• Ik wil een donkergrijs t-shirt bedrukken met witte letters (voorkant) en op de achterkant een wit logo + witte letters.
    Welke stof kan ik het beste kiezen om op te drukken (hoeveel % katoen etc?)

    Ik ben van plan om gewoon bij de mannen h&m een t-shirt te kopen, dat is goedkoper dan bij de drukzaak zelf.


    Aan niets denken is ook denken.

    Normaal zou eender welke goedkope katoene t-shirt goed zijn. Dat zei iemand toch ooit tegen me en ze liet vaker t-shirten bedrukken, dus ze zal het wel weten, zeker? Of kan je zoiets niet online vinden?


    16 - 09 - '17

    Ik heb in de tweede klas mbo een grijs T-shirt van de Zeeman van 100% katoen laten bedrukken. De bedrukking zit er nog steeds goed op na drie jaar dragen én wassen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ja, ik heb online gekeken.

    Ik vond: katoen en polyester zijn wel goed te bedrukken, maar fleece wordt soms aangegeven als polyester. En fleece is dus minder geschikt om te bedrukken omdat het niet goed tegen warmte kan.

    Dus 100% katoen heeft de voorkeur, maar vaak heb je ook een mix.
    Kijk sws in de winkel ook wel.


    Aan niets denken is ook denken.

    Eggsy schreef:
    Ik heb in de tweede klas mbo een grijs T-shirt van de Zeeman van 100% katoen laten bedrukken. De bedrukking zit er nog steeds goed op na drie jaar dragen én wassen.


    Kijk dit is goede info! Tnx.


    Aan niets denken is ook denken.

    Micaela schreef:
    (...)

    Kijk dit is goede info! Tnx.

    Graag gedaan. Overigens is mijn bedrukte T-shirt niet bedrukt met witte tekst. Dus ik hoop voor je dat witte teksten en afbeeldingen goed uitpakken. ^^

    [ bericht aangepast op 30 aug 2017 - 22:16 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Eggsy schreef:
    (...)
    Graag gedaan. Overigens is mijn bedrukte T-shirt niet bedrukt met witte tekst. Dus ik hoop voor je dat witte teksten en afbeeldingen goed uitpakken. ^^


    Hoop et ook, zou denken dat dat niet zoveel uitmaakt en contrast met donkergrijs is vrij groot.


    Aan niets denken is ook denken.