• BLOODTRAITORS


    ROLES

                                                                                                                                                                                                   
    Naam Bloedstatus Saralonde Faceclaim Pagina
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Dominic St. James Pureblood Ziegler Tom Webb 1.3
    Naam Pureblood Marlow Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hermownninny Faceclaim Pagina
    Alfred St. James Pureblood Vaiana Tom Webb 1.3
    Bran Desmond Pureblood SebastianVerlac Grant Gustin 1.1
    Naam Bloedstatus User Faceclaim Pagina
    Vrouwen
    Xenia Delacroix Pureblood Sempre Faceclaim 1.1
    Naam Pureblood Sunfyre Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Hopps Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Tormienne Faceclaim Pagina
    Naam Pureblood Stormfly Faceclaim Pagina
    Naam Muggleborn Motunui Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Necessity Faceclaim Pagina
    Naam Half-Blood Phorthos Faceclaim Pagina


    ROLLENTOPICPRAATTOPIC • SPEELTOPIC

    [ bericht aangepast op 1 sep 2017 - 19:06 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    IrisWestAllen schreef:
    (...)

    Ik snap je punt, maar de laatste keer dat het over een skip ging, heb ik gezegd dat we in de tijd net na de wedstrijd bleven, om mensen kans te geven om te posten. Daarna is nooit gezegt dat het door zou gaan naar het feest.
    Een skip zit er inderdaad aan te komen, maar het is verre van handig om personages allemaal in andere tijden te hebben, daarom alsjeblieft niet zelf zover vooruit lopen. Dat maakt het alleen maar lastiger om met verschillende mensen te blijven spelen en maakt het ook verwarrend voor mensen die na een hele tijd weer inspringen en nergens kunnen vinden wat er eigenlijk aan de hand is, omdat iedereen ergens anders is.
    Dus: de skip komt binnekort maar juist omdat mensen weer beginnen te posten in deze tijd lijkt het me goed om nog even in deze tijd te blijven en niet zomaar weer alle gesprekken op te breken.
    Ik zal mijn post aanpassen waar nodig, maar eerlijk gezegd had ik niet door dat jullie al veel verder waren dan de rest van de rpg. Sorry daarvoor.
    Ik hoop dat je dit begrijpt

    Als mensen nu echt vast zitten, hoor ik dat graag, want dat is niet de bedoeling.
    .

    Oh je hoeft je excuses niet aan te bieden (: Dit kan ook aan mij liggen. Ik dacht dat we de middag beschreven en er werd gezegd dat er in de avond een feest was, ik nam daardoor aan dat ik daar zelf naar toe mocht schrijven. Dus dit ligt wel meer aan mij (': -- en ik spring weer zo in na een tijd, dus ik zit vast ook niet helemaal op te letten. Voor mij was op deze manier juist makkelijk inspringen (': ---

    Ik zal even kijken wat ik kan met mijn post, maar we waren voor ik skipte in de bieb (': -- Denk gewoon dat ik graag naar het feest wil (':

    [ bericht aangepast op 16 nov 2017 - 7:27 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Ik ben heel blij dat je zo enthousiast bent en misverstanden kunnen gebeuren, geen enkel probleem.
    De skip komt snel, promise


    Bowties were never Cooler

    IrisWestAllen schreef:
    Ik ben heel blij dat je zo enthousiast bent en misverstanden kunnen gebeuren, geen enkel probleem.
    De skip komt snel, promise


    Ik heb een deel aangepast toch voor je! Meet ons in de library.^^


    It's never gonna happen, Guys.

    Slughorn schreef:
    (...)

    Ik heb een deel aangepast toch voor je! Meet ons in de library.^^


    I will. Na practicum


    Bowties were never Cooler

    Sorry dat het zo lang duurde! Evie is aangepast


    Bowties were never Cooler

    Is iedereen ver genoeg om komend weekend te skippen naar het bal, of liever 1 week later om alles goed af te ronden?


    Bowties were never Cooler

    ik vind skippen wel goed c: (ik probeer vanavond of morgen nog te posten


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Jaa klaar voor de skip!

    I’m in!


    - thank you for existing -

    Ik vind een skip prima ^^


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Ik was van de week even afwezig vanwege priveredenen, maar ik vind het prima


    It's never gonna happen, Guys.


    Jippie.


    - thank you for existing -



    Het is 7 uur 's avonds zaterdag 12 October. Na een licht feestmaal met veel gerechten in de kleuren van het winnende Ravenclaw, is de Great Hall nu omgetoverd in een prachtige grote balzaal. De decoraties zijn smaakvol en ook in de kleuren van Ravenclaw. Langzaam komen de studenten met hun dates binnendruppelen. Dit is een van de gelegenheden voor de jonge heren en de jonge dames om contact te leggen en elkaar wat af te tasten. Op het podium staan tafels met drankjes, waaronder fruitsap en wijn. Als een student echter aangeschoten lijkt, zal deze verwijderd worden van het bal. Het wordt een avond met dansen, hofmakerij, en muziek van her orkerst van huiselven.


    Bowties were never Cooler

    Sorry voor de late reactie. Ik had eerst een paar dagen geen internet en ben vervolgens ziek geworden, dus mijn hoofd stond er ook niet echt naar (:


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Kan gebeuren. Beterschap in elk geval


    Bowties were never Cooler