• Stel een vraag (maakt niet uit waarover) en laat degene onder je de vraag beantwoorden.

    Wat zou jij aan de wereld veranderen als je er één dag lang de macht over had?

    Yep
    Welke kleur ogen heb je en zou je die kleur willen veranderen naar een andere (onrealistische?) kleur?

    Ik heb bruin-groenachtige ogen (idk hazelkleurig? Alhoewel het er bij mij eerder uitziet als kaki rip)
    Als ik zou mogen kiezen vind ik denk ik van die echt goud/karamelkkeurige ogen met groene spikkeltjes echt onzettend mooi (dus basically mijn kleur ogen maar dan mooier haha)

    Ga je nog naar school? Zo ja, welke opleiding volg je?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    Ik volg de MBO opleiding Juridisch administratief dienstverlener.

    Wat is je droomreis? Naar welk land zou je supergraag heen willen ?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2017 - 10:53 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    EDIT: Pfoe, moeilijk. Ik zou graag heel de wereld wel willen zien, denk ik. Zuid Afrika lijkt me heel gaaf.

    Wat zou je graag in je leven willen bereiken?

    [ bericht aangepast op 12 dec 2017 - 11:00 ]


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Tevredenheid? Idk, ik vind dat een heel lastige vraag haha, want er zijn zoveel dingen die ik wil bereiken, maar het komt allemaal neer op succes, gelukkig zijn etc.

    Als je een dier kon zijn, welk dier was je dan?

    Ehm, ik wilde altijd een vogel zijn, maar nu wil ik somehow zo'n lantaarnvis zijn die heel diep in de zee leeft. Veilig of zo haha en je kan licht geven

    Wat is je favoriete seizoen?


    obsessive rage

    Winter (-:

    Wat is je favoriete gerecht?

    Uhm... pizza? Ik ben altijd heel slecht in favorieten kiezen haha.

    Welke stad wil jij heel graag bezoeken?

    Hmmm.. New York? Ook Londen nog een keertje zonder school. Kopenhagen ook.

    Ben ik de enige die altijd 5 minuten voordat ik uitstap moet beslissen op welk stop knopje ik zal drukken in de bus, als deze niet recht naast me zit ?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    ga met mij mee naar new york

    Hm, soms doe ik dat ook, dat had ik twee weken geleden in Amsterdam in de tram, omdat ik even vergeten was hoe het werkte, dus moest ik het afkijken bij anderen. :') Ik moet vooral zoeken als er géén knopje bij mij in de buurt zit.

    Wat is je lievelingseten?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Oehh... Chocolade.
    Op een schaal van 1 tot 10, hoe gelukkig ben je?


    ~ When you fall asleep tonight, just remember that we lay under the same stars ~

    Eeeeuh 6,7. Zoiets. :'D

    Wat is je favoriete film?

    Uhhh okay laat mij lekker een cliche zijn, ik kijk niet extreem veel films maar dat is denk ik Rapunzel of Hercules van uhh ja Disney buiten Disney om the Mortal Instruments for sure!


    Hoeveel uur heb je geslapen?

    [ bericht aangepast op 15 dec 2017 - 23:10 ]


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    9,5 uur aka extreem veel. Ik was de voorbije week echt enorm vermoeid en had echt een keertje serieus uitslapen nodig.

    Wat is jouw (grootste) guilty pleasure?


    [Dragonneau > Osha] Valar Morghulis

    ABBA - Dancing Queen haha

    Wat eet je het liefst?


    And then we'll see it.