• BLOODTRAITORS


    ROLES

                                                                                                                                                                                                   
    Naam Bloedstatus Saralonde Faceclaim Pagina
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Dominic St. James Pureblood Ziegler Tom Webb 1.3
    Naam Pureblood Marlow Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hermownninny Faceclaim Pagina
    Alfred St. James Pureblood Vaiana Tom Webb 1.3
    Bran Desmond Pureblood SebastianVerlac Grant Gustin 1.1
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Vrouwen
    Xenia Delacroix Pureblood Sempre Faceclaim 1.1
    Naam Pureblood Sunfyre Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hopps Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Tormienne Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Stormfly Faceclaim Pagina
    Naam Muggleborn Motunui Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Necessity Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Phorthos Faceclaim Pagina


    ROLLENTOPICPRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 19:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Finkelstein schreef:
    (...)

    Alfred is ook van Schotland afkomstig en van een hoge Pureblood familie dus hij heeft het wel beter dan de meeste leerlingen c: Misschien dat ze wel vrienden kunnen zijn gezien ze ook in hetzelfde house zitten, maar zich soms wel wat kunnen ergeren aan elkaar? c: Wel zal hij blij zijn om een Schots iemand te kennen daar hehe

    Dat kan inderdaad wel en misschien dat ze tot op een punt wel neer heeft gekeken op hem, maar omdat hij toch uit een bepaald soort adel kom, vind ze het zeker niet erg om vrienden met hem te zijn.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ik heb Flo?


    Flo is van vrij lage komaf. Evie zal wel vriendelijk zijn, maar zeker ook afstandelijk omdat ze van twee compleet verschillende klassen zijn, zeker in de muggle wereld


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac -> IrisWestAllen


    Bowties were never Cooler

    Mweh ik wil echt graag verder :x hoop dat het actiever wordt.

    Kan ik Evie naar iemand sturen?


    Bowties were never Cooler

    Oh verdorie. Ik vergeet dit steeds. Ik ga dit op mijn to-solider schrijven :p (':

    Flo ik kom eraan! Na het eten! Nou ik doe het wel meteen, even een computer opstarten ipv telefoon

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 17:19 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    IrisWestAllen schreef:
    Kan ik Evie naar iemand sturen?

    Ze kan wel naar Flo en Faolan?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    (...)
    Ze kan wel naar Flo en Faolan?


    Ja hoor. Ik ben er weer (': ik ben wel miggleborn! Dus geen idee hoe je daar tegenover staat? (:

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 18:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Ja hoor. Ik ben er weer (': ik ben wel miggleborn! Dus geen idee hoe je daar tegenover staat? (:


    Evie is ook muggleborn. Ze geeft om status in de mugglewereld


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Evie is ook muggleborn. Ze geeft om status in de mugglewereld


    Oooh oke, ik had nog niet door je rol gelezen. Maar dacht, waarschuw even (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Even voor mijn overzicht: waar zitten we momenteel qua tijd ten opzichte van het bal?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Necessity schreef:
    Even voor mijn overzicht: waar zitten we momenteel qua tijd ten opzichte van het bal?


    Ik dacht er vlak voor. Dus zou maar zeggen op het punt van beginnen (:


    It's never gonna happen, Guys.

    Necessity schreef:
    Even voor mijn overzicht: waar zitten we momenteel qua tijd ten opzichte van het bal?


    We zitten nog in de middag ervoor. We gaan binnekort skippen, maar nu is het nog gewoon 1 tot 2 uur na de wedstrijd, dus nog zeker niet net voor het bal.


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    We zitten nog in de middag ervoor. We gaan binnekort skippen, maar nu is het nog gewoon 1 tot 2 uur na de wedstrijd, dus nog zeker niet net voor het bal.


    Oh wel ik kreeg het idee dat iedereen al geweest was in de middag, snap je? Dus misschien moet ik dan aanpassen van post (en jijzelf ook in reactie op mij dan, want Faolan is al omgekleed in net voor het feest) . Hij staat klaar om nr binnen te gaan. Sorry ik had het idee dat iedereen er al omgekleed en klaar voor was.

    -niet lullig bedoeld dit, maar als we nog steeds in de middag vastzitten, dan klopt er niets van mijn post

    *Ik heb trouwens zo even geen inspiratie wat Flo en Faolan kunnen doen in de middag. Dus of Flo moet dat wel hebben, of ik wacht gewoon tot de skip, want ik heb dat per ongeluk dus al gedaan

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 23:00 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 22:52 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Oh wel ik kreeg het idee dat iedereen al geweest was in de middag, snap je? Dus misschien moet ik dan aanpassen van post (en jijzelf ook in reactie op mij dan, want Faolan is al omgekleed in net voor het feest) . Hij staat klaar om nr binnen te gaan.
    Sorry ik had het idee dat iedereen er al omgekleed en klaar voor was.

    -niet lullig bedoeld dit, maar als we nog steeds in de middag vastzitten, dan klopt er niets van mijn post

    Plus is juist nu skippen niet handig? Mensen kunnen dan weer reageren, en beginnen nu een beetje juist weer.
    Misschien ligt dat aan mij (': Ik dacht dat we zelf naar het feest toe mochten schrijven. En dat uiteindelijk iedereen mee zou gaan als de eerste de opstap zou geven (': en ik persoonlijk las hem bij jessie ergens (':


    Ik snap je punt, maar de laatste keer dat het over een skip ging, heb ik gezegd dat we in de tijd net na de wedstrijd bleven, om mensen kans te geven om te posten. Daarna is nooit gezegt dat het door zou gaan naar het feest.
    Een skip zit er inderdaad aan te komen, maar het is verre van handig om personages allemaal in andere tijden te hebben, daarom alsjeblieft niet zelf zover vooruit lopen. Dat maakt het alleen maar lastiger om met verschillende mensen te blijven spelen en maakt het ook verwarrend voor mensen die na een hele tijd weer inspringen en nergens kunnen vinden wat er eigenlijk aan de hand is, omdat iedereen ergens anders is.
    Dus: de skip komt binnekort maar juist omdat mensen weer beginnen te posten in deze tijd lijkt het me goed om nog even in deze tijd te blijven en niet zomaar weer alle gesprekken op te breken.
    Ik zal mijn post aanpassen waar nodig, maar eerlijk gezegd had ik niet door dat jullie al veel verder waren dan de rest van de rpg. Sorry daarvoor.
    Ik hoop dat je dit begrijpt

    Als mensen nu echt vast zitten, hoor ik dat graag, want dat is niet de bedoeling.

    [ bericht aangepast op 15 nov 2017 - 23:11 ]


    Bowties were never Cooler