• [ bericht aangepast op 27 dec 2021 - 22:21 ]

    Ik kan me zo'n suggestie herinneren, maar het staat niet op de suggestielijst. Dan is de suggestie misschien ouder dan wanneer ik met de suggestiewerking startte, hmm...


    Ik vind het op zich een leuk idee. Maar voor mij is het ook geen must, want ik ben fan van de gewone quiz. ^^
    We zijn steeds aan het brainstormen achter de schermen en momenteel zijn we ook gestart aan een sessie over quizzen. Ik zal dit topic daar even droppen.

    Jure schreef:
    Ik wel; toen ik de codes invoerde en de quiz activeerde, zag ik gewoon de codes staan en niet het plaatje. Superirritant. Kan een mod mij hierover bijpraten, over wat er inmiddels mee is gedaan? En of ik misschien de 'verbetering' heb gemist?

    Net als Melissa/Ledecky vraag ik me af waar je het precies over hebt. Bij mijn weten werkt alles bij quizzen? Kan je wat meer toelichting geven?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    ^ Ik herinnerde het me ook en dat jij er o.a. op had geantwoord dat plaatjes na een tijdje verloren gaan. :'D Na even zoeken, heb ik het topic gevonden: https://www.quizlet.nl/topic/171052-suggestie-plaatjes-bij-quizvragen-en-antwoorden-afgewezen/.

    Ik blijf het zoals toen ook nog een leuk idee vinden, maar weet niet of het haalbaar zal zijn voor Rutger en tja als de plaatjes verdwijnen..


    Ik wil een tuin vol egels

    Rubin schreef:
    ^ Ik herinnerde het me ook en dat jij er o.a. op had geantwoord dat plaatjes na een tijdje verloren gaan. :'D Na even zoeken, heb ik het topic gevonden: https://www.quizlet.nl/topic/171052-suggestie-plaatjes-bij-quizvragen-en-antwoorden-afgewezen/.

    Ik blijf het zoals toen ook nog een leuk idee vinden, maar weet niet of het haalbaar zal zijn voor Rutger en tja als de plaatjes verdwijnen..

    Als ik jou niet had hé! =P
    Dat klopt ook, plaatjes verdwijnen. Ik moet nu al af en toe mijn quizzen bijwerken met nieuwe plaatjes. =(

    Ach, we zijn 2 jaar verder. We kunnen zien wat er nu mogelijk is. Al blijft het probleem met plaatjes waarschijnlijk wel. Tenzij je ze upload via Quizlet zelf, maar dat staat dan natuurlijk weer op onze server en ik heb geen idee hoeveel die tegenwoordig aan kan.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Sorry, ik was dit topic even vergeten. Bij mijn quiz deden de plaatjes het vanaf het begin niet. Maar ik zal er dadelijk nog eens naar kijken; als het nog steeds niet functioneert kom ik erop terug.

    Edit; Kijk maar! Ik heb geprobeerd de plaatjes via de functie ervoor in te voeren: lukte niet. Toen heb ik ze in de omschrijving gezet met zowel hoofd- als kleine letters IMG: en dit werkt ook niet.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2017 - 8:40 ]


    oi, suzy

    Jure schreef:
    Sorry, ik was dit topic even vergeten. Bij mijn quiz deden de plaatjes het vanaf het begin niet. Maar ik zal er dadelijk nog eens naar kijken; als het nog steeds niet functioneert kom ik erop terug.

    Edit; Kijk maar! Ik heb geprobeerd de plaatjes via de functie ervoor in te voeren: lukte niet. Toen heb ik ze in de omschrijving gezet met zowel hoofd- als kleine letters IMG: en dit werkt ook niet.


    Je moet alleen de link in het vakje plaatsen, niet de [ img.] erbij. Doe je dat? Want daar zou het aan kunnen liggen.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    VeniVidiVici schreef:
    (...)

    Je moet alleen de link in het vakje plaatsen, niet de [ img.] erbij. Doe je dat? Want daar zou het aan kunnen liggen.

    Volgens mij heb ik dat inderdaad niet gedaan.

    En dan nog; met deze img code in het omschrijvingsvak zou het toch ook moeten lukken? Dat is toch raar?

    Het maakt mij verder niet uit, hoor. Als het probleem volgens jullie is opgelost zal het wel aan mijn quiz liggen en ik heb weinig zin om die te gaan aanpassen. Mochten nou meer mensen hier nog last van hebben dan zie ik dat vanzelf wel voorbij komen :')


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)
    Volgens mij heb ik dat inderdaad niet gedaan.

    En dan nog; met deze img code in het omschrijvingsvak zou het toch ook moeten lukken? Dat is toch raar?

    Het maakt mij verder niet uit, hoor. Als het probleem volgens jullie is opgelost zal het wel aan mijn quiz liggen en ik heb weinig zin om die te gaan aanpassen. Mochten nou meer mensen hier nog last van hebben dan zie ik dat vanzelf wel voorbij komen :')

    Ik heb even voorgedaan hoe het wel moet bij de eerste uitkomst. ;-)

    Het is niet mogelijk om in de inhoud van een uitkomst html-codes te gebruiken. Daarom dat je font-codes bijvoorbeeld al niet werken. Ik denk zelfs dat je geen geen img- en youtube-codes kan gebruiken in de inhoud zelf. Maar van dat laatste ben ik niet zeker.
    In ieder geval: wil je een afbeelding hebben bij jouw uitkomst, dan moet je dat selecteren bij uitkomst aanpassen. Dan kan je ingeven dat je een afbeelding van het internet wil gebruiken. Wanneer je dat aanklikt, kan je in een apart vakje de link plaatsen. Dat is wat ik even voor je heb gedaan bij de eerste uitkomst. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Ik heb even voorgedaan hoe het wel moet bij de eerste uitkomst. ;-)

    Het is niet mogelijk om in de inhoud van een uitkomst html-codes te gebruiken. Daarom dat je font-codes bijvoorbeeld al niet werken. Ik denk zelfs dat je geen geen img- en youtube-codes kan gebruiken in de inhoud zelf. Maar van dat laatste ben ik niet zeker.
    In ieder geval: wil je een afbeelding hebben bij jouw uitkomst, dan moet je dat selecteren bij uitkomst aanpassen. Dan kan je ingeven dat je een afbeelding van het internet wil gebruiken. Wanneer je dat aanklikt, kan je in een apart vakje de link plaatsen. Dat is wat ik even voor je heb gedaan bij de eerste uitkomst. ;-)


    Oh, thanks (: Ik wist niet dat er geen ubb in de uitkomsten kon. Dan moeten jullie mijn reacties maar links laten liggen, want dan ben ik een complete noob geweest. (nerd)


    oi, suzy

    Jure schreef:
    (...)

    Oh, thanks (: Ik wist niet dat er geen ubb in de uitkomsten kon. Dan moeten jullie mijn reacties maar links laten liggen, want dan ben ik een complete noob geweest. (nerd)

    De ubb-codes weet ik niet zeker, maar ik ben er redelijk zeker van dat het niet gaat met afbeeldingen/youtube. Ik dacht kleuren, fonts en vet/cursief/... die wel.
    Maar html-codes werken ZEKER niet. We hebben zelfs een regel dat het verboden is om html-codes te gebruiken omdat deze de site kunnen ontregelen. ;-)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Fantastisch idee dit! Alleen is het inderdaad een probleem met plaatjes die verdwijnen, maar bij de lijstjes is dit ook en zó erg vind ik dat ook weer niet... Toch hoop ik dat het gaat werken!


    "Doesn't exactly sound like "Welcome to the neighbourhood"." ~ Travis Mayweather

    Dat gaat er wel ooit komen. Staat op mijn to-do list (Y)

    Feedback van the big boss. ;-)
    Over de tijdsaanduiding weet ik verder niets natuurlijk. Ik kan alleen maar gokken met hetgeen ik toevallig weet dat er lopende is. En dan kan ik alleen zeggen dat er nu een groot 'project' komt dat veel tijd en aandacht zal vragen van onze 2 techneuten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury