• BLOODTRAITORS


    ROLES

                                                                                                                                                                                                   
    Naam Bloedstatus Saralonde Faceclaim Pagina
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Dominic St. James Pureblood Ziegler Tom Webb 1.3
    Naam Pureblood Marlow Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hermownninny Faceclaim Pagina
    Alfred St. James Pureblood Vaiana Tom Webb 1.3
    Bran Desmond Pureblood SebastianVerlac Grant Gustin 1.1
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Vrouwen
    Xenia Delacroix Pureblood Sempre Faceclaim 1.1
    Naam Pureblood Sunfyre Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hopps Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Tormienne Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Stormfly Faceclaim Pagina
    Naam Muggleborn Motunui Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Necessity Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Phorthos Faceclaim Pagina


    ROLLENTOPICPRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 19:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Vaiana schreef:
    (...)


    ALFRED EDWARD ST.JAMES

    RAVENCLAW & PUREBLOOD
    _________________


    Ik zoek dit nog voor Alfie

    ✶ Een beste vriend (mag gerust halfbloed/muggleborn zijn)
    ✶ Een beste Vriendin (mag gerust halfbloed/muggleborn zijn)
    ✶ Iemand waarmee hij uren in de bieb kan zitten, zelfs na bedtijd
    ✶ Iemand waar hij het absoluut niet kan vinden
    ✶ Iemand waarvoor hij het opneemt (kan ook tegenover zijn broer zijn)
    ✶ Iemand die hem helpt met DADA
    ✶ Iemand die de tweeling door elkaar haalt (met ergernis van de twins)
    ✶ Iemand die hem meesleurt op avontuur


    Ik heb Cate wel voor een van deze twee?

    Ziegler schreef:
    DOMINIC ST. JAMES





    Dit zijn wat suggesties voor Dominic. Hij heeft ze uiteraard niet allemaal nodig, maar laat vooral weten waar jouw personage bij zou passen. Liever niet alleen een naam reageren, maar ook waarbij diegene past, dat is handiger.

    ➳ Een beste vriend
    ➳ Een beste vriendin (het liefste uit Slytherin)
    ➳ Een rasechte vijand
    ➳ Een muggleborn/halfblood die gepest wordt door Dominic
    ➳ Een meisje met wie hij in het 3e/4e jaar een soort fling had, wat on good terms geëindigd is
    ➳ Iemand met wie hij goed kan samenwerken in de klas, maar ze beschouwen elkaar niet als vrienden
    ➳ Iemand die Dominic en Alfred constant door elkaar haalt (tot zijn grote ergernis)
    ➳ Iemand van wie het huisdier graag aandacht wilt van Dominic (just because that's cute)
    ➳ Andere suggesties?




    Een van deze twee voor Cate?

    Ik zal ook vanavond of morgenochtend nog even een lijstje plaatsen van wat ik ongeveer zoek voor Cate!


    We've lived in the shadows for far too long.

    ik ga nu beginnen met mijn rol maar het toetsenbprd van mijn laptop heeft het net begeven, dus het zal wat lanfer duren tot hij af is denk ik.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik kan trouwens dinsdagavond mijn rol echt afwerken, gezien de komende dagen (inclusief vandaag) helemaal volgepland zitten. Ik kan wel een begin posten denk ik, but that's it. Is dit heel erg?


    That is a perfect copy of reality.

    Phorthos schreef:
    (...)

    Een van deze twee voor Cate?

    Ik zal ook vanavond of morgenochtend nog even een lijstje plaatsen van wat ik ongeveer zoek voor Cate!


    Ik zie de twee inderdaad nog veel rondhangen in de bieb ^^ En hij zal het dan ook wel voor haar opnemen moest zijn broer haar irriteren hahah ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Met heel wat pijn en moeite is Flo af :x ik zal morgen jullie lijstjes/rollen eens doorkijken, maar suggesties mogen uiteraard al.


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    XENIA DELACROIX
    ««« Gryffindor | Pureblood | 17 jaar »»»

    KORTE BESCHRIJVING KARAKTER
    Xenia is afkomstig uit een rijke pureblood familie en de eerste uit het gezin dat niet in Slytherin terecht is gekomen. Ze is dus wel in een omgeving van Slytherins grootgebracht en kent de andere purebloods goed en weet ook haar mannetje te staan tussen hen. Ze is geïnteresseerd in de half-blood en muggleborn studenten maar zal hier niet uitgesproken over zijn, tenzij de beledigingen haar te ver gaan. Ze is erg avontuurlijk en nieuwsgierig, maar rondom purebloods kan ze ook aardig sluw zijn wat vooral komt omdat ze haar vader niet boos wilt maken.

    GEZOCHTE RELATIES:
    • Beste vriendin
    • Beste vriend
    • Goede Slytherin vriend(in)
    • Goede half-blood/muggleborn vriend(in)
    • Archenemy (Slytherin)
    • Eerste kus
    • Flirt
    • Iemand waarmee ze gaat wandelen
    • Iemand die haar bijles geeft
    • ...

    [ bericht aangepast op 2 sep 2017 - 23:43 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Een mededeling voor iedereen: Houd rekening met het feit dat het 1886 is in de RPG tijdens het maken van je personage. Normen en waarden waren anders, maar ook simpele dingen als kleding, faciliteiten, en beroepen. Vrouwen lieten hun enkels niet zien, die werden verborgen onder hoge laarsjes met majots of onder lange rokken, en hakken werden alleen gedragen in ondergrondse fetish-gelegenheden. Verder zagen brillen er heel anders uit als dat ze tegenwoordig doen en waren ze veel duurder, dus niet beschikbaar voor het gewone volk. Voor vragen kunnen jullie hier altijd terecht, maar op Google is ook veel te vinden.

