcelona belandt (met broke). Eigenlijk er niet ehct problemen mee gehad behalve met vliegtijden op de terugweg.
    Klinkt als een leuk tripje! Veel plezier en succes met aftellen (:


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ah, heel leuk, Melissa! Alvast heel veel plezier!


    16 - 09 - '17

    Je gaat vloggen! 😀😶:O


    Nobody Say It was easy

    Heel erg leuk! Heel veel plezier alvast! En spannend. Hopelijk hebben jullie ook die drie daagjes het leuk. (:


    One Who Travels A Higher Path.

    Ik wil ook naar Barcelona. D:


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Oeh, veel plezier! Ik ben wel benieuwd naar wat je er van vond (:

    Ik ga vrijdag (als alles meezit), samen met Jorja, ook zo'n reis boeken, alleen dan via bonnen van de Kruidvat, dus ik ben heel erg benieuwd. ^.^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Nonversation schreef:
    Ohhh dat is zo leuk met surprise me!! Ik heb het nou al twee keer gedaan, zo spannend om niet te weten waar je naar toe gaat!
    Veel plezier vast, en succes met het in spanning zitten deze maand hahaha


    Twee keer citytrip? ^^

    1832 schreef:
    Ik was in april toevallig met srprs in Barcelona belandt (met broke). Eigenlijk er niet ehct problemen mee gehad behalve met vliegtijden op de terugweg.
    Klinkt als een leuk tripje! Veel plezier en succes met aftellen (:


    Bij citytrip heb je uren waartussen je sowieso heen en terugvliegt, geloof ik. We twijfelden tussen vier dagen broke of drie dagen citytrip, maar die gedeelde kamer zagen we uiteindelijk niet echt zitten, haha. (:

    [ bericht aangepast op 9 aug 2017 - 16:08 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Bitchcraft schreef:
    Je gaat vloggen! 😀😶:O


    Dat was ik niet meteen van plan. :Y) Maar we gaan waarschijnlijk wel zo'n aftermovie ding maken. ^^


    Harnois schreef:
    Oeh, veel plezier! Ik ben wel benieuwd naar wat je er van vond (:

    Ik ga vrijdag (als alles meezit), samen met Jorja, ook zo'n reis boeken, alleen dan via bonnen van de Kruidvat, dus ik ben heel erg benieuwd. ^.^


    Kruidvat België heeft nooit zo'n leuke acties, haha. D; Maar wel leuk voor jullie! c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.