• Haaii smurfiezz<3
    Ectually heb ik een vraag. Nou, heeft TH je levenstyl, kledingstyl, etc veranderd? Bij mij eigenlijk niet maar ik denk bijvee Q.ers wel. Nou, ik was altijd al:
    -Veel zwart gekleed en nu nog steeds
    -Associaal en nu nog steeds
    -Draag blokjesriemen, en nu nog steeds
    -Droeg AllStars-nu nog steeds
    -Luisterde naar rock, metal etc, nu nog steeds.
    -Had weinig vrienden, nu niet meerdankzij hier^^
    Kortom, ik ben altijd mezelf gebleven, ookal is TH in m'n leven gekomen.
    En jy?
    xoxo <3

    Ik droeg vroeger niet zoveel zwart.

    Trek me nu minder aan van wat mensen van me denken.


    En van dat stuff.

    Tokio hotel heeft mij veranderd, ja.
    maar het kan ook de pubertijd zijn.
    n.n'

    Ik trek me minder aan wat mensen van me denken en vroger was ik een huppel en scheinheilig XD


    I do not hook up.

    Ik ben ook mezelf gebleven^^
    Alleen heb ik meer vriende gemaakt door het feit dat we gemeen hadden dat we van TH houden!
    En ik zou deze mense ni meer kunnen missen! Dus I love TOKIO HOTEL!!
    Ik ben ook een stuk zekerder geworden, het kan me niet sgele wat mense zeggen over mij of Tokio Hotel, ik weet Het toch beter dan al die andere mensen die roddelen!


    Your Butt is Mine!

    uuh, ik geef eerlijk toe. Thheeft me verandert. Maar in de zin van. Ik moet gewoon mezelf zijn.
    Vroeger, was ik hee lonzeker. en was egt een bitch. zonder dat ik het zelf wouw. th heeft me mezelf laten zijn, hoezo weet ik niet.. :P
    EN!!
    Ik voel me aangesproken, met je smurfiezz :P


    Dunno ><

    ze hebben me wel veranderd ^^ ik droeg eerst bijna geen zwart, had geen blokjes zweetbandjes, geen studsriemen enz. nu allemaal wel :'p en ondanks dat ik al geen fan meer ben draag ik het nog steeds ^^


    -

    ik was vroeger een huppelkut xD ..
    Sinds dat mensee me gingee irritere begon ik mezelf te wordee.
    ik ben meer z'n emo >.< typje geworde door Avril Lavignee xD

    Ik ben best wel verandert sinds ik TH ken, ik durf nu te dragen wat ik zelf wil, zonder dat het uitmaakt wat de ander daarvan denkt. Vroeger durfde ik mijn haar niet te laten verven, en nu is het zwart met roze. Dat ik vroeger zó niet gedurft.
    Ik wou ook gitaar spelen, maar ik durfde niet want dan zou 'k weer vreemde mensen tegenkomen enzo. Nu heb 'k al 1,5 jaar les, ong. net zo lang als ik TH ken ^^.

    Maar verder geen negatieve dingen ofzo XD


    "...she made her home in between the pages of books."

    K draag nie veel zwart en nu ng steeds nie
    bn nie egt veranderd maa k heb wel schijt aan alles dankzij hun :D:D

    Ik ben alleen iets koppiger geworden en minder verlegen en trek het me ook niet meer zo hard aan wat andere over me zeggen.


    The soul needs autumn.

    Ik ben 'in de rock wereld beland'. Dat betekent dat ik ipv Rihanna-fan nu meer van de Rock/metal houd.
    En ik ben meer zwart gaan dragen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Niks verandert en daar ben ik bly mee. Je leven hoort niet om een band te draaien. Het draait om jezelf en om je eigen natuurlyke styl. Niet om de styl van een van de bandleden.

    Hoe fan je ook van een band bent. Laat je niet beïnvloeden door een bandlid omdat je hem knap vind ofz. Natuurlyk kan het je op een positieve manier beïnvloeden maar natuurlyk op een negatieve manier.


    You're the one. But you don't care 'bout me anymore.

    TH heeft me niet veranderd maar juist geholpen =D
    ze hebben me geholpen met dingen die in het verleden zijn gebeurt te verwerken en voor mezelf op te komen


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik trek me minder aan van andere en ben minder onzeker.

    Ze hebben me wel veranderd.
    Door hun ben ik mijn eigen stijl gaan ontwikkelen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'