• DUOLINGO

    "With languages, you are at home anywhere."


    UITLEG
    Duolingo is een website waar je gratis talen kunt leren. Er is ook een app zodat je altijd en overal kan oefenen. Het leek me leuk om hier een topic over te openen omdat het misschien meer motiveert om niet op te geven. Ik heb ook ontdekt dat het mogelijk is om per taal een groep aan te maken met vrienden op Duolingo, dus als er vrijwilligers zijn kunnen we dit misschien ook doen.

    USERS
    • naestivate — naestivate — Spaans, Russisch, Pools
    • SergeantBarnes — Mendelejev — Duits, Iers, Russisch, Zweeds, Welsh
    • Sempre — PerSemprex — Hongaars, Frans en Spaans
    • Hermowninny — Lucens — Spaans
    • Mercer — Antleaf — Zweeds
    • McCoy — SiberianWriter — Duits, Frans, Spaans, Russisch, Roemeens, Japans, Noors
    • Apaixonar — Apaixonar — Frans en Spaans
    • Square — LeSquare — Russisch, Frans, Zweeds, Turks
    • Standal — Settho — Russisch
    • Thoros — Latier — High Valyrian, Hebreeuws, Zweeds, Turks
    • Maluma — DaniIssues — Spaans, Russisch
    • Sarai — Faelain — Engels, Frans, Spaans en High Valyrian
    •
    •


    GROEPEN
    • Russian Roulette — Russische club
          Natuurlijk mag je zelf groepen voorstellen!

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 20:09 ]

    Kent iemand van jullie de app memrise?
    Die is ook zo leuk (hoera) Daar leer ik nu Japans.

    Ik doe nu Frans, maar het is veel werk dus ik vergeet het constant. Ik zal zo even mijn DuoLingo naam opzoeken.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Verkleurd schreef:
    Ik doe nu Frans, maar het is veel werk dus ik vergeet het constant. Ik zal zo even mijn DuoLingo naam opzoeken.

    Frans is idd niet zo makkelijk, maar eens je de basisdingen snapt valt het wel mee. Het lukt je wel ;)!

    naestivate schreef:
    (...)
    Frans is idd niet zo makkelijk, maar eens je de basisdingen snapt valt het wel mee. Het lukt je wel ;)!

    Ik heb vijf jaar Frans gehad, dus de basisdingen lukken wel, maar bij Duolingo moet je telkens alles blijven opfrissen en dat is veel werk haha.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Verkleurd schreef:
    (...)
    Ik heb vijf jaar Frans gehad, dus de basisdingen lukken wel, maar bij Duolingo moet je telkens alles blijven opfrissen en dat is veel werk haha.

    Ooh haha, sorry. Ja, dat is waar, maar sowieso moet je talen eigenlijk blijven opfrissen.

    naestivate schreef:
    Ik heb jullie er allemaal bijgezet en gevolgd.
    Zijn er van jullie die sommige dingen ook opschrijven of bijhouden in een schriftje als je nieuwe woorden leert? Of enkel online?

    Ik probeer m'n talen wel ongeveer bij te houden in word documenten, hoewel die niet helemaal up-to-date blijven, meestal.


    Ex astris, sciencia

    SergeantBarnes schreef:
    (...)
    Ik probeer m'n talen wel ongeveer bij te houden in word documenten, hoewel die niet helemaal up-to-date blijven, meestal.

    Ik probeer dat nu ook te doen met Japans en gisteren heb ik de basiswoorden van Spaans opgeschreven, zo blijf ik alles beter onthouden.

    Lol Frans. I've given up. Ik heb acht jaar Frans gehad en ik ben er nog steeds wonderbaarlijk slecht in. :')


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh wauw, die site heb ik een lange tijd niet meer bezocht. Misschien maar weer eens doen


    16 - 09 - '17

    Ergens vorig jaar was ik hier een maandje echt mee bezig, en toen was ik het opeens helemaal vergeten :'D Ik heb nog steeds de app tho

    Maar ik ga het gewoon weer proberen :Y)

    Maluma - DaniIssues - Spaans, Russisch


    El Diablo.

    Thoros schreef:
    Lol Frans. I've given up. Ik heb acht jaar Frans gehad en ik ben er nog steeds wonderbaarlijk slecht in. :')

    Ik heb ook 8 jaar Frans gehad en ik heb ook het gevoel dat ik het echt nog niet voldoende beheers haha.

    Ik heb het merendeel van de talen die ik ken gewoon geleerd dankzij de televisie. Duolingo is zo van: 'oh ja shit ik had een account op deze site lol'.


    Heaven is a place that we all have

    Thoros schreef:
    Duolingo! Ik heb er heel veel talen op staan, maar de meeste doe ik niet echt meer, haha, maar zet me er maar bij. (:

    Thoros - Latier - High Valyrian, Hebreeuws, Zweeds, Turks


    Wait what? :'D
    Okay serieus nu moet ik ook een account hebben om dat te leren, look what you made me do.


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Als er een groep komt voor Russisch, dan wil ik er best wel in aangezien ik half-Russisch ben ^^


    falling doesn't feel this bad when i know you've fallen this way too.

    Rantipole schreef:
    Als er een groep komt voor Russisch, dan wil ik er best wel in aangezien ik half-Russisch ben ^^

    Oh zo leuk ^^! Ik zou ook wel willen meedoen, maar ik wil me nu eerst echt focussen op Spaans.