    Meer over schoenen van de tijd
    Meer over brillen en nog meer over brillen


    Bowties were never Cooler

    Edit: Hadden jullie het nog gehad over mijn vraag over uitgehuwelijkt worden?

    [ bericht aangepast op 2 sep 2017 - 23:44 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Edit: Hadden jullie het nog gehad over mijn vraag over uitgehuwelijkt worden?


    Dit is een heel lastig onderwerp. Sowieso willen we niet dat dit de RPG vanaf het begin al gaat leiden en na wat nazoeken was de gemiddelde leeftijd van vrouwen die trouwden in de late 1800s tussen de 18 en de 23. Wij zullen hier meer duidelijkheid aan geven, maar voor nu is het niet aan de orde. Misschien dat sommigen er wel bang voor zijn, maar meer informatie volgt.
    Sorry dat het zo lang duurt.

    [ bericht aangepast op 2 sep 2017 - 23:58 ]


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Dit is een heel lastig onderwerp. Sowieso willen we niet dat dit de RPG vanaf het begin al gaat leiden en na wat nazoeken was de gemiddelde leeftijd van vrouwen die trouwden in de late 1800s tussen de 18 en de 23. Wij zullen hier meer duidelijkheid aan geven, maar voor nu is het niet aan de orde. Misschien dat sommigen er wel bang voor zijn, maar meer informatie volgt.
    Sorry dat het zo lang duurt.


    Ik begrijp het helemaal hoor, anders staat alles al zo vast in het begin haha. In ieder geval bedankt voor het antwoord (:


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ik begrijp het helemaal hoor, anders staat alles al zo vast in het begin haha. In ieder geval bedankt voor het antwoord (:


    Fijn dat je het begrijpt en ik hoop dat je hiermee verder kan. Een verder antwoord komt nog als we er helemaal over uit zijn.


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    Een mededeling voor iedereen: Houd rekening met het feit dat het 1886 is in de RPG tijdens het maken van je personage. Normen en waarden waren anders, maar ook simpele dingen als kleding, faciliteiten, en beroepen. Vrouwen lieten hun enkels niet zien, die werden verborgen onder hoge laarsjes met majots of onder lange rokken, en hakken werden alleen gedragen in ondergrondse fetish-gelegenheden. Verder zagen brillen er heel anders uit als dat ze tegenwoordig doen en waren ze veel duurder, dus niet beschikbaar voor het gewone volk. Voor vragen kunnen jullie hier altijd terecht, maar op Google is ook veel te vinden.

    Meer over schoenen van de tijd
    Meer over brillen en nog meer over brillen



    Yes daar hou ik rekening mee c; het is een beetje de outfits van magical beasts and where to find them, maar nog iets strakker / strenger ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Vaiana schreef:
    (...)


    Yes daar hou ik rekening mee c; het is een beetje de outfits van magical beasts and where to find them, maar nog iets strakker / strenger ;3

    Het was in deze tijd nog heel anders dan in 1920s Amerika. Als je zoekt op Late Victorian of Late Victorian Clothing kan je bij afbeelingen best veel voorbeeldjes vinden voor volwassenen en kinderkleding uit die tijd, zeker voor mensen uit de rijkere lagen van het volk


    Bowties were never Cooler

    Sempre schreef:
    XENIA DELACROIX
    ««« Gryffindor | Pureblood | 17 jaar »»»

    KORTE BESCHRIJVING KARAKTER
    Xenia is afkomstig uit een rijke pureblood familie en de eerste uit het gezin dat niet in Slytherin terecht is gekomen. Ze is dus wel in een omgeving van Slytherins grootgebracht en kent de andere purebloods goed en weet ook haar mannetje te staan tussen hen. Ze is geïnteresseerd in de half-blood en muggleborn studenten maar zal hier niet uitgesproken over zijn, tenzij de beledigingen haar te ver gaan. Ze is erg avontuurlijk en nieuwsgierig, maar rondom purebloods kan ze ook aardig sluw zijn wat vooral komt omdat ze haar vader niet boos wilt maken.

    GEZOCHTE RELATIES:
    • Beste vriendin
    • Beste vriend
    • Goede Slytherin vriend(in)
    • Goede half-blood/muggleborn vriend(in)
    • Archenemy (Slytherin)
    • Eerste kus
    • Flirt
    • Iemand waarmee ze gaat wandelen
    • Iemand die haar bijles geeft
    • ...



    Dominic?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Sempre schreef:
    XENIA DELACROIX
    ««« Gryffindor | Pureblood | 17 jaar »»»

    KORTE BESCHRIJVING KARAKTER
    Xenia is afkomstig uit een rijke pureblood familie en de eerste uit het gezin dat niet in Slytherin terecht is gekomen. Ze is dus wel in een omgeving van Slytherins grootgebracht en kent de andere purebloods goed en weet ook haar mannetje te staan tussen hen. Ze is geïnteresseerd in de half-blood en muggleborn studenten maar zal hier niet uitgesproken over zijn, tenzij de beledigingen haar te ver gaan. Ze is erg avontuurlijk en nieuwsgierig, maar rondom purebloods kan ze ook aardig sluw zijn wat vooral komt omdat ze haar vader niet boos wilt maken.

    GEZOCHTE RELATIES:
    • Beste vriendin
    • Beste vriend
    • Goede Slytherin vriend(in)
    • Goede half-blood/muggleborn vriend(in)
    • Archenemy (Slytherin)
    • Eerste kus
    • Flirt
    • Iemand waarmee ze gaat wandelen
    Iemand die haar bijles geeft
    • ...


    Flo voor een van deze?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.