• BLOODTRAITORS


    ROLES

                                                                                                                                                                                                   
    Naam Bloedstatus Saralonde Faceclaim Pagina
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Dominic St. James Pureblood Ziegler Tom Webb 1.3
    Naam Pureblood Marlow Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hermownninny Faceclaim Pagina
    Alfred St. James Pureblood Vaiana Tom Webb 1.3
    Bran Desmond Pureblood SebastianVerlac Grant Gustin 1.1
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Vrouwen
    Xenia Delacroix Pureblood Sempre Faceclaim 1.1
    Naam Pureblood Sunfyre Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hopps Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Tormienne Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Stormfly Faceclaim Pagina
    Naam Muggleborn Motunui Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Necessity Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Phorthos Faceclaim Pagina


    ROLLENTOPICPRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 19:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ziegler schreef:
    (...)

    Dominic?


    Wellicht dat we een combinatie er van kunnen doen?

    Necessity schreef:
    (...)
    Flo voor een van deze?


    Ik zie Xenia en Flo wel als vriendinnen ja, leuk!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zal zo een voorstellen lijstje maken voor Bran.

    Voor wie al ideetjes heeft, ik hoor ze graag en ander zoek ik sowieso:
    • Beste vriend
    • Iemand van een hogere sociale klasse waar hij een oogje op heeft, maar geen enkele kans bij heeft
    • Iemand die hem pest/zijn bestaan niet erkend door zijn afkomst/armoede
    • Iemand wiens kat hij 'steelt'
    • Iemand wie hij bijles geeft in Divination/Ancient Runes/Ancient Studies
    • Iemand met wie hij 's avonds kan zitten lezen/breien
    • Iemand anders

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 13:05 ]


    Bowties were never Cooler

    Voorstellen relaties Bran:
    • Personage Saralonde •
    • Personage Slughorn •
    • Dominic • Bran helpt Dominic met zijn Divination en Astronomy. Het zijn zeker geen goede vrienden, maar ze kunnen het lang genoeg met elkaar uithouden zodat Bran zijn kennis op Dominic kan overdragen.
    • Personage Marlow •
    • Personage Hermownninny •
    • Alfred • Alfred en Bran zijn goede vrienden, ondanks de grote verschillen tussen de twee jongens. Alfred sleurt Bran mee op avonturen, waar Bran Alfred de pracht en het avontuur laat zien in de kleine dingen.
    • Arthur • Ik vind het lastig iets te bedenken met zo'n kort innerlijk

    • Xenia • Bran heeft al een goed jaar een oogje op Xenia. Hij weet dat het nooit iets zou worden, en gaat er dan ook niet verder op in, mar je kan hem vaker dan eens een verliefde blik op haar zien richten.
    • Personage Sunfyre •
    • Personage Hopps •
    • Personage Tormienne •
    • Personage Stormfly •
    • Personage Motunui •
    • Florance • Florance en Bran werken samen bij Alchemy en zijn daarbuiten goede vrienden. Hij houd haar fellere kant in de hand, terwijl zij hem pushed om verder te gaan dan de veilige gebaande paden. Toch zal hij nooit tijd alleen met haar doorbrengen of haar zomaar aanraken, omdat het in zijn ogen ongepast is.
    • Catelyn • Cate heeft een kat, en Bran houd enorm van deze kat. Als het even kan, zorgt hij ervoor dat de kat op zijn schoot ligt, of bij hem slaapt, in plaats van bij haar. Dit zorgt voor wat spanningen tussen de twee, maar het blijft altijd vriendschappelijk.


    Bowties were never Cooler

    Ik vind het tussen Cate en Bran goed ^^ Ik geef haar een hele kleine crush op haar mede Hufflepuff om dingen nog net iets meer Awkward te maken

    @Chloë, ik heb Cate eventueel voor bijles?


    We've lived in the shadows for far too long.

    SebastianVerlac schreef:
    Voorstellen relaties Bran:

    • Alfred • Alfred en Bran zijn goede vrienden, ondanks de grote verschillen tussen de twee jongens. Alfred sleurt Bran mee op avonturen, waar Bran Alfred de pracht en het avontuur laat zien in de kleine dingen.


    I like that ^^


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Phorthos schreef:
    Ik vind het tussen Cate en Bran goed ^^ Ik geef haar een hele kleine crush op haar mede Hufflepuff om dingen nog net iets meer Awkward te maken

    @Chloë, ik heb Cate eventueel voor bijles?


    Perfect


    Bowties were never Cooler

    Ik wil mijn rol maken, maar ik moet deze week elke dag 6 uur werken en het is best vermoeiend, dus ik weet niet wanneer ik mijn rol af kan hebben :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dat moment dat je erachter komt dat je met je slaaphoofd je personage haren tot onder aan de jurk in plaats van rug gegeven hebt :') dat werd wel een beetje heel lang haha.

    Sebastianverlac, ik vind het prima!

    Voor Flo ben ik nog op zoek naar iemand met wie het verschrikkelijk botst en met wie ze constant in discussie gaat/ruzie heeft (over afkomst?). Haar bewust uitlokken zou best mogen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2017 - 21:24 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    SebastianVerlac schreef:
    Voorstellen relaties Bran:
    • Xenia • Bran heeft al een goed jaar een oogje op Xenia. Hij weet dat het nooit iets zou worden, en gaat er dan ook niet verder op in, mar je kan hem vaker dan eens een verliefde blik op haar zien richten.


    Ohhh die vind ik erg leuk! Misschien dat ze ook gewoon bevriend zijn verder?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    SebastianVerlac schreef:
    Voorstellen relaties Bran:

    • Arthur • Ik vind het lastig iets te bedenken met zo'n kort innerlijk



    Zelf was ik ook niet tevreden over zijn innerlijk, dus heb het aangepast! :)


    Do I look like Mother Teresa?

    Sempre schreef:
    (...)

    Ohhh die vind ik erg leuk! Misschien dat ze ook gewoon bevriend zijn verder?


    Ik vind het prima, maar Bran hecht vrel waarde aan normen, waarden, en etiquette, waardoor hij bijvoorbeeld nooit alleen met haar zal zijn, etc.


    Bowties were never Cooler

    Het is niet de bedoeling dat personages deel zijn van bestaande families en zeker niet van de sacred 28

    Mahigan, wij willen jou dan ook vragen om dit aan jou rol te veranderen.


    [ bericht aangepast op 6 sep 2017 - 17:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Ah kut, sorry guys. Ik ben helemaal vergeten aan mijn rol te beginnen. Afgelopen dagen zaten echt volgepropt. Ik zal er asap aan beginnen.


    That is a perfect copy of reality.

    SebastianVerlac schreef:
    Het is niet de bedoeling dat personages deel zijn van bestaande families en zeker niet van de sacred 28

    Mahigan, wij willen jou dan ook vragen om dit aan jou rol te veranderen.




    Sorry heb daar overheen gelezen, pas het zo direct gelijk even aan, nogmaals sorry


    Do I look like Mother Teresa?

    Bedankt!


    Bowties were never Cooler