• ««« VRAAG VAN DE DAG »»»
    Vraag van vandaag: "Wie is jouw favoriete Disney personage?"



    Hoe werkt het?
    Iedere dag zal er een vraag hier boven worden gezet die beantwoord kan worden in dit topic. Een vast tijdstip zal het niet zijn, maar reken er maar op dat dit in ieder geval in de middag zal gebeuren.Ook zal er een lijst bijgehouden worden met de vragen die al gesteld zijn en kun je, als je een dag gemist hebt deze terug vinden onderaan dit bericht. Op die manier heb je, op de eerste dag na, altijd twee vragen die je eventueel zou kunnen beantwoorden.

    Wat voor vragen zijn het?
    Sommige vragen zullen in een korte zin beantwoord kunnen worden, anderen zullen je wellicht wat meer tijd kosten. Houd je vooral niet in en denk er goed over na. Wellicht dat de vragen je zullen inspireren maar ik hoop vooral dat iedereen een leuk gesprek zal hebben in dit topic. Dus wees niet bang om op elkaar te reageren (;



    Ik heb een leuke vraag!

    Kijk, daar hebben we iets aan! Mocht je leuke vragen hebben dan kun je deze inzenden door op deze link te klikken en hier je vraag achter te laten. Uiteraard worden de vragen nagekeken op de inhoud en ongepaste/nutteloze vragen zullen dan ook verwijderd worden.

    Vragen historie:
    09-08-2017: Wat mis je het meeste aan het kind-zijn?
    10-08-2017: Waar was je vroeger echt die-hard fan van waar je nu wel een beetje spijt van hebt?
    11-08-2017: Zijn er dingen aan jezelf die je absoluut niet zou willen veranderen?
    12-08-2017: Wat is volgens jou het beste gevoel van de wereld?
    13-08-2017: Als je een tijdcapsule zou begraven, wat zou je er dan in doen?
    14-08-2017: Wat zoek je het meest in vriendschappen?
    15-08-2017: Waarvoor zou je lang in de rij blijven staan?
    16-08-2017: Wat is jouw ultieme guilty pleasure?
    17-08-2017: Wat maakt voor jou een boek echt goed?
    18-08-2017: Wie zie je als voorbeeld en waarom?
    19-08-2017: Hoe wil je graag gezien worden?
    20-08-2017: Geloof je in een leven na de dood?
    21-08-2017: Welke van je dromen zou je willen dat hij uitkomt?
    22-08-2017: Hoe had je geheten als je van het andere geslacht was?
    23-08-2017: Wat vind je de grootste fout die je ooit hebt gemaakt?
    24-08-2017: Zou jij in de toekomst kinderen nemen?
    25-08-2017: Er was geen vraag vandaag.
    26-08-2017: Geloof jij in ware liefde?
    27-08-2017: Welke vreemde taal zou je graag kunnen spreken? Waarom?
    28-08-2017: Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?







    Niet echt ergens opgeïnspireerd, maar vast wel eerder gedaan.


    Vraag van gisteren: "Als je met een fictief personage mocht trouwen wie is het dan?"

    [ bericht aangepast op 29 aug 2017 - 20:42 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    "Wie zie je als voorbeeld en waarom?"
    Net zoals Romi kijk ik wel op naar bepaalde mensen, maar om ze nou echt als voorbeeld te zien, dat niet.
    Ik zie hooguit mijn moeder als voorbeeld, omdat zij sinds het krijgen van ons - mijn twee broers en ik - een huisvrouw is en dus ervoor zorgt dat wij in ons huis gezond kunnen leven en eten.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik heb niet perse een voorbeeld, de mensen waarvan ik graag dingen zou willen leren zijn ook niet perfect. Ik zie iedereen als een voorbeeld, iedereen heeft dingen waar ik stiekem toch wel jaloers op ben en wat ik dus graag zou leren. Nu zit Quizlet ook nog eens bomvol met geweldige schrijvers, geweldige covermakers, de beste tekenaars en dan weet ik dat er een hoop ook nog kunnen zingen. Quizlet zit gewoon bomvol met kei veel mega talent en daarmee ben ik een beetje jaloers op jullie allemaal en voel je vereerd jullie zijn voor mij allemaal wel een voorbeeld, ieder op een eigen gebied ^^


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Vraag van vandaag: "Wie zie je als voorbeeld en waarom?"
    Ik heb vrij veel voorbeelden waar ik naar opkijk.
    - Piet Derksen (Oprichter Center Parcs) is mijn zakelijk en Toeristisch voorbeeld. Omdat het bedrijf dat hij uit de grond heeft gestampt heel mijn passie voor Toerisme heeft aangewakkerd en ik het een geweldig concept van dichtbij vakanties vindt.
    - Winston Churchill, ofwel hou je van hem, ofwel haat je hem, maar niemand kan ontkennen dat het een geweldig politiek leider was, die wist hoe hij een volk moed moest inpraten in één van de eest duistere pagina's van de geschiedenis.
    - J.K. Rowling, haar boeken betekenen zo veel voor mij dat ik gewoon niet onder woorden kan brengen wat ze voor mij betekend.


    Queer zijn is gewoon alles

    "Wie zie je als voorbeeld en waarom?"
    Marie Verhulst. Zij straalt zóveel liefde en positiviteit uit. Dankzij haar werd 2016 echt een topjaar voor mij en heb ik veel goeie vrienden leren kennen. Ik ben haar heel erg dankbaar voor veel mooie momenten waar ik echt gelukkig van word als ik eraan terugdenk.

    Ik heb haar leren kennen omdat ik fan werd van Ghost Rockers, maar nu noem ik mezelf niet meer zo. Nu ben ik gewoon iemand 'die haar graag ziet' om wie ze is, en niet om wat ze doet.


    Never mistake a woman's meekness for weakness.

    Wie zie je als voorbeeld en waarom?
    Ik zou zeggen Jamie Dornan. Niet omdat hij mijn favoriete acteur is, maar omdat hij een ongelofelijk vrolijk en positief persoon is. Hij is een van de weinige celebrities die niet gek aan het doen is of aandacht op Twitter/Insta vraagt.






    De vraag van 19-08-2017: "Hoe wil je graag gezien worden?"



    When time and life shook hands and said goodbye.

    "Hoe wil je graag gezien worden?"
    Als een positief en vrolijk persoon (wanneer het mij uitkomt), die veel van haar vrienden en familie houdt en altijd voor ze klaar staat. Maar ook als iemand die zich niet gaat mengen in ruzies/discussies waarbij ik niet het onderwerp van het gesprek ben.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    "Hoe wil je graag gezien worden?"
    Als iemand die niet bang is om zichzelf te zijn, die niet meedoet met de rest. Als iemand naar wie je altijd toe kan gaan om te praten, iemand die nooit een ander opgeeft.


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Sempre schreef:





    De vraag van 19-08-2017: "Hoe wil je graag gezien worden?"




    Als een positief en blij persoon, die altijd klaarstaat om te helpen en graag nieuwe vrienden maakt. Ook als iemand die graag helpt als iemand zich slecht voelt.


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Sempre schreef:





    De vraag van 19-08-2017: "Hoe wil je graag gezien worden?"




    Hoe maakt me nog niet eens zo uit, ik wil gewoon gezien worden. Te vaak heb ik het idee gewoon onzichtbaar te zijn, ik wil ook een keer bij iemand op de eerste plek staan.


    everything, in time

    Sempre schreef:





    De vraag van 19-08-2017: "Hoe wil je graag gezien worden?"




    Als iemand die altijd daar zal zijn voor anderen. Iemand die gemakkelijk contact legt met anderen en dit zo lang mogelijk vol wil houden. Als iemand die een lekkere vrolijke guppie is en net genoeg gekheid bevat dat iedereen haar nog net kan volgen en waarderen. En ik hoop dat ik als drukke wervelwind kan zijn hoe ik graag zou willen dat anderen me zien.


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    ''Hoe wil je graag gezien worden?''
    Als iemand die een eigen pad trekt, ongeacht wat anderen doen. Iemand die zichzelf is en zichzelf blijft.
    Maar ook als iemand die hard werkt om een doel te bereiken. Iemand die blijft proberen, ondanks tegenslagen.
    Iemand die erin slaagt om uit het dal te kruipen en de top van de berg te bereiken. Een sterk persoon waar je tegen op kunt kijken.

    Sempre schreef:





    De vraag van 19-08-2017: "Hoe wil je graag gezien worden?"




    Als een zelfverzekerde en sterke persoon.
    Liever niet als de zwakkeling die ik de laatste paar weken ben.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2017 - 23:19 ]


    26 - 02 - '16

    Ik zou graag gezien worden als zelfverzekerd, sterk, vriendelijk en zacht, zelfstandig en toegewijd en open.


    No growth of the heart is ever a waste





    De vraag van 20-08-2017: "Geloof je in een leven na de dood?"



    When time and life shook hands and said goodbye.