• En dat is waarom ik het zo zonde vind om het weg te doen. We hebben namelijk een hele wereld gecreëerd en gespeeld toen we kleine kinderen waren en ook al is het een het jaren geleden dat we het voor het laatst speelden, ik kan me het allemaal nog goed herinneren. Dus ik ga alles maar dumpen in een story:

    Link=Droomland
    "Ik weet nog goed hoe het ging. Het was Sinterklaas geweest en we hadden speelgoed gekregen. Samen hadden we op zolder een wereld gebouwd van alles dat we gekregen hadden. Je wierp een trotse blik van al het spul naar mij.
    'We moeten het land een naam geven,' zei je vastberaden.
    'Het moet wel een speciale naam zijn!' enthousiast beraadde ik over de perfecte naam.
    'Droomstad?' stelde jij voor.
    'Droomland!'
    Je knikte instemmend. Ons droomland, dat zou het worden."

    ---
    Iedereen kent het wel. De cliché plotten die je speelde met je barbiepoppen, de tijden die je doorbracht met je speelgoed. Alles dat voor jouw leefde.
    Mijn zus en ik hebben misschien wel zes jaar gespeeld over een land dat wij Droomland noemden. Vol avonturen, vol onze fantasie en verlangens. Verschrikkelijke namen voor onze personages, ontzettend cliché gebeurtenissen, onrealistische plottwisten, maar onze fantasie, onze ruzies onder het spelen door en bovenal, alle tijd die we eraan besteed hebben. We hebben er op een gegeven moment zelfs een verhaal over geschreven. Slecht -dat zeker. Maar zo zonde om weg te doen. Ik wil ons Droomland bewaren, ook al is de stad allang in dozen gestopt of weggegeven, ik wil iedereen kunnen vervelen met ons vreselijke verhaal. Dat is waarom je hier het volledige verhaal zal vinden waarin twee kleine meisjes dagelijks verdwenen.



    ---

    Alle rechten gaan ook naar Crybaby, mijn lieve oudere zus met wie ik alles bedacht en gespeeld heb.
    Er komt nog een (volgens haar mislukte, maar in mijn ogen vast prachtige) cover van Kowalski als ze thuis is en er één kan maken.


    Maar dat is niet echt waarom ik dit topic maak, want ik denk niet dat iemand geïnteresseerd is in ons idiote verhaal, haha. Dus waar speelde jullie over als kindzijde? Kunnen jullie bepaalde dingen nog heel goed herinneren?


    i wanna die with you once or twice.

    Na school, in de kinderopvang speelde ik altijd met twee meisjes alsof we in een soort van fantasiefilm zaten.. 'Droomboom' en het vervolg daarop 'Droomeiland'. jeetje wat mis ik die tijden...


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Ah wat super leuk!! Goh die tijden.. Ik speelde altijd met mijn meisjes lego en mn broertje met zn mannenlego :') Of ik met mij animalrescue, polly pocket of van die diertjes met wiebelhoofdem en dan kwam hij met transformers en al dat.. Die tijden...


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    ABO WANT HET WORDT FANTASTISCH DUH
    Ik speelde altijd met genderneutrale lego en playmobil want toen probeerden mijn ouders me nog politiek correct op te voeden lol
    Maar buiten poppen heb ik dus eigenlijk nooit met typisch meisjesspeelgoed gespeeld eigenlijk, en ik bedacht altijd verhalen samen met mijn zus en later ook mijn broer, maar die ben ik quasi allemaal vergeten helaas :/


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik heb echt nog zoveel werelden, holy shit. Zo had ik met mijn beste vriend een wereld waarin alle superhelden voorkwamen en je levels kon hebben en ik had altijd level 9999999 of zo. Maar needless to say, ik was Harry Potter Avatar Waterstuurder Vuurman Windkracht Magische Dingeling met de kracht van de Natuurgod Aardpeer


    Heaven is a place that we all have

    Oh, wat leuk dat je je nog alles herinnert! (:
    Goh, ik zat overal als kind. Ik zat in Narnia, op Zweinstein, was een prinses die over één of ander magisch Disneyland heerste, ik zat in Midden-Aarde, was een waterstuurder van Avatar (of lucht of aarde of vuur, maar meestal water of lucht) en was lid van de Winxclub. Liefst allemaal tegelijk, haha. Mijn zus en ik speelden vroeger altijd dike mie en dune mie (ja, met die schrijffouten, haha) en we waren twee heksen (van die echte sprookjesheksen, niet Hermelienheksen) en obviously was ik dike mie. (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn mooiste barbies waren de "wachters van het licht" en gingen de stad (mijn kamer) beschermen tegen de 3 heksen die in mijn kast woonden, dat weer de barbies waren met het meest opgefokte haar :'D


    Slowly, yet surely I am slipping into the role that was made just for me.

    Wat leuk!
    Ik speelde vroeger altijd 'Furby en Leeuwtje' met mijn vriendinnen. We hadden dit verzonnen, want ik had een kleine nep-Furby en mijn vriendinnetje had een leeuwtje aan een sleutelhanger. We hadden zelfs een verhaal geschreven over Furby en Leeuwtje, want 'de mannen' zaten achter ze aan, en ze werden in een circus gestopt, naar de slager gebracht en op den duur was er zelfs een lavaoverstroming...


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ik speelde vroeger met mijn vriendin en mijn broertje altijd Hamtaro na (':
    We waren helemaal fan van die beestjes (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Ooooh wat leuk. Ik speelde vroeger met een vriendin altijd dat er een haas op zolder verstopt zat die ons neer ging schieten. We konden er zo in opgaan dat we gillend van de angst door het huis renden :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Laleah schreef:
    Ah wat super leuk!! Goh die tijden.. Ik speelde altijd met mijn meisjes lego en mn broertje met zn mannenlego :') Of ik met mij animalrescue, polly pocket of van die diertjes met wiebelhoofdem en dan kwam hij met transformers en al dat.. Die tijden...


    Littlest Pet Shop? Of bedoel je die niet met die diertjes?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Motunui schreef:
    ABO WANT HET WORDT FANTASTISCH DUH
    Ik speelde altijd met genderneutrale lego en playmobil want toen probeerden mijn ouders me nog politiek correct op te voeden lol
    Maar buiten poppen heb ik dus eigenlijk nooit met typisch meisjesspeelgoed gespeeld eigenlijk, en ik bedacht altijd verhalen samen met mijn zus en later ook mijn broer, maar die ben ik quasi allemaal vergeten helaas :/

    "Genderneutrale" xD Wel, ik hield eerst vooral van auto's, jurkjes en bomen. Later had ik meidenlego (Belville), wat was begonnen met mijn wens om een kasteel te krijgen voor mijn vijfde. Ik heb daar minstens de hele basisschool mee gespeeld met mijn beste vriendin. We bouwden, bedachten verhalen en hielden ons ook bezig met een ruilhandeleconomie in het spel. Verder hadden ik en wat vrienden een groot fanfic/fantasyspel wat heette "alles door elkaar heen" en vooral pokemon met my little pony was en soms zelf bedachte fantasiewezens.


    wie met beide benen op de grond blijft staan komt geen stap verder