• BLOODTRAITORS


    ROLES

                                                                                                                                                                                                   
    Naam Bloedstatus Saralonde Faceclaim Pagina
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Dominic St. James Pureblood Ziegler Tom Webb 1.3
    Naam Pureblood Marlow Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hermownninny Faceclaim Pagina
    Alfred St. James Pureblood Vaiana Tom Webb 1.3
    Bran Desmond Pureblood SebastianVerlac Grant Gustin 1.1
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Vrouwen
    Xenia Delacroix Pureblood Sempre Faceclaim 1.1
    Naam Pureblood Sunfyre Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hopps Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Tormienne Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Stormfly Faceclaim Pagina
    Naam Muggleborn Motunui Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Necessity Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Phorthos Faceclaim Pagina


    ROLLENTOPICPRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 19:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    i'm in the mood for a partyyyyyyyyy


    - thank you for existing -

    Als er niet wordt gepost, heeft het weinig zin om nog te skippen, ben ik bang


    Bowties were never Cooler

    Still waiting for Clem (huil)


    Do I look like Mother Teresa?

    Oh men!! Vergeten! I'll try Tomorrow


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik doe mijn best om morgen te posten maar Mis mijn enthousiasme :c ligt aan mij hoor haha en Misschien ook omdat Alfred zijn broer nog niet gepost heeft ^^'


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik probeer maandag te posten. Sorry, ik heb het gewoon heel druk en zit alleen maar op Q via mobiel. Ik ben nu ook onderweg naar Krakau vanuit Boedapest t/m zondagnacht. En woensdag vertrek ik richting Praag en Berlijn dus het is even een beetje uitvogelen hoe ik mijn tijd verdeel gezien ik ook gewoon moet studeren in de tussentijd ):


    When time and life shook hands and said goodbye.

    De post is leuk :) @finkelstein


    - thank you for existing -

    Sempre schreef:
    Ik probeer maandag te posten. Sorry, ik heb het gewoon heel druk en zit alleen maar op Q via mobiel. Ik ben nu ook onderweg naar Krakau vanuit Boedapest t/m zondagnacht. En woensdag vertrek ik richting Praag en Berlijn dus het is even een beetje uitvogelen hoe ik mijn tijd verdeel gezien ik ook gewoon moet studeren in de tussentijd ):


    Doe rustig aan en heel veel plezier! Praag is een prachtige stad. Geniet ervan, net als van alle andere


    Bowties were never Cooler

    Ik wil heel graag verder schrijven, maar weet even niet zo goed naar wie of wat haha. Dus kan ik Caleb naar iemand toesturen of met iemand laten afspreken ofzo?

    Caleb mag gerust naar Jessie en Alfred gaan hoor c:


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Ik heb een extra meisje aangemaakt zodat de getallen nu weer gelijk zijn. Ik hoop dat ze bevalt en mensen misschien vrienden met haar willen zijn.


    Bowties were never Cooler

    Alfred?


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Finkelstein schreef:
    Alfred?


    Evie is een muggleborn die zich beter voelt dan het gewone volk door haar afkomst. Ik weet niet hoe Alfred hier tegenover staat. Als zijn familie van even goede komaf is in de muggle wereld als in de tovenaarswereld, zal ze weinig problemen met hem hebben/zal hij hier weinig van merken, maar anders waarschijnlijk wel.


    Bowties were never Cooler

    SebastianVerlac schreef:
    (...)

    Evie is een muggleborn die zich beter voelt dan het gewone volk door haar afkomst. Ik weet niet hoe Alfred hier tegenover staat. Als zijn familie van even goede komaf is in de muggle wereld als in de tovenaarswereld, zal ze weinig problemen met hem hebben/zal hij hier weinig van merken, maar anders waarschijnlijk wel.


    Alfred is ook van Schotland afkomstig en van een hoge Pureblood familie dus hij heeft het wel beter dan de meeste leerlingen c: Misschien dat ze wel vrienden kunnen zijn gezien ze ook in hetzelfde house zitten, maar zich soms wel wat kunnen ergeren aan elkaar? c: Wel zal hij blij zijn om een Schots iemand te kennen daar hehe


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    SebastianVerlac schreef:
    Ik heb een extra meisje aangemaakt zodat de getallen nu weer gelijk zijn. Ik hoop dat ze bevalt en mensen misschien vrienden met haar willen zijn.

    Ik heb Flo?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